Het grote rijlesserstopic, Deel 31: The L on the Road

Status
Niet open voor verdere reacties.
@ #Lennard, gefeliciteerd!

Ik moet morgen voor AVD en freak hem als de ziekte. Gisteren nog rijles gehad. En die ging redelijk goed op twee domme fouten na, waar ik wel hard op zou zijn gezakt -O-

Heb inmiddels al meerdere mensen beloofd dat ze donderdag avond op mijn kosten mogen zuipen als ik slaag :9 , dus die mensen proberen mij ook gemotiveerd te houden :+

Probleem is alleen dat ik veel te veel na denk volgens mij bij alles wat ik doe. We zullen het morgen zien. Haal ik hem morgen, dan wordt hij met spoed aangevraagd en ga ik het hele weekend rijden 8-).

Iedereen die vandaag moet *O* , Succes 8-)

Succes!
Dat nadenken moet je idd niet doen. Ik had vorige week nog een lesje waar er iets fout ging. Geen grove fout, maar ik bleef er wel over nadenken en de 3 bochten daarop maakte ik wel 3 grove fouten :z

Met examen vandaag zat ik eigenlijk wel relaxed op de motor. Totaal geen stress.
Had bijna niet eens meer in de gaten dat er iemand achter me aan reed :)
 
Succes!
Dat nadenken moet je idd niet doen. Ik had vorige week nog een lesje waar er iets fout ging. Geen grove fout, maar ik bleef er wel over nadenken en de 3 bochten daarop maakte ik wel 3 grove fouten :z

Met examen vandaag zat ik eigenlijk wel relaxed op de motor. Totaal geen stress.
Had bijna niet eens meer in de gaten dat er iemand achter me aan reed :)

Thnx voor de tip. :)

Ik merkte ook ( en de instructeur zei het ook) dat als je echt op je hele doen en laten gaat letten, je gaat rijden als een oud wijf.

Dus morgen gaat lekker het verstand op nul, en het gas erop. En dan zullen we eens zien..
 
Moeders houdt uw dochters binnen, sluit ramen en deuren en zet radio of tv aan.....
want deze jongen is GESLAAGD!!!!!! *O* *O* *O*

En ook nog eens jarig vandaag :Y

Vanochtend om 7 uur had ik nog een lesje en om 8 uur mocht ik afrijden.

Enige wat fout ging waren de portofoons :X
Halverwege het examen stopte de portofoon van de examinator ermee.. Dus toen moesten we even langs van Buuren Ermelo rijden om een nieuwe te halen.

Daarna weer lekker door gereden. Hij had geen opmerkingen :]

Vanmiddag meteen rbw aanvragen bij het gemeentehuis.
Dubbel gefeliciteerd! *O* ;)
Dus je gaat zondag ook mee? :+
 
Jelle, als ik het vergeet, heel veel succes alvast morgen! Je hebt al een fiets klaar staan, dus dan kunnen we zsm (voordat het mooie weer voorbij is :+) nog wat dijkjes hier gaan pakken *D
 
GEEESLLAAAAGGDDDDD!! *O* *O* *O* *O*

zo dat is er ff uit :}

het lessen ervoor ging niet super, liet hem stikken voor het stoplicht (1e keer)
en ik dacht dat je hem in zn neutraal moest starten waar je op dat moment elke keer langs schiet :+

maargoed voor het examen nog bravok geleerd, was niks over gezegd en was het zelf ook al vergeten :P maar ben wel technisch dus dat was zo gepiept.

toen het examen:

verlichting checken, ff interessant gedaan met de bravok (A) en gaan rijden.

mn oortje ging ineens heel zacht maar nog net genoeg om te horen dus gewoon verder gegaan.

100 meter van het cbr stoplicht wat voor mn neus op oranje springt ik reed door op nippertje.
100 meter verder weer stoplicht en hetzelfde verhaal :?

ik dacht kuuutt, nu heb ik al een - punt want als ik gelijk had geremd had ik nog stil gestaan.

toen binnendoor naar oosthuizen en daar binnendoor gereden.
was heel lang stuk 30 en na het spoor wist ik het ff niet meer. ging maar 50 rijden.
weg was ingericht als smalle 60 weg (stippellijnen links en rechts)
toen later zag ik ineens van die 'hartje 30 stickers' oeps heb dus een stuk te hard gereden, was wel vrij verlaten en examinator had er niks over gezegt.

wat dijkweggetjes gehad toen richting snelweg daar stonden alle auto's links voorgesorteerd dus ik sloot erachteraan. " ga maar even aan de rechterkant erlangs "

op snelweg netjes ingevoegd en voor me reden stuk of 5 vrachtwagens. dus mooi erachter gebleven. instructeur vond wel jammer dat ik die niet even in had gehaald :?
afslag was 500 meter verder ofzo dus beetje vaag.
ook de turbo rotonde had ik beter de rechter baan kunnen nemen in plaats van links achter de vrachtwagen.

ff later weer een stoplicht op oranje, spiegel en vol in de remmen. dat vond ie wel weer netjes.

toen het strakke emotieloos gezicht van de examinator die zn hand uit stak :z *D

terugweg was echt tof. instructeur reed voorop en liet het wel ff zien.
nu al 120 op een 80 weg gereden :] (hele lange bocht die we ff flink doortrokken)

instructeur was wel tevreden, ik iets minder maar dat maakt allemaal niet meer uit!
ook wel klote dat ik eigenlijk vanaf oosthuizen zo goed als niets meer kon verstaan door mn oortje..


zo dat was mijn examen, nu eten + feestje maken })
 
Mini meldt zich *D

Ben al weer ff bezig, maar doe het rustig aan :z , met maar twee weken per maand tijd om te lessen :/

Nickname: thaMini
Theorie:22-06-2009 (3 fout)
AVB:Ja ook (weet ff niet meer wanneer)
AVD:Binnenkort
Lesmotor: Honda CBF 500
Rijschool: Verkeersschool Waardenburg Dordrecht
 
Ik heb mijn B ook al 4 jaar en ben nu toch al vanaf vorig jaar mei bezig met lessen. Ik les 1 uurtje per week, bij mijn rijschool doet iedereen er zolang over.


Als je in mei 2008 begonnen bent met lessen, verlopen je theorie en je AVB dan niet bijna?
 
GEEESLLAAAAGGDDDDD!! *O* *O* *O* *O*

zo dat is er ff uit :}

het lessen ervoor ging niet super, liet hem stikken voor het stoplicht (1e keer)
en ik dacht dat je hem in zn neutraal moest starten waar je op dat moment elke keer langs schiet :+

maargoed voor het examen nog bravok geleerd, was niks over gezegd en was het zelf ook al vergeten :P maar ben wel technisch dus dat was zo gepiept.

toen het examen:

verlichting checken, ff interessant gedaan met de bravok (A) en gaan rijden.

mn oortje ging ineens heel zacht maar nog net genoeg om te horen dus gewoon verder gegaan.

100 meter van het cbr stoplicht wat voor mn neus op oranje springt ik reed door op nippertje.
100 meter verder weer stoplicht en hetzelfde verhaal :?

ik dacht kuuutt, nu heb ik al een - punt want als ik gelijk had geremd had ik nog stil gestaan.

toen binnendoor naar oosthuizen en daar binnendoor gereden.
was heel lang stuk 30 en na het spoor wist ik het ff niet meer. ging maar 50 rijden.
weg was ingericht als smalle 60 weg (stippellijnen links en rechts)
toen later zag ik ineens van die 'hartje 30 stickers' oeps heb dus een stuk te hard gereden, was wel vrij verlaten en examinator had er niks over gezegt.

wat dijkweggetjes gehad toen richting snelweg daar stonden alle auto's links voorgesorteerd dus ik sloot erachteraan. " ga maar even aan de rechterkant erlangs "

op snelweg netjes ingevoegd en voor me reden stuk of 5 vrachtwagens. dus mooi erachter gebleven. instructeur vond wel jammer dat ik die niet even in had gehaald :?
afslag was 500 meter verder ofzo dus beetje vaag.
ook de turbo rotonde had ik beter de rechter baan kunnen nemen in plaats van links achter de vrachtwagen.

ff later weer een stoplicht op oranje, spiegel en vol in de remmen. dat vond ie wel weer netjes.

toen het strakke emotieloos gezicht van de examinator die zn hand uit stak :z *D

terugweg was echt tof. instructeur reed voorop en liet het wel ff zien.
nu al 120 op een 80 weg gereden :] (hele lange bocht die we ff flink doortrokken)

instructeur was wel tevreden, ik iets minder maar dat maakt allemaal niet meer uit!
ook wel klote dat ik eigenlijk vanaf oosthuizen zo goed als niets meer kon verstaan door mn oortje..


zo dat was mijn examen, nu eten + feestje maken })

Gefeliciteerd *O* Ik vond mijn examen echt helemaal niet lekker gaan en toch ben ik geslaagd. De examinator had zelfs maar 1 opmerking... Terwijl ik wel een handvol dingen op kon noemen die niet lekker gingen :+

En de terugweg ging mijn instructeur ook voorop rijden met zo'n grote Pan... Bij sommige bochten had ik het idee dat hij de koffers bijna aan de grond reed :} Was hem ook halverwege de terug weg kwijt :+ Hij zag ons wel weer bij de rijschool had hij van te voren aangegeven.
 
Laatst bewerkt:
Jelle, als ik het vergeet, heel veel succes alvast morgen! Je hebt al een fiets klaar staan, dus dan kunnen we zsm (voordat het mooie weer voorbij is :+) nog wat dijkjes hier gaan pakken *D

Thnx man, ga zeker mijn best doen!

Dijkjes in de buurt van Tilburg :o , waar? Richting Moergestel enzo kan je wel mooi rijden, richting baarle nassau ook :Y . Als ik dan in de auto van het werk zit denk ik damn, hier moet ik nog een keer met de motor naar toe :9~
 
*O* *O* *O*

***GESLAAGD voor AVD***

Ben een beetje heel erg druk geweest(nog steeds eigenlijk) met een nieuwe HBO opleiding, dus khad bar weinig tijd om hier nog een beetje rond te hangen en te reageren :/ Maarja gefeliciteerd aan alle geslaagde van de afgelopen tijd. *O*

Het enige jammere is dat me motor nog niet 25kw gekeurd is en dat kon pas over 2 weken dus mag ik nu nog niet rijden -O- (op mn eigen motor dan)
Maarja het papiertje is er in ieder geval

*O* *O* Gefeliciteerd!!!
 
Moeders houdt uw dochters binnen, sluit ramen en deuren en zet radio of tv aan.....
want deze jongen is GESLAAGD!!!!!! *O* *O* *O*

En ook nog eens jarig vandaag :Y

Vanochtend om 7 uur had ik nog een lesje en om 8 uur mocht ik afrijden.

Enige wat fout ging waren de portofoons :X
Halverwege het examen stopte de portofoon van de examinator ermee.. Dus toen moesten we even langs van Buuren Ermelo rijden om een nieuwe te halen.

Daarna weer lekker door gereden. Hij had geen opmerkingen :]

Vanmiddag meteen rbw aanvragen bij het gemeentehuis.

Ik zeg: 2 keer van harte!!! *O* *O*
 
Straks om half 4 rijles 100 minuten lang :p
De eerste les nadat ik gezakt ben voor de AVB, zal wel eventjes laten zien dat ik het wel kan :p
Robbin moet 1 oktober examen doen en ik 6, hij belde vandaag naar leus. kan die alleen zaterdag 2 uurtjes lessen en 2 x s' a vonds 1 uurtje dus 4 uren en de rest zit vol :S Terwijl hij helemaal geen toestemming heeft gegeven om een examen aan te vragen en nu kan die ook nog niet eens lessen :S beetje gek van de rijschool.
4 lessen is veelste weinig als je nog helemaal geen avd gehad hebt.
 
ik heb in totaal 18 uur nodig gehad.

7 uur avb en 11 uur avd. tikt evengoed ook lekker aan met uurtarief van 45p/u
kom met alles bij elkaar dus ook op een kleine 1250 euro voor het motor rijbewijs

4 uur is heel erg kort inderdaad, uitzonderingen daar gelaten

andere geslaagden ook gefeliciteerd he! :}
 
Laatst bewerkt:
even aan alle nieuwe rijders (de geslaagden dus): denk aan je gehoorbescherming

(en de tour van komende zondag :P)
 
zo bij deze ik ben ook geslaagd ik begon niet heel erg goed moest me eigen er een soort van tussen proppen om een afrit te nemen, want had de mazzel dat het druk was op de a13 maar verder heb ik veel van delft gezien en van de binnenstad lekker al die grachten, maar alles ging verder gelukkig goed en ik ben dan dus ook geslaagd *O* *O* *O*
 
zo bij deze ik ben ook geslaagd ik begon niet heel erg goed moest me eigen er een soort van tussen proppen om een afrit te nemen, want had de mazzel dat het druk was op de a13 maar verder heb ik veel van delft gezien en van de binnenstad lekker al die grachten, maar alles ging verder gelukkig goed en ik ben dan dus ook geslaagd *O* *O* *O*
Rijswijk afrijden dus ;)

Gefeliciteerd!

Ik morgen, hopelijk zelfde route *D
 
zo bij deze ik ben ook geslaagd ik begon niet heel erg goed moest me eigen er een soort van tussen proppen om een afrit te nemen, want had de mazzel dat het druk was op de a13 maar verder heb ik veel van delft gezien en van de binnenstad lekker al die grachten, maar alles ging verder gelukkig goed en ik ben dan dus ook geslaagd *O* *O* *O*

Yes ik ben geslaagd!!!!!!

Gefeliciteerd beide *O* Nu snel dat pasje aanvragen en dit weekend kilometers maken *D
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan