Het grote GS-topic deel 30 - doorrijden of winterstop?

Status
Niet open voor verdere reacties.
0078.gif
 
Misschien weet toevallig hier iemand het antwoord:
Past een R1200GS 2004 zadel ook op een 2010 fiets?

Heb momenteel een verlaagd zadel maar zit net tikkeltje te laag tov het stuur, dus ben opzoek naar een normaal zadel :)
 
Laatst bewerkt:
:W
We zijn alweer terug, 2 dagen eerder dan gepland en ook wel wat heel erg onverwacht.
Junior is tijdens skiles onderuit gestuiterd. Gevolg?
De pistenrettung die komt, even later de dokter wordt ingevlogen. Benen in de vacuüm spaak, prikje in z'n hand voor wat pijnstilling.
Met de bananengele sneeuwscooter achterop in de banaan naar beneden waar een katokleurige helikopter staat. Junior in de helikopter, mamma ook erin. Dokter ook achterin en opstijgen voor een vluchtje naar Kempten.
Daar naar de spoedeisende hulp en een paar mooie foto's. Meteen al zien dat het niet helemaal jofel is, spiraalbreuk in z'n scheenbeen '(
Gips erom en na een paar uurtjes weer naar het appartement. Meneer wilde géén nachtje in het ziekenhuis blijven.
En aangezien de pret er wel af is hebben we de spullen in de tassen gegooid en gisteren terug naar huis gereden.
Straks een afspraak in het ziekenhuis om de breuk te laten controleren of die nog goed staat.
Duur totdat het genezen is? Zeker 8 weken :(
Verdrietig om de pijn van Junior maar een mooie ervaring rijker :+
 
:^

Het is ook wat. Eerst een prinsesje en nu Miekuss junior. Hij is ieder geval in goed gezelschap.
Beterschap!
 
Laatst bewerkt:
:W
We zijn alweer terug, 2 dagen eerder dan gepland en ook wel wat heel erg onverwacht.
Junior is tijdens skiles onderuit gestuiterd. Gevolg?
De pistenrettung die komt, even later de dokter wordt ingevlogen. Benen in de vacuüm spaak, prikje in z'n hand voor wat pijnstilling.
Met de bananengele sneeuwscooter achterop in de banaan naar beneden waar een katokleurige helikopter staat. Junior in de helikopter, mamma ook erin. Dokter ook achterin en opstijgen voor een vluchtje naar Kempten.
Daar naar de spoedeisende hulp en een paar mooie foto's. Meteen al zien dat het niet helemaal jofel is, spiraalbreuk in z'n scheenbeen '(
Gips erom en na een paar uurtjes weer naar het appartement. Meneer wilde géén nachtje in het ziekenhuis blijven.
En aangezien de pret er wel af is hebben we de spullen in de tassen gegooid en gisteren terug naar huis gereden.
Straks een afspraak in het ziekenhuis om de breuk te laten controleren of die nog goed staat.
Duur totdat het genezen is? Zeker 8 weken :(
Verdrietig om de pijn van Junior maar een mooie ervaring rijker :+

Veel beterschap daar. En als de vriendjes op school vragen wat hij gedaan heeft zal het antwoord waarschijnlijk zijn: met de helikopter gevlogen.
 
Kan je als trauma verpleegkundige eindelijk eens op een piste wat botbreuken rechttrekken en naalden prikken in je eigen kind en ermee wegkomen.........laat je het een vreemde doen. :?



Beterschap voor junior. :+
 
Het voordeel van 19 inch vind ik dat je wat meer keuze in banden hebt. Dus ik heb nu 1 set velgen met michelin pilot road 4 en 1 set velgen conti tkc 80 voor offroad.

Beugels zijn van touratech inderdaad.

Wat is het voordeel van zo'n kleiner voorwiel? Ik vind het wel prima sturen zo groot :P

En nette valbeugels! Touratech??
 
Ahum..... was het topic ff kwijt.....

Ik rijd dus nog steeds GS en R en R en er gaat een GS weg en er is al een nieuwe GS bij...
Kortom, Topicstartert, zet mij er maar weer bij :W

Deze GS gaat dus in de verkoop, zie te koop topic en een bod van 3050 euro ligt er al :}

full


Ergo, hij MOET rap weg want ik ga een nieuw span bouwen met mijn 'oude' R1200R als trekker.

full


En, om toch lid te kunnen blijven van dit Topic, heb ik onlangs mijn eerste (BMW) waterkoker aangeschaft.
Hagelneu :P

full


Zeau, en nu is het tijd voor WEEKEND en BIER :}
 
Kijk eens aan, een verdwaalde viking net terug uit Frankrijk...

Mooi zwart is niet lelijk, welcome back met je mooie LC. :)
 
Hoi,

Eigenlijk ben ik net weer terug uit Noorwegen van het Primus treffen.

full


Frankrijk word het pas eind juli weer.
In de tussentijd hooguit wat km's in NL en Duitsland.
 
Laatst bewerkt:
miekusss komt van een koude kermis piste thuis:

We zijn alweer terug, 2 dagen eerder dan gepland en ook wel wat heel erg onverwacht.
Junior is tijdens skiles onderuit gestuiterd.

Och Annemarie, wat sneu nou -O-
Los van de helikoptervlucht is dat natuurlijk geen leuk thuiskomen :N
Ik hoop dat hij snel weer geneest, bij kinderen gaat dat meestal wel relatief vlot, maar "spiraalbreuk" klinkt niet lekker :X
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan