Ik denk dat het ook veel afhangt van je rijstijl, of je veel met bepakking, of je veel km's rijdt en of je ook met regen rijdt.
Daarop stem je je keuze af. Hoe een dergelijke band dan bevalt hangt ook weer af van hoe 'origineel' je X gebleven is. Ik heb nu andere veren voor en achteren, mijn subframe verhoogd, ander stuur er op, wat aan PK's en koppel 'gekieteld' en zodra mijn balhoofdlager versleten is, komt er een Emil Schwarz lager in. Dat zijn ook allemaal zaken die het rijgedrag van de motor beïnvloeden.
Voor mij is belangrijk: goede grip in het vele bochtenwerk, banden die ook met nat weer grip behouden, we rijden best vaak met bepakking, dus daar moet de band niet teveel van lijden. Een startklare motor met bepakking en mij er op weegt al gauw 350 - 400 kilo. Mij maakt het niets uit hoe vaak ik mijn banden moet verwisselen, maar minimaal één seizoen (ca 5000 - 7500km) moeten ze uithouden.
En natuurlijk is alles subjectief want veel hangt af van je eigen rijstijl en waar je jezelf prettig bij voelt.