87 zal bij ons niet verkrijgbaar zijn, wij kiezen uit 95 en 98,Ik tank meestal 87 (lekker goedkoop, $2.11 per gallon), en dat gaat prima. Wel iets meer oppassen met pingelen bij het optrekken als je op een steile helling staat, maar verder loopt'ie goed. Volgens de BMW dealer past het motormanagementgebeuren zichzelf automatisch aan. Zal wel een paar PK's kosten, maar och... 'nuf horsies left.
Rubber ff beetpakken met een tang en trekken of er een schroevedraaier
tussen steken en wippen
Rubber er ook niet meer induwen,scheelt je net weer een beetje extra grip en als je lange benen hebt ietsje meer beenlengte
't Is nog erger: $2.11 is momenteel 1,64 Euro. 1 gallon is 3.78 liter. Da's dus 0,433 eurocent per liter.Zeg Kaatje ,is dat 0,60 eurocent per liter joh?slurptax lijkt me bij jullie hard nodig
Bedank voor de reacties op het Euro 95 vraagje.
IK heb nu nog twee probleempjes over:
Vaak bij het starten gaat de ABS in de fout. Komt dit door een dip in de spanning?
Bij het gebruik van de chok loop hij als ik hem doorduw in de start(verende gedeelte) 1500 rpm
bij het loslaten zakt hij direct weer naar de 1000-1100 rpm.
Ik had een hoger toerental verwacht. Werkt mijn chok wel goed?
Alvast bedankt voor de moeite.
was bij mijn 1100 ook vaak het geval, vooral 1e maal 's morgens, én bij veelvuldig rijden met hvv, ik had de gewoonte om hem altijd thuis aan de druppellader te hangen, had hiervoor een verloopplug gemaakt die op de accecoireplug pastte.Bedank voor de reacties op het Euro 95 vraagje.
IK heb nu nog twee probleempjes over:
Vaak bij het starten gaat de ABS in de fout. Komt dit door een dip in de spanning?
Bij het gebruik van de chok loop hij als ik hem doorduw in de start(verende gedeelte) 1500 rpm
bij het loslaten zakt hij direct weer naar de 1000-1100 rpm.
Ik had een hoger toerental verwacht. Werkt mijn chok wel goed?
Alvast bedankt voor de moeite.
Ik zie op de foto's dat er een soort kleine pinnen uitsteken rechts naast de letters f650gs op de zijkant. Waar zijn die voor? Op mijn gs zitten daar rondjes in het plastic op die plek.
Bedank voor de reacties op het Euro 95 vraagje.
IK heb nu nog twee probleempjes over:
Vaak bij het starten gaat de ABS in de fout. Komt dit door een dip in de spanning?
Bij het gebruik van de chok loop hij als ik hem doorduw in de start(verende gedeelte) 1500 rpm
bij het loslaten zakt hij direct weer naar de 1000-1100 rpm.
Ik had een hoger toerental verwacht. Werkt mijn chok wel goed?
Alvast bedankt voor de moeite.
Hoi,
de ronde pennen zijn het bovenste ophangpunt van de zijkoffers. Onder de uitlaatdempers loopt een zwarte buis, dat is het onderste punt. Als je geen koffersteunen hebt zit er een kunststof dopje in gespoten in de kleur van je motor.
Het deel dat je het bagage rek noemt is eigenlijk de topkoffersteun. Die heb je niet nodig zonder topkoffer. Bij latere modellen (rond 2004 dacht ik) zat die er wel altijd standaard op maar dan een iets ander model.
Groeten, Tom (ex F 650 GS rijder)
Het is dus een koffersteun.Heb je een idee wat voor koffer daar op past?
Stampertje_35 weet niet waar ie aan begint:
ik lees/leer me rot over com-systemen op de brommert, maar kom er niet helemaal uit !
Vriending heeft Capo 3 op d'r brommert en ik wil (goeikoop) kunnen communiceren met haar, maar ik weet niet of een simpel ding van rond de €100 pleuroos wel kan communiceren met haar systeem !!!
ff een simpele vraag !?
ik lees/leer me rot over com-systemen op de brommert, maar kom er niet helemaal uit !
Vriending heeft Capo 3 op d'r brommert en ik wil (goeikoop) kunnen communiceren met haar, maar ik weet niet of een simpel ding van rond de €100 pleuroos wel kan communiceren met haar systeem !!!
wie heeft er wat links over waar ik er meer over kan lezen, of kan heel simpel er iets over zeggen ...
Hey MA. Hoe gaat het met je baby gs project? Zit zijn nieuwe snaveltje er al op?
aan alle 1100 bezitters: weet dat ik nog een nederlandstalig werkplaatshandboek heb liggen voor de 1100 modellen (rt rs gs), vertaling van Hayes, (A4, 249 blz.)@ufootje
Bedankt voor de link. Ik zal zeker deze modificatie overwegen.
Ik hou wel van een beetje knutsellen.
Ik heb een leuke topicje gemaakt ooit
klik hier voor het topic op het BMW GS forum.....maar ook op MF heb ik dit gepost en staat vol met wetenswaardigheden.
Verder maakt het, in beginsel, niet zo veel uit welk merk je hebt. Belangrijker is het te weten op welke frequentie je systeem zend.
Op europees niveau zit je voor vergunningvrij zenden aan een PMR (PersonalMobileRadio) of een LPD (LowPowerDevice).
Deze systemen mogen en kunnen wettelijk maar op een beperkt aantal frequenties zenden en ontvangen.
Vandaar dat ik met mijn Kenwood PMR gewoon kan communiceren met een Alan PMR bijvoorbeeld.
Vorig jaar stond ik ergens voor een pontje te wachten naast een woonwijk, hoor ik ineens een babyfoon door me helmspeakers, ff gekletst tegen een baby tot moeders de kamer binnenkwam en er niets meer van snapte
Babyfoons werken namelijk op de zelfde fregeunties als vergunningvrije portofoons, omdat dat ook in feite PMR's of LPD's zijn
Bewaking wil je ook nog wel eens opvangen, beveiligingsmedewerkers en maneges die lesgeven met porto's en oortjes.
Veel leesplezier gewenst alvast
de laatste promotor heeft een artikel over bluetooth systemen...ff een simpele vraag !?
ik lees/leer me rot over com-systemen op de brommert, maar kom er niet helemaal uit !
Vriending heeft Capo 3 op d'r brommert en ik wil (goeikoop) kunnen communiceren met haar, maar ik weet niet of een simpel ding van rond de €100 pleuroos wel kan communiceren met haar systeem !!!
wie heeft er wat links over waar ik er meer over kan lezen, of kan heel simpel er iets over zeggen ...
@MA, nog gebaggerd dit afgelopen vrijdag??
Wij vandaag ffDie zwarte kan ook vies worden hahaha