Het is echt heel hard plastic wat ze gebruikt hebben, denk dat deze covers goed beschermen bij schuiven/omvallen. Tenzij er een auto vanaf de zijkant op je motor klapt dan zullen ze niet werken.. maar dan is er wel meer kapot dan alleen de covers.
Ik merkte wel dat de linker cover er heel makkelijk op ging, de rechter cover had wat meer moeite nodig.. ik heb de onderste twee gaten ietsjes groter gemaakt om alles passend te krijgen.
Heb deze covers ook op de sv, rij er ook mee op het circuit en heb daar wel eens motoren op zijn kant gezien met zo zelfde type bescherm cover.
Motor deksels bleven heel en alleen de covers waren beschadigd.
Wilde ze toen ook op de nc maar ze waren er niet voor de DCT
Goededag,
Heb de afgelopen weken alle forums van de nc700/750 doorgelezen en ben enthousiast geworden.
Ik zocht een zuinige betrouwbare woonwerkfiets die er ook mooi uitzag en niet te duur was.
Heb uiteindelijk mijn Yamaha FZ6N ingeruild voor een NC700X uit 2012.
Wel met forse kmstand, maar de verkopers vertelden mij dat dat geen probleem is omdat het een lage toeren machine is.
Het is er een witte met DCT geworden en met hoge verstelbare MRA ruit. Andere extra’s een Leo Vince uitlaat, hugger, verlengde voorspatbord, middenbok, handkappen en valbeugel. In de toekomst wellicht Handvatverwarming.
Italianlazyeye
Heb ook lang naar dit systeem zitten kijken.
Blijkt goed te werken voor niet te veel geld.
Goededag,
Heb de afgelopen weken alle forums van de nc700/750 doorgelezen en ben enthousiast geworden.
Ik zocht een zuinige betrouwbare woonwerkfiets die er ook mooi uitzag en niet te duur was.
Heb uiteindelijk mijn Yamaha FZ6N ingeruild voor een NC700X uit 2012.
Wel met forse kmstand, maar de verkopers vertelden mij dat dat geen probleem is omdat het een lage toeren machine is.
Het is er een witte met DCT geworden en met hoge verstelbare MRA ruit. Andere extra’s een Leo Vince uitlaat, hugger, verlengde voorspatbord, middenbok, handkappen en valbeugel. In de toekomst wellicht Handvatverwarming.
Italianlazyeye
Gefeliciteerd! De motor ziet er op de foto keurig uit. Zal wel wennen worden na een hoogtoeriger FZ6N. Alhoewel, de DCT weet er wel raad mee. Mijn advies is om in de Sport-stand te rijden. Betere rijbeleving en je haalt meer uit de motor. Qua zuinigheid scheelt het amper. De D-stand is voor mij geen optie in ieder geval.
Veel rijplezier op de Honda gewenst.
Klopt, de D stand is voor zuinig rijden. De S stand is niet veel dorstiger, maar geeft veel meer rijplezier. Ik vind de D stand onnatuurlijk aanvoelen, alsof je geen motor rijdt. Schakelt dan veel te vroeg op.Thanks,
Ik dacht dat de D stand juist was om zuinig te rijden en de S stand om sportief en onzuinig te rijden.
In ieder geval in D stand bij eerste tankbeurt 1:26,3..
Klopt, de D stand is voor zuinig rijden. De S stand is niet veel dorstiger, maar geeft veel meer rijplezier. Ik vind de D stand onnatuurlijk aanvoelen, alsof je geen motor rijdt. Schakelt dan veel te vroeg op.
Ik heb een nieuwe nc750x aangeschaft, een blauwe. ter vervanging van mijn burgman 200. Volgende week ophalen.Oogt best leuk zo met zwarte wielen / schetsplaten..
Had gisteren geen haast naar de dealer waar de motor is verkocht, dus op stand D rustig daarheen gereden zat binnen no time van 1:27.8 op 1:29.9 net de 1:30 niet maar dat was maar over een afstand van 80km dus niet verkeerd.
Motor ingeleverd bij motor motion trouwens met 36002 km in nog geen 3 jaar, ze vonden het een redelijk hoge km stand, zij dat het wel mee viel heb er liever 1 die het altijd heeft gedaan als een die ze ook hadden staan in de showroom 2jaar oud 150kmmee gereden 150km in 2 jaar dat rij je gewoonlijk al in 2 uur als je de motor net ophaalt bij de dealer.
Ik heb een nieuwe nc750x aangeschaft, een blauwe. ter vervanging van mijn burgman 200. Volgende week ophalen.
nu heb ik wel interesse in dit hoge scherm, kan net niet lezen wat er op staat. Kan iemand mij zeggen welk scherm dit is?
hallo allemaal ik heb de het originele ruitje nog op de mijne zitten vraag me wel ns af of het comfortabeler is om n hogere ruit erop te zetten.. wat zijn de ervaringen hier?
overigens, ik rij best veel autoweg met de mijne en rij eigenlijk altijd in de D stand. bevalt mij prima en hij is rap genoeg..
overigens vind ik wel dat hij dun in de lak zit want er komen links en rechts zwarte plekken door..
Ik heb ook n marge van ongeveer 5 km. Denk dat je ns naar je tandwielen moet kijken.