Zo vandaag weer 260 km erbij geplust, toen ik thuis kwam dacht ik.... huh.... ben ik nu al door mijn achterband heen?
Ik heb de motor (nieuw) sinds september en nu op een paar km na 6000 km op de teller.
Hebben meer mensen deze ervaring?
beste mensen wie o wie weet wat er aan de hand is bij het volgende probleem.
ik heb een nc700x uit 2012 en nooit problemen gehad staat slechts 12k km op.
wanneer ik de sleutel omdraai in het contact gebeurd er helemaal niets?? het display gaat niet aan en de motor kan niet starten.
de accu is het niet die is vrij nieuw, zekeringen bekeken maar niet veel wijzer geworden.
de online handleiding in het engels zegt hierover niets.
iemand die dit ook heeft meegemaakt? ik hoor het graag mvg Leo
Je bent niet de enige die dit ervaart
Dit klinkt alsof de hoofdzekering eruit ligt.
Met een sleutel zonder chip (of als een van die delen kapot zou gaan) werkt alles, behalve het starten.
Óf toch een lege accu, wellicht is die leeg getrokken door een stroomverbruiker?
Mijn advies is om iemand de zekeringen na te laten kijken, als je er zelf niet uit komt.
Als dat het niet is dan kun je eens kijken wat de motor doet als je hem met startkabels aan een goede 12v accu verbind, bijvoorbeeld een auto.
482 euro voor Pilot Roads? T*ring.... Ik heb net nieuwe Pilot Roads (4) laten monteren, was ik 220,- voor kwijt.............. Moest ze zelf wel balanceren, maar dat is een eitje.......... Derde set PR4 trouwens , wil niks anders. Misschien de 5 in de toekomst.@Jeroen-15 Ik had er al meer over gelezen die OEM banden, dat Ryan er ook nog een item van had gemaakt wist ik echter niet. Bedankt voor de video.
Ik twijfel nog over welke banden ik zal nemen, zeker omdat de dealer denkt een halve dag bezig te zijn met de banden (gezien de offerte Pilot road 482,40 euro :| )
Geen verschil met een DCT versie. Gewoon eruit hengelen. stelt niets voor@GlimWas Ja, ik snap de offerte ook niet zo, ik ga maar eens uitzoeken waar ik rekening mee moet houden om het achterwiel eruit te halen (dct versie) en dan maar via een online bandenhandel en servicepunt werken. Pilot Road heb ik ook op mijn st1100 en ja die bevallen mij ook goed.
Het is veel minder werk dan je denkt. Het beste tik je ergens een handling manual op de kop, zoals ik die heb van de NC700 die hetzelfde frame heeft als de NC750 van '14 en '15Nee vaak ben je te bang heMaar ik wil geen gedoe krijgen met de abs bijvoorbeeld.
En eruit gaat vaak wel, maar hij moet er ook weer in. En dan heb ik twee a 3 uitdagingen
- ketting / wielen goed uitgelijnd
- ketting weer op de juiste spanning (Dit moet toch "belast", dus niet op de middenbok?)
Uitlijnen moet je toch ook als je de ketting weer spant? Idem voor de juiste spanning krijgen op de ketting.Nee vaak ben je te bang heMaar ik wil geen gedoe krijgen met de abs bijvoorbeeld.
En eruit gaat vaak wel, maar hij moet er ook weer in. En dan heb ik twee a 3 uitdagingen
- ketting / wielen goed uitgelijnd
- ketting weer op de juiste spanning (Dit moet toch "belast", dus niet op de middenbok?)
Nou ik wil het wel doen hoor, stomme is dat ik op de pan heel veel zelf doe, maar deze is "nieuw" ofzo.
En die 15 euro.... de dealer vroeg 482 dat is VIERHONDERDTWEEENTACHTIG euro voor een setje pilot road.
Dat kan als ik het zelf doe voor ca 250 euro.... dat vind ik een erg groot verschil. Ik snap ook niet waar dat enorme verschil vandaan komt en ik voel me eigenlijk genaaid met de offerte.
Zijn er mensen die hier een TomTom hebben gemonteerd op hun NC750? Op welke manier hebben jullie deze gemonteerd?
te beginnen met dat het niet de duurste motor is en daarom altijd wel een paar verbeterpuntjes heeft.
-zadel
-......
Idem hier! Erg tevreden eroverik heb een shad zadel, dit is echt een enorme verbetering tov het originele zadel.
ik kan de hele dag rijden zonder last van me naad
1) Ook met gel??ik heb een shad zadel, dit is echt een enorme verbetering tov het originele zadel.
ik kan de hele dag rijden zonder last van me naad
1) Ook met gel??
2) 1-delig of 2-delig (origineel heeft onze S een 1-delig zadel)
3) waar gekocht?