Ik verkies ook een cardan, maar vergeet niet : die kost bij aanschaf ook al een heel stuk meer (vergelijk bvb een 1250 GS met een gelijkwaardige 1290 SAS met ketting).
De tiger 800 van mijn lief heeft inmiddels 38k op de teller met 1e ketting set.....Zal niet lang meer duren voordat deze vervangen moet worden..Maar echt versleten nog steeds niet...
De tiger 800 van mijn lief heeft inmiddels 38k op de teller met 1e ketting set.....Zal niet lang meer duren voordat deze vervangen moet worden..Maar echt versleten nog steeds niet...
Naar mijn mening een volwaardig ding en geen bromfiets gevoel als ik erop rijd
Marc......je bent een echte jurist...
Het ontleden van een tekst om deze op een andere wijze te interpreteren heb je ware kunst verheven...
Wij hadden het over onbetaalde liefde. Jouw successen achter het station kosten je iedere keer geld en dat telt niet.En toch geen daverend succes bij de vrouwen.. een mens vraagt zich af hoe dat nou komt....
Ik geloof niet dat er hier nog iemand op een 650 rijdt, maar wij alwetende kunnen je uiteraard van nuttig advies voorzien;Is er iemand op het forum die de G 650 GS rijdt? Ga morgen waarschijnlijk bij ééntje kijken. Erg stoere A2 motor, al twijfel ik een beetje hoe geschikt die is voor lange afstanden.
Is er iemand op het forum die de G 650 GS rijdt? Ga morgen waarschijnlijk bij ééntje kijken. Erg stoere A2 motor, al twijfel ik een beetje hoe geschikt die is voor lange afstanden.
De vraag ging over een G 650gs, Detox.Ik geloof niet dat er hier nog iemand op een 650 rijdt, maar wij alwetende kunnen je uiteraard van nuttig advies voorzien;
- Een F650GS is comfortabel dan een Puch Maxi.
Wij hadden het over onbetaalde liefde. Jouw successen achter het station kosten je iedere keer geld en dat telt niet.