Het Grote NC 700 NC 750 topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Geen last van een zere kont op lange afstanden? Ik rij nogal vaak +/- 800km in een weekendje :')

Hoe zit het trouwens met duo zit? Ik las her/der dat deze met een SHAD zadel erg moeizaam open gaat en dat je allerlei aanpassingen moet doen?

Inderdaad geen last meer van een zere kont Ik ben in september met Horizon naar Corsica geweest en geen centje pijn, in tegenstelling tot het originele zadel waar je binnen 100 km al even moest pauzeren
 
\
Ik verkoop mijn shad zadel was een perfecte oplossing, maar helaas is mijn NC700S Total loss gereden door een vriendelijke automobilist.Heb nu een V-Strom gekocht en heb het zadel niet meer nodig.
≥ Marktplaats - De plek om nieuwe en tweedehands spullen te kopen en verkopen

Vreselijk balen voor je. Hopelijk heb je het er zelf goed afgebracht.
Ik heb ontzettend mazzel gehad. Ben over de auto heen gevlogen en landde net naast de motor. Voornamelijk veel spierpijn en met wat fysio is het bijna weer helemaal ok.
Wel nieuwe helm en jas gekocht
 
je bent de eerste die met 2 foto's in de OP staat, weet niet zo goed wat ik er voor moet rekenen ;)
net vers gelegd asfalt zo te zien ?

Ik maak het goed met je dan, die oude foto mag weg :P

Was een nieuwe weg ja, afgesloten nog maar daar geef ik doorgaans geen gehoor aan :$ :9
 
Kijk voor de zekerheid op de Site van Hepco en Becker maar volgens mij passen de beugels zowel op de X als de S (700 en 750)
 
woahhh. Vandaag langs de dealer om een beurtje te regelen voor de tweewieler.
Kan ik pas 18 mei terecht :+ Mensen komen weer uit de winterslaap volgens mij haha
Enig idee waar ik ongeveer op kan rekenen bij de 24000 km beurt? qua geld dus :P
 
Lijkt mij namelijk ook niet. Het grootste verschil tusen de S en de X zit'm in het kuipwerk rond de bagagebak en koplamp
 
woahhh. Vandaag langs de dealer om een beurtje te regelen voor de tweewieler.
Kan ik pas 18 mei terecht :+ Mensen komen weer uit de winterslaap volgens mij haha
Enig idee waar ik ongeveer op kan rekenen bij de 24000 km beurt? qua geld dus :P

het is inderdaad te merken dat het druk is ;)
uitspraken over kosten van onderhoud waag ik me niet aan ;) daar mag men aan mij vragen als het bij mij gebeurt ;)
 
Heeft iemand een OSCO geinstalleerd en waar is deze op de motor gemonteerd

Op mijn motor zit een OSCO, deze zat er al op toen ik de motor kocht.
Hij zit aan de rechterkant op het schuine stuk van het frame onder het zadel.
Ik kan zittend op de motor precies bij de plunger.
 
Ik meende dat Ten Kate zei dat de 24.000 km beurt 250 euro kost. De 12.000 km moet 125 euro kosten.
 
NC750X op de dyno gehad, kwam op 57PK en 75Nm op het achterwiel, nette waardes boven fabrieksopgave. Ik moet de grafiek nog even opvragen maar koppelkromme is errgggggg mooi en lineair.
 
Nu met foto
full
 
Ik was 342 kwijt :(. 02:50 uren aan arbeidsloon a 73,95 = 210 Euro.

Best pittig. Weet zeker als ik niet hem niet bij Motoport in onderhoud heb dat ik dan ongeveer 200 euro betaal.

Vind het wel errug duur voor een 12k beurt.

Alleen de olie/filter moet vervangen worden toch? Verder alleen simpele controles?
 
Damn wat een piep fabrieks af banden met regen zeg. Die dunlops gaan alle kanten op met de regen, hebben jullie daar ook last van gehad.
 
Direct de Dunlop eraf gegooid voor een Michelin PR4. Zijn gewoon hele goede banden onder alle omstandigheden op de verharde weg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan