Ik heb hier de 60000 beurt van aug 2022 voor me liggen: 1031,08. Dat is incl een pirelle angel gt 2 voorband a 192,-- (dat was incl 15% korting die ik erop kreeg. Die voorband is normaal ca 250,--) Als je de exacte specificatie wilt dan kan ik in de loop van de dag die factuur wel door de scanner halen maar factuur is van "vorige eeuw" - kostprijzen en arbeidsloon etc. zijn wel gestegen..
Ik had afgelopen zomer een record bedrag van 1800,-- koppakking helemaal naar de klote dus alles moest open en tot overmaat van ramp bleek het systeem niet goed te koelen doordat de radiator het er zwaar te verduren heeft gehad. Veel lamellen beyond repair. Koste 800,-- gelukkig was in en uitbouwen gratis.. Die 1800 was ook incl voorband. O ja - die koppakking was het gevolgd van lang stilstaan - eigenlijk mijn eigen schuld dus.
Maar ja - bereid je voor op onderhoud - als dat voor jou niet opweegt tegen het rijgenot dan is er niets aan de hand.. Ik leg sowieso altijd een deel van het inkomen opzij voor jaarlijks onderhoud voor auto/motor etc. Je weet dat het eraan komt. Mijn Subaru is ook niet echt goedkoop qua onderhoud.