Versnellingsbak stukNog maar eens een update hierover, want mijn K1600GT staat nog steeds stil bij de dealer. Inmiddels ruim een half jaar. Het laatste bericht was dat er half november een levering van 10 stuks uit de fabriek zou komen. Maar dat blijkt dus helaas niet het geval, en enig zicht op wanneer er wel geleverd gaat worden is er ook niet. Er staan inmiddels wereldwijd minstens 26 van deze assen in backorder heb ik begrepen. De fabrikant produceert alleen maar complete bakken die gebruikt worden voor nieuwe motoren. Ik begrijp niet hoe BMW zo om kan gaan met zijn bestaande klanten, en deze situatie zo lang laat duren...
Interessant. De as staat er tussen, maar gemarkeerd als 'NA'.http/www.maxbmwmotorcycles.com/fiche/DiagramsMain.aspx?vid=56288&rnd=07242017
Zou dit n optie zijn....Wellicht heeft BMW USA wel eea op voorraad??
Dat vind iedereen, maar helaas maakt dat geen indruk in Duitsland.T is hoe dan ook n schandelijke vertoning van BMW.....
Ik heb begrepen dat BMW motorrad Nederland maar uit een man of 6 bestaat. (Ze zijn natuurlijk wel onderdeel van het grotere BMW Nederland.)Ook BMW Nederland lijkt gigantisch aan de teugels te hangen van Munchen. Wat er wellicht op neer komt dat men wel wil maar...niet mag.
Ze kunnen daar vrij weinig ja, is mijn indrukHmmm. Als men dat dan s zou toegeven werd t wat begrijpelijker..
Bedankt!Hoe dan ook, jij erg veel succes met t rotprobleem en ook ik zal blijven zoeken....t is sneu zat!!
Ik ken die nummers zelf pas sinds ongeveer een week. En heb inderdaad wel wat gezocht. Je komt hem op diverse plekken tegen, maar als er dan bij staat levertijd 2 tot 6 dagen, weet je al hoe laat het is. Ze hebben hem niet zelf op voorraad, en bestellen hem ook gewoon bij BMW... Die dan voorlopig niet kan leveren.Ik heb t nr ook op Google ingetypt. Daar staat ook eea maar neem aan dat je dit zelf ook gedaan hebt??
Dat zou ik ook wel willen weten...De A heeft n extra circlip,tot 2016, de B, na 2016 n ander soort moer. Verder lijken ze gelijk.Vanzelf de vraag, waarom deze modificatie.....
Het enige wat ik weet is dat hij zodanig stuk was dat hij vervangen moest worden.Wat mankeert er eigenlijk aan de as? Puur nieuwschierigheid.
In gebruikte altijd ACF50 en dit hoefde ik nooit tussendoor af te spoelen.
Het mag natuurlijk wel maar is geen verplichting.
Nu weet ik niet hoe S100 werkt dus dat zal je moeten bekijken op de datasheets van het product.
4Van de nieuwe K1600 gt modellen vind ik individualisatie mogelijkheden erg chique.
Via de dealer al geprobeerd om te kijken wat het kost om van optie719 de buddyseat te bestellen.
De dealer heeft zijn bronnen aangeboord maar kan er niet achter komen wat het bestelnummer van de buddyseat is.
Ben nu bezig met de het hoofdkantoor van BMW Duitsland om te kijken of het achteraf monteren van deze optie tot de mogelijkheid behoord.
In spanning wachten we af wat de reactie gaat worden.
Van de nieuwe K1600 gt modellen vind ik individualisatie mogelijkheden erg chique.
Via de dealer al geprobeerd om te kijken wat het kost om van optie719 de buddyseat te bestellen.
De dealer heeft zijn bronnen aangeboord maar kan er niet achter komen wat het bestelnummer van de buddyseat is.
Ben nu bezig met de het hoofdkantoor van BMW Duitsland om te kijken of het achteraf monteren van deze optie tot de mogelijkheid behoord.
In spanning wachten we af wat de reactie gaat worden.
Je bent er nog een beetje van in de war zeker? Dit is het K1600GT(L) topic...Wij hebben jaren geleden t vernietigingskamp Majdanek bezocht......werkelijk onwerkelijk te begrijpen wat daar gebeurd is.....Gruwelijk.