Beetje onschuldig plagen moet kunnen lijkt me.
En de houding in je laatste zin lijkt me prima.
Ik heb een vraag waar jullie misschien antwoord op kunnen geven :
Ik ben dit weekend wezen rijden in de Eifel met mijn gsa. Wat een mooi gebied zeg !!
Gister tijdens de rit begaf mijn achterveer ( of het ESA systeem ) het. Ineens een hele slappe schokbreker achter. In de modus soft rijdt het nu nog het “beste”. In normal en hard blijft hij veren na een klein bobbeltje en is het net of je op zee zit. Ik zag dat als ik nu de vering verstel dat de ring bij de veer zich niet meer versteld als ik hem op een andere stand zet maar de uitgaande vering word nog wel aangepast. Dit rijdt echt voor geen meter nu.
Hebben mensen dit hier ook meegemaakt ? Of weten jullie wat er dan precies aan de hand is ?
Alvast bedankt.
Hierbij nog een fototje van het weekendje weg :
Bekijk bijlage 1404010
Dus je klaagt over bouwkwaliteit en corrosie van een GS terwijl je eigen reet roestAch, ik heb die hele motor niet eens meer... het zal me aan mijn reet roesten...
niet gewoon een geplofte schokdemper? Loopt geen olie onderuit?
Op het GS-forum is dit reeds voorbijgekomen... contact afzetten, 10 minuten wachten en weer starten blijkt te helpen.
Er bestaat blijkbaar ook een software-update voor...
Dus je klaagt over bouwkwaliteit en corrosie van een GS terwijl je eigen reet roestRare jongens die belgen.
Iron Butt => IJzeren reetHij ZAL me aan mijn reet roesten... voorlopig nog geen roest, dus...
Blijkbaar toch moeite met grammatica, die rare Ollanders
Trouwens : Iron Butt => Roestige Reet
Liever een tekeningetje ?
Wat me bij het warme weer iedere keer weer opvalt is warm rechter been.
Is dat normaal?