Dit is een voor mobiel geoptimaliseerde pagina die snel laadt. Als je de volledige pagina wilt laden, klik dan hier.

Het grote Honda VTR SP1 & SP2 Topic deel 35

Kan je ook helemaal de deur niet uit?
Alleen voor boodschappen... 5 weken nu al. Mag rondje door je eigen tuin and thats it. Overdag staan er overal controles en dan moet je formulieren invullen waar je vandaan komt en je reden van reizen. Als er iets niet klopt lopen de boetes op tot 5000 euro, dus waag het er maar niet op
 
Kon vandaag ook de deur niet uit, dus vanmiddag de SP maar weer eens gewassen en in de was gezet.

Morgen even de op de kop getikte beschadigde V-cowl aanpassen om de sbk kit volledig compleet te maken.
Verder ook nog aan de bak met wat beugeltjes (aanpassen) om de overgang topkuip-zijkuip bovenop ook weer vast te kunnen zetten.
 
Allemachtig

Bizar dat je het land niet uit mag met de motor/auto. Wellicht iedere dag maar boodschappen doen op de motor...
Maar met zulke boetes is de keus gauw gemaakt, zou ik het er ook niet op wagen.
 
Allemachtig

Bizar dat je het land niet uit mag met de motor/auto. Wellicht iedere dag maar boodschappen doen op de motor...
Maar met zulke boetes is de keus gauw gemaakt, zou ik het er ook niet op wagen.
Mag wel weg als ik wil hoor, mag terug naar Nederland als ik wil. Maar heb een baan hier Werk in het toerisme voor een grote touroperator dus we zijn nu aan het wachten tot we weer verder kunnen met de seizoens voorbereidingen. Voor zover we een 'seizoen' gaan hebben... Is ook mijn strategie elke twee dagen even wat halen, helpt niet dat de supermartkt 5 minuten rijden is
 
Vandaag even bezig geweest met het aanpassen van de V-cowl van de SP (ivm de front rads). Die er nu op zit is nog een stuk verder ingekort omdat de bovenste bevestigingspunten ontbreken Ivm het ontbreken van de binnenkuip in de topkuip.

Deze beschadigde op de kop weten te tikken voor de sbk kit, welke wel een binnenkuip heeft met bevestigingspunten. Het kan maar vast klaar liggen

De kuip afgeplakt om de dremel er langs te kunnen halen...


Blijft niet veel van over. Daarna de randen gladgeschuurd en de de rest van de kuip voor het spuiten.


Primertje...


En daarna een paar lagen matzwarte lak er overheen, ziet er weer lekker fris uit om zo de kast in te gaan tot ie eens een keertje nodig is...
 
Morgen maar eens kijken of ik beugeltjes kan maken voor de bevestiging van de overgang zijkuip/topkuip (bovenzijde).
Kwam bij het opruimen van mijn schuur 2 beugels tegen voor de bevestiging van een ruitje van de MT07, die hoeft alleen maar wat gebogen te worden en het overtollige er af gedremeld te worden. Ben benieuwd of het gaat lukken....
 
hij blijft mooi !!!!
zat toevallig vanmiddag nog fotos te bekijken van die honda dag !!

rijdt het beestje nog steeds?...
en je microsquirt waar je mee bezig was op het losse blok?....
 
hij blijft mooi !!!!
zat toevallig vanmiddag nog fotos te bekijken van die honda dag !!

rijdt het beestje nog steeds?...
en je microsquirt waar je mee bezig was op het losse blok?....

Microsquirt zit al een mooie tijd op de brommer, da's wel klaar. Ik rij er nooit meer mee. Heb nog 2 Mito's 125cc en 1 met een xt 660 blok. Wil eigenlijk wel electrisch... maar een nine T lijkt me ook wel wat. Kan niet blijven verzamelen...

Hij doet het idd nog steeds, stond al stil sinds 2017 denk ik. Nieuwe accu er op, peut er in en daar ging ie weer...

Hij staat me niet in de weg, maar hij is ook niet gemaakt om stil te staan. Ik zie wel, hij mag weg, blijft ie staan, ook prima...

 
ja dan is het zonde, maar gelukkig eet hij geen brood , het blijft een aparte en mooie!

het oude hok hier rijdt nog steeds (134.000 km nu) en er een track sp bij....ik blijf een gelukkig mens met honda
 
Ja, de Honda dag...
Was dat niet 2014? Die heb ik met de SP2 gereden toen volgens mij, omdat ik was gecrasht met de 600RR. Heb beide niet meer...
Deze Speen heb ik nu 13 jaar, heb nog nooit een motor zo lang gehad.
 
Ja, de Honda dag...
Was dat niet 2014? Die heb ik met de SP2 gereden toen volgens mij, omdat ik was gecrasht met de 600RR. Heb beide niet meer...
Deze Speen heb ik nu 13 jaar, heb nog nooit een motor zo lang gehad.
2010........tenminste...zo staat het in mijn fotoboek....
heb toen nog rondje gedaan bij johan veijer achterop


 
Je moet ook niet teveel in fotoboeken kijken, het herinnerd je er steeds meer aan dat je oud wordt.
Pas in het verzorgingstehuis is het weer tijd om nog wat indruk (proberen) te maken bij de dames.
 
Je moet ook niet teveel in fotoboeken kijken, het herinnerd je er steeds meer aan dat je oud wordt.
Pas in het verzorgingstehuis is het weer tijd om nog wat indruk (proberen) te maken bij de dames.
ik moest opruimen.....mijnalbum leeghalen...nu het kosteloos kan en photobucket...tja en dan kom je leuke dingen tegen .

tegen die dames....wordt OMA gezegd he?....dus dat slaan we wel over
 
Waarderingen: OB6D
dames, en heren, 20 juli ingeschreven bij crt, dagje op assen....wie gaan er nog meer mee?.....
groep 2:00 - 2:15 --vrij rijden...
laten we er een gezellige vtr sp1 en 2 van maken !!!
 
Waarderingen: OB6D
dames, en heren, 20 juli ingeschreven bij crt, dagje op assen....wie gaan er nog meer mee?.....
groep 2:00 - 2:15 --vrij rijden...
laten we er een gezellige vtr sp1 en 2 van maken !!!
lijkt mij heel gaaf, alleen met mijn uitlaat dempers gaat het niet goed komen. ook ben ik nog niet zo overtuigd van mijn eigen rij kwaliteiten op het circuit
 
lijkt mij heel gaaf, alleen met mijn uitlaat dempers gaat het niet goed komen. ook ben ik nog niet zo overtuigd van mijn eigen rij kwaliteiten op het circuit

Zelfs voor mij hadden ze een groep, weliswaar rondjes rijden om de paddock met een step, maar er was een groep voor mij
 
Misschien iets voor iemand van hier. Vandaag voor gekeken. Moest voor mij toch nog wat te veel aan gebeuren om hem in de staat te krijgen zoals me sp1 is dus heb hem laten staan.
Mocht hem voor 4800 ophalen
 
Vertel dan gelijk maar wat er aan mankeert, 800 eraf is best wat.
Ik mis de undertail, maar verder lijkt ie best ok.