zo'n aanhangwagentje hoe bevestig je die aan je motor? (aan een trekhaak jah dat snap ik maar hoe komt die aan de motor?) is het legaal? en wat kost zo'n bakkie??is misschien wel wat voor de vakantie, wil met duo richting italie met de motor dus zou zeker handig zijn voor tent en kleding enzz ps ik heb een cbf 600
klinkt dus wel als een goed idee!! maar de kosten van zo'n karretje? lagt dat hoog? ik zit er wel hard aan te denken!
maar ehh motor met aahanger is dat net als auto met aan hanger?? (80dus?? nee toch?? je merkt toch van zelf wel wanneer ie gaat slingeren?)
het ziet eruit dat de toermaster350 bijna op zijn kont raakt. Geen last van drempels als je die te hard pakt? Ik wel. mijn aanhanger zie eerder hangt er nu mooier achter dan bij de fazer, daar hing ie onder een kleine hoek. Achter de VFR staat ie mooi waterpas.
Als ie leeg is kan die echt springen bij hoogstaande putdekels enz. Ik heb er weinig last van hoor, maar de achterliggers verschieten er van.
De afstand tussen achterwiel motor en wiel aanhanger kan te kort zijn zeggen ze.
hoe verder die er vanaf staat, hoe beter het is voor de lijn dat ie er achter ligt. Ik weet trouwens niet welke bandenspanning de 8' bandjes mogen hebben.
ik zie dat ik dezelfde bandjes heb, maar met 4 bar stuitert ie dan niet.
er zit er bij mij nu 2 in. De torsievering is maar stijf.
Er zullen toch wel meer mensen een aanhanger hebben? Waar blijven jullie goldwing rijders?