Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 32

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb mijn clipons gewoon omgedraaid !!!
on track gaan ze meestal weer in race stand
 
Heb je daar foto's van die het verschil in clipon positie laten zien?
 
Laatst bewerkt:

Ik heb hogere van lsl,

https://www.lsl-online.nl/contents/nl/p26081.html
 

Je kan ook nog je as omdraaien, zie je hem niet zo goed als hij op de standaard staat, en dat is ook nog eens makkelijker met montage van je wiel.
Je hebt mooie moeren van Gilles, wel duur.
 
Idd dat is wat zo'n lager nu eenmaal kost. In het voorwiel zit niet echt een standaard maat lager.

Aangezien meerdere mensen aangaven van ik was voor paar tientjes (40 50 60?) klaar bij een lagerboer enz. Ben toch wel benieuwd bij welke zaak zij geweest zijn. Ik kom elke keer op 2 lagers na toch echt weer op die oem lagers uit..
 
Nee, past precies, wel heb ik mijn max stuuruislag beperkt met een plakloodje(5 gr) op het frame te plakken.
 
Laatst bewerkt:
Hier wat foto's bassie, even snel wat genomen. Als je betere/andere wilt moet je het ff zeggen.







 
Laatst bewerkt:
Zie de fotos niet, alleen de pictogrammetje. Maar kijk op smartphone niet pc.
Later weer thuis...
 
Anders een xenon lamp er in ofzo?

Edit: Weet je ook wat voor koplamp het is? CBR 400 RR evt? Anders zou je kunnen kijken of aftermarket koplampen voor zijn met helder glas er in oid...
 
Laatst bewerkt:
Aangezien meerdere mensen aangaven van ik was voor paar tientjes (40 50 60?) klaar bij een lagerboer enz. Ben toch wel benieuwd bij welke zaak zij geweest zijn. Ik kom elke keer op 2 lagers na toch echt weer op die oem lagers uit..


Normale maat lagers wel, maar helaas de Sp heeft voor een niet gangbare maat.
29 euro incl btw per stuk.

Vraag je of ze jou die lagers dan even leveren voor twee tientjes
 
ik heb mijn clipons gewoon omgedraaid !!!
on track gaan ze meestal weer in race stand

geweldig , dat kan dus ook ?
stuk goedkoper dan lsl erop , ruim 300 E voor een set .

maar die van lsl zijn ook een optie , er is volgens mij vrij veel ruimte voordat je tegen de kuip aan komt .

Soms kun je ook hogere clipons van andere motoren gebruiken , maar ik weet niet of iemand dat al uitgevogelt heeft .
 
Ik had deze er op gezet, maar de stuurbediening kwam tegen de topkuip aan.

http://www.ebay.co.uk/itm/50mm-High...372450?hash=item3d20355a22:g:4-4AAOSwYudXGe~U

Heb nu deze, maar nog niet gemonteerd. Kunnen ook in diverse standen gezet worden. Kosten beide iig rond de €40,-.
 
Laatst bewerkt:
Renee
ik ga binnenkort de factory pro starkit erop zetten kan jij je nog herinneren of je nog iets speciaal moest doen wat afwijkt van de handleiding die je erbij krijgt ?
 
Renee
ik ga binnenkort de factory pro starkit erop zetten kan jij je nog herinneren of je nog iets speciaal moest doen wat afwijkt van de handleiding die je erbij krijgt ?

Pff das al ff geleden, maar volgens mij niet, grote deksel verwijderen, complete koppeling verwijderen, en dan kan je er al bij dacht ik.



 
Aangezien meerdere mensen aangaven van ik was voor paar tientjes (40 50 60?) klaar bij een lagerboer enz. Ben toch wel benieuwd bij welke zaak zij geweest zijn. Ik kom elke keer op 2 lagers na toch echt weer op die oem lagers uit..

Mijn ervaring, gebaseerd op de fireblade, is dat de wiellagers bij de motorzaak nagenoeg even duur zijn als bij de lagerboer.

Je kunt roukema in wormerveer ook nog proberen, die heeft ook veel.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.