HET grote Husqvarna 610 topic 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
goeieavond

ga binnenkort kijken voor een Husqvarna TE 610 uit 1996 kijken
maar heb eerlijk gezegd niet zo veel verstand van dit type's motoren rij zelf nu nog een R1

zijn der nog bepaalde dingen waar ik speciaal op moet letten voor ik um koop
als het goed is is dit toch ook al 1 met een oliepomp ???

wie zou me enkele tips kunnen geven waar ik ff goed bij kijken of ff moet opletten

alvast bedankt
 
Voor zover ik weet vanaf 2000, eenvoudig te controleren aan de ''aansluiting'' van het olieslangetje naar het carter, deze moet met twee kleine boutjes vast zitten wil er een oliepomp inzitten.
 
Mooi met 570 kuipensetje :)

lzpOH.jpg
 
Ik heb er nog wel 1 te koop uit 1992 met een SM570R blok uit 2001 (dus met oliepomp). Moet rond de 2000 euro opleveren. Met SM wielen en enduro wielen erbij.


heb ff een tegenvaller in de beurs moet de koop van SM uitstellen tot me vakantie-geld -O- -O- -O-
 
Is er iemand die mij kan helpen aan het aandraaimoment van het voorwiel?
Gaat om de grote inbusbout. (610ie 2007).
 
Gewoon vastzetten dat ie niet meer los komt, de bout in de as is alleen om het geheel aan te trekken, vastzetten doe je met die kleine boutjes van je voorvork
 
Ik wil mijn wielen graag vastzetten volgens het boekje, al is het alleen al dat ik dan met een beter gevoel op de motor zit.
Mijn achterwiel had ik ook goed vastgezet(dacht ik), gisteren nagetrokken met een momentsleutel en ik draai hem zo een halve slag verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan