Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Een paar goede nieuwe bandjes maakt ook al een wereld van verschilVoor mijn gevoel “gooi” je deze motor elke kant op welke je wil. Echt wel verschil. Dit komt ook door voor mijn gevoel echt meer contact. Maar buiten dat is die natuurlijk erg mooi om te zien hahaha
Thnx. Gelijk een paar opgeslagen. Wist dat er een naked DCT was, kon alleen niet precies het type voor de geest halen.Beter zoeken... Er staan alleen op motoroccasion.nl al 14 stuks NC750S DCT. Als je een nieuwe wilt, kun je inderdaad lang zoeken. Sinds 2021 zijn de S en X verenigd in de X.
dat probleem kreeg ik ook met de Varadero. Hoog zwaartepunt. Dat was gewoon niet handig.Denk er aan dat een Africa twin erg zwaar is en het gewicht hiervan bovendien nogal hoog zit evenals de zithoogte op/af stappen.
Nadeel van verlagen is dat de kniehoek ook erg veranderd ,ik heb verlaagde 2017 .Ik durf de stelling wel aan dat hij hetzelfde rijdt als een verlaagde 2016-2020 NCX. Ik kan dat niet aantonen trouwens. Voor mij (1,77 m) voelt de nieuwe net te laag. Dat heb ik (in de showroom) wel geconstateerd.
Oh? Vorig weekend nog een nc700x gespot in het winterkampeerweekendWel jammer dat het weer afgelopen periode niet echt “rijweer” is. Hopen dat het snel lente wordt!
Stoer! Koud geweest? Vorig weekend nog wel gereden, maar na dik een uur toch weer terug naar huis. En nu met de sneeuw?Oh? Vorig weekend nog een nc700x gespot in het winterkampeerweekend
Show je koud kampeerspul op winterweekend 2023
Ik was de lichtgrijze kleur van de mijne (2017) ook zat, terwijl die van het 2018 model veel mooier is. Heb de opties toen uitgebreid onderzocht:Ik dacht die zijkappen van mijn 2017 Nc750x te vervangen voor het 2018-2019 model. Deze zijn antraciet in plaats van licht grijs, dat antraciet vind ik toch wel een stuk mooier eigenlijk, maar ik kan ze helaas 2e hands en netjes niet vinden voor minder als €250,- per stuk en dat is het me nou ook weer niet waard. Zelf opnieuw spuiten is ook nog een optie natuurlijk, maa dan moet ik ook nieuwe stickers zien te vinden. Dus daar wacht ik denk nog even mee.
Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag.
Hogenboom zit toch echt in Reeuwijk, wat aan de andere kant van het land ligt (tegen Gouda aan)Ik kwam op de beurs deze nog tegen.
Contact Roché Koers Design | Persoonlijk motor & helm design
Of deze
Home - Motopaint Hogenboom
beide in Hoogeveen.
Die zilvergrijze zijkappen passen mooi bij de zilvergrijze wielen en zilvergrijs steps-frame. De antraciet kappen vanaf 2018 heb ik nooit gesnapt. Steps-frame heeft Honda op dat model zilvergrijs gelaten en de wielen zwart gemaakt. Dat zijn samen met matzwart frame en gespoten delen in kleur 5 verschillende tinten. Ga je daar nog aanpassingen aan doen?Ik dacht die zijkappen van mijn 2017 Nc750x te vervangen voor het 2018-2019 model. Deze zijn antraciet in plaats van licht grijs, dat antraciet vind ik toch wel een stuk mooier eigenlijk, maar ik kan ze helaas 2e hands en netjes niet vinden voor minder als €250,- per stuk en dat is het me nou ook weer niet waard. Zelf opnieuw spuiten is ook nog een optie natuurlijk, maa dan moet ik ook nieuwe stickers zien te vinden. Dus daar wacht ik denk nog even mee.
Mocht iemand iets weten dan hoor ik het graag.
Je hebt gelijk.Hogenboom zit toch echt in Reeuwijk, wat aan de andere kant van het land ligt (tegen Gouda aan)
Als ik de all-black versie zou hebben die je hier beschrijft, dan zou ik de stepframes zwart laten poedercoaten of vervangen voor die van het 2015 model (die waren soms? ook zwart).Die zilvergrijze zijkappen passen mooi bij de zilvergrijze wielen en zilvergrijs steps-frame. De antraciet kappen vanaf 2018 heb ik nooit gesnapt. Steps-frame heeft Honda op dat model zilvergrijs gelaten en de wielen zwart gemaakt. Dat zijn samen met matzwart frame en gespoten delen in kleur 5 verschillende tinten. Ga je daar nog aanpassingen aan doen?
Een bandenvraag. Ik heb over een paar duizend km een nieuwe voorband nodig en over ca 5000 een nieuwe achterband. Mooi moment om weer eens de keuze te bepalen.
Heb dan 2 setjes Bridgestone A40/41 versleten. Mijn ervaringen ermee:
+ Goede droog weer eigenschappen
+ Voldoende slecht weer eigenschappen
+ Voldoende comfort
+ Voldoende levensduur (18.000 voor/ 20.000+ achter)
+ Allroad-look
- Feedback (die zou goed moeten zijn)
- Slijtagepatroon voorband (middencompound slijt minder hard dan daarnaast, terwijl ik vrij veel snelweg rijd)
Bandenpanning: voor 2,5/ achter 2,7 (ipv 2,9) bar
Wat zijn jullie bandenkeuzes en wat zijn daarvan de voors en tegens?