Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
600eu incl btw voor een vliegwiel en bijbehorende ontstekingsrotor (hij bestelt ze alleen per set)
ik denk aan de automatische kettingspanner waarvan de spanveer gebroken is. Hoe de distributieketting eraan toe is blijft een raadsel. Kan klein beginnen en groots eindigen.
De spanner kan je er zo afdraaien aan de zijkant meen ik me ter herinneren met 2x bout.
Wel leuk om zo de fiets te kopen. Lage prijs want met zulke bijgeluiden is het lastig te verkopen. Gokje wagen of het de spanveer is en rijden maar. Je zou ook de huidige eigenaar de veer kunnen laten wisselen preventief. Ik dacht dat deze wel redelijk betaalbaar zijn..
Tja daar kun je dus niets mee. Een husky wil graag onderhoud. Geef je hem dat niet dan komt hij er uiteindelijk wel om vragen. Ehm ja de onderdelen zijn duur maar in ieder geval wel te koop. Ik had mijn post nog even gewijzigd met een extra foto erbij waar die spanner zit.
Allereerst bedankt voor beide behulpzame reacties!!!
Ik heb even gekeken en op electrexworld staan andere types en die op ebay zou moeten passen maar mn ebay doet ineens raar waardoor ik geen contact kan opnemen met de eigenaar maar ik ga daar nog even achteraan.
Ik heb een TE610E '99
Ik heb gezocht op onderdeel nummer en het is 800084397. Dit nummer is het ontstekingsetje van een TE SM '98-'06.
Omdat dit ook setjes zijn zijn ze erg prijzig, variërend tussen de 400 en 600, maar ik zoek nog even verder.
Ik zal morgen even bellen met die abco.
Yoo thanks voor de hulp met het vliegwiel en het artikel nummer, het is inmiddels gelukt deze te vervangen (toch via ben v erp voor 300) maar ik kom er nog steeds niet uit want hij geeft nog geen vonk :@ Ik ben nu al 3 dagen bezig met de kabeltjes na te lopen en het wil maar niet lukken.
Het nieuwe vliegwiel wekt wel spanning op, maar het kabeltje dat van de CDI naar de bobine loopt heeft geen spanning meer. Ik dacht aan een draadbreuk maar die kan ik niet vinden. Ik heb zelf ook geen multimeter dus ik doe het allemaal met een spanningzoeker haha. Nog tips?
Alvast bedankt
Hallo mensen hierzo, binnenkort gaat m'n R1 er uit en overweeg de overstap naar een SM. Een hardcore SM vergt teveel onderhoud dus zat nu te kijken naar een 610 van 2008 http://www.fransmotoren.nl/Paginas/gallery.php?id=4159. Olie en kleppen controleren schrikken mij niet zo af, wel blok/cilinder revisie.
Hoe zit het met de onderhoudsintervallen bij deze modellen? Al wat gegoogled maar niet direct een antwoord gevonden.
Is 12000 km veel dan?Ik had deze gezien op MP, mooie fiets, moeilijk om een goed antwoord op te geven omdat vooral het onderhoud erg belangrijk is. Persoonlijk vond ik hem nog wel aan de prijs voor een fiets met die KM stand, dus onderhandel goed!
Begint een moeilijk verhaal te worden.
Volgens mij moet je iig wisselstroom kunnen meten wil je echt iets weten.
Het kan ook zijn dat het losse vliegwiel deel de ontsteking beschadigd heeft. Heb je alle wikkels al eens op zichtbare schade gecontroleerd?
Heb je wel al een vonk van de bougie?
niet als er netjes onderhoud gepleegd isIs 12000 km veel dan?
Goede middag.
Ik heb gisteren een sm 610 gekocht en daar ben ik gruwelijk blij mee !
Maar nu zitten er van die mega grote Mickey mouse spiegels op.
Wat voor spiegels hebben jullie erop zitten?
Groeten!
Toevallig bij Dipi moto gekocht?Goede middag.
Ik heb gisteren een sm 610 gekocht en daar ben ik gruwelijk blij mee !
Maar nu zitten er van die mega grote Mickey mouse spiegels op.
Wat voor spiegels hebben jullie erop zitten?
Groeten!