Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Moet ik eens een account aanmaken ja.filmpjes via you tube link misschien?
Heb je een usb stopcontact of navigatie steun met voeding die niet op een geschakeld contact zitten? Die verbruiken minimaal stroom en trekken na verloop van tijd de accu leeg.Goedemorgen,
Vanmorgen sta ik bepakt en gezakt klaar om naar werk te rijden, sleutel om en .....niets. Accu geheel plat!
Heeft 2,5 week stil gestaan, dat is wel vaker voorgekomen en tot nu toe geen probleem geweest.
Vraag is natuurlijk, wat heeft de accu leeggetrokken??
Vanavond zal ik hem aan de lader hangen (optimate), kijken of het nog wil lukken met deze accu. Ik weet niet hoe oud deze accu is, heb de motor pas sinds nov '22.
Motor zelf is van 2016, dct, 42K kilometers erop.
Kans is groot dat ik maar voor een nieuwe ga, dan weet ik iig dat de accu vers is. Maar als iemand eenzelfde incident heeft gehad, dan hoor ik dat graag. Ik los het graag op voordat de nieuwe accu er inzit en hetzelfde door moet maken....
Groet, Ed.
Mijn, initieel bij originele Honda-dealer onderhouden NC750X is ook geen historie van bekend via die site.Heb mijn chassisnummer ingevoerd maar er is geen onderhoud bekend. Motor is van 2021 en is 2 keer voor een beurt bij de dealer geweest. Op de site van Honda staat onderhoudsoverzicht van je scooter. Ben benieuwd of iemand het overzicht van zijn motor kan vinden. Het kan ook zo zijn dat de dealer waar ik mijn motor brengt er niet aan meewerkt.
Leuk hè? Krijg ook vaak de vraag of dat wel gaat, een beetje door heel Europa racen met dat ding... Of al die stickers op de koffer ook echt gereden zijn met deze NC... en ja, afgezien van een paar laatste landen, heeft mijn 2012 NC dct inmiddels al 30 Europese landen doorkruist en zelfs offroad de berg op is geen enkel probleem ;-)Wil het toch hier even zeggen. Ben al een tijd in Portugal en leuk om te zien dat er heel veel NC750 fietsen hier rijden. Al het Nederlandse journaille altijd over alleen woon werk fiets of alleen voor opstappers maar te weinig vermogen voor het stevige werk, wat een onzin blijkt hier maar weer. Tis maar net wat je vergelijkingsmateriaal is.
Ik zie ze hier met koffers door de (steile) bergen knallen, vaak ook met bijrijder en geen enkel probleem. Regelmatig rijden ze ook samen met GSen en andere zwaardere jongens maar ze gaan net zo pittig door de bochten.
De motorjounalisten zijn verwende zeikerds.Wil het toch hier even zeggen. Ben al een tijd in Portugal en leuk om te zien dat er heel veel NC750 fietsen hier rijden. Al het Nederlandse journaille altijd over alleen woon werk fiets of alleen voor opstappers maar te weinig vermogen voor het stevige werk, wat een onzin blijkt hier maar weer. Tis maar net wat je vergelijkingsmateriaal is.
Ik zie ze hier met koffers door de (steile) bergen knallen, vaak ook met bijrijder en geen enkel probleem. Regelmatig rijden ze ook samen met GSen en andere zwaardere jongens maar ze gaan net zo pittig door de bochten.
Was ook mijn ervaring in Noorwegen, passagier en freebird, dus toch wel +/-500kg combinatie en kon de GS-en dergelijke prima bijhouden. Nog een uur bijna achter een triumph tiger 1050 gereden, kon mooi volgen zonder moeite te doen. Dat koppel in de lage toeren is echt zo fijn in de NC. Heb geen DCT overigensWil het toch hier even zeggen. Ben al een tijd in Portugal en leuk om te zien dat er heel veel NC750 fietsen hier rijden. Al het Nederlandse journaille altijd over alleen woon werk fiets of alleen voor opstappers maar te weinig vermogen voor het stevige werk, wat een onzin blijkt hier maar weer. Tis maar net wat je vergelijkingsmateriaal is.
Ik zie ze hier met koffers door de (steile) bergen knallen, vaak ook met bijrijder en geen enkel probleem. Regelmatig rijden ze ook samen met GSen en andere zwaardere jongens maar ze gaan net zo pittig door de bochten.
Gaaf daar! Waar is dat?Leuk hè? Krijg ook vaak de vraag of dat wel gaat, een beetje door heel Europa racen met dat ding... Of al die stickers op de koffer ook echt gereden zijn met deze NC... en ja, afgezien van een paar landen, heeft mijn NC inmiddels al 30 landen doorkruist en zelfs offroad de berg op is geen enkel probleem ;-)
Ja, een usb aansluiting, maar deze is 100% zeker contact geschakeld.Heb je een usb stopcontact of navigatie steun met voeding die niet op een geschakeld contact zitten? Die verbruiken minimaal stroom en trekken na verloop van tijd de accu leeg.
Ik ben nu stickers aan het sparen op de freebird, niet op de motorkoffer. Wel deze op de NC geplakt:Leuk hè? Krijg ook vaak de vraag of dat wel gaat, een beetje door heel Europa racen met dat ding... Of al die stickers op de koffer ook echt gereden zijn met deze NC... en ja, afgezien van een paar laatste landen, heeft mijn 2012 NC dct inmiddels al 30 Europese landen doorkruist en zelfs offroad de berg op is geen enkel probleem ;-)
Zou eerst kijken wel merk accu erin zit.Goedemorgen,
Vanmorgen sta ik bepakt en gezakt klaar om naar werk te rijden, sleutel om en .....niets. Accu geheel plat!
Heeft 2,5 week stil gestaan, dat is wel vaker voorgekomen en tot nu toe geen probleem geweest.
Vraag is natuurlijk, wat heeft de accu leeggetrokken??
Vanavond zal ik hem aan de lader hangen (optimate), kijken of het nog wil lukken met deze accu. Ik weet niet hoe oud deze accu is, heb de motor pas sinds nov '22.
Motor zelf is van 2016, dct, 42K kilometers erop.
Kans is groot dat ik maar voor een nieuwe ga, dan weet ik iig dat de accu vers is. Maar als iemand eenzelfde incident heeft gehad, dan hoor ik dat graag. Ik los het graag op voordat de nieuwe accu er inzit en hetzelfde door moet maken....
Groet, Ed.
Dat is in Turkije, op de D915. Gebouwd door de Russen in 1916.Gaaf daar! Waar is dat?