Onze 1e 5000 km zit erop. Voor de kerst n rit Polen gedaan. N 3000 km heen en weer. En ja......toch wel n erg fijne motor voor dit werk. Zo rond de 130 a 140 vinden wij t meest fijne om te rijden met deze. Verbruik.........ach, staat nu op n 19 km per liter, k vind t prima. Olie...niet meetbaar. Voor de goede orde....koelvloeistof idem. T enige n startknop die wat blokkeerde af en toe, in overleg met mn motorzaak ff uit elkaar gehaald en n puntig plastieken vergrendelingetje wat afgerond, cleanen en wat nieuw vet en klaar maar jeemig.....wat eigenlijk n kwalitatief slecht ogend prulletje...Maar als t lang meegaat is t goed. Ik twijfel!! Anderzijds alles mooi met boutjes, rvs, gemonteerd!!
Aangezien t n 1600 GTL Exclu is en dus met n wat ons betreft n slechte buddy hadden wij deze laten veranderen/herbekleden en.....was deze rit dus n stuk aangenamer dan verwacht. T standaard gedoe is TE glad en voor de bestuurder, in mijn geval, TE laag. Aangezien mn wederhelft nogal wat problemen heeft met t bekken na n motorongeval moest er eea veranderd worden maar was de K wel de meest fijne voor haar, ok, na enige aanpassingen van voorgenoemde.
Voordien opgelost, dank ook voor de hulp van Ruud van Motor Arena voor t verstrekken van tijd en buddy s van andere type s voor t proberen, toppie!!
Wij hopen vanzelf....de ellende niet te hebben met de versnellingsbak want.....dan word je t vlot beu vanzelf.
Mn 1e BMW, R100RT uit de 80er jaren had n dikke ton gedraaid bij mij zonder enige manco s dus....afwachten!! En ja...de Japanners in t algemeen vanzelf probleemloos......zolang er geen GoldWing op stond want dat mocht bij ons geen geluk brengen..
Wij wachten af..