Het grote suzuki V-strom topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
tssss,

jij heb ook echt n rotleven :+ he Aad....

zo doordeweeks als iedereen aan t zwoegen is beetje toeren.... O-) :X |( :] :}
(en dan ook bijna langs me huis komen) ;)

:W _O- _O-

8-)

Ja valt allemaal niet mee, zeker niet nu er aan mijn pensioentje gerommeld gaat worden })
Ik reed zelfs door jouw mooie Spikecity :9
 
Ja valt allemaal niet mee, zeker niet nu er aan mijn pensioentje gerommeld gaat worden })
Ik reed zelfs door jouw mooie Spikecity :9

:( zeg dat wel !! iig krijg jij t al :Y ... ik weet niet of ons dat nog gaat lukken... :X :( als t zo door gaat.

yep! :W
en als je de dijk blijft volgen langs spui en dan bij t pontje oversteekt en doorgereden was richting berenplaat en dan halverweg linksaf ri Maaswijk O-) *O*
dus idd bijna... maar ja zwoegen he... _O- :W


8-)
 
Ik heb het ritje andersom gereden, dus eerst via Maaswijk en toen richting pondje 8-)

En ja zwoegen was het zeker :N :+
 
Ik wor nie goed... Pensioen, dat duurt bij mij nog een mensenleven... -O-
 
Nog geen idee, moet nog een datum prikken :P
Ga em iig binnekort even proefrijden :Y
:} Ziet er goed uit Marcel !

ik kan uiteraard niet ale plaatsen/dorpjes zien waar je door heen gaat.
O-) mr ik heb n suggestie voor je bij het stukje/lusje tussen soest en de bilt:

stuur :] m dóór t dorpje 'Lage Vuursche'
(goede pannekoekhuizen ! :P en dwars door mooie bosomgeving. *O*

suc6 !

8-)
Volgens mij gaan we daar inderdaad dwars doorheen :Y


beetje laat :z maar goed...

leuk wordt n mooie route ! :} ben heel benieuwd !! *O*

hoop dat ik mee kan :] en dat ie ergens in m'n drukke jaar-toer-kalender past. :+

8-)
 
Ik ben ook weer terug!
En welkom aan de nieuwe mooie V-strom's :W

@Mac, hoorde ik iets over een ritje testen? Ik heb vanaf nu tot maandag 0900 tijd :]
 
Ik ben ook weer terug!
En welkom aan de nieuwe mooie V-strom's :W

@Mac, hoorde ik iets over een ritje testen? Ik heb vanaf nu tot maandag 0900 tijd :]
Zou bijna denken dat je hetzelfde werk doet als mijn vriendin af en toe ;)
(die heeft dezelfde weekenden vrij als jij)

Zit zelf even te stoeien met een remklauw die niet mee wil werken helaas, dus testrijden zit er even niet in. B|
 
Beste mannen..( en dames?),
Voor een gevoel van zekerheid, wil ik graag even weten welke welk soort en type slot jullie gebruiken om de motor wat bewegingsonvriendelijk te maken voor ongenodigden.

Welke passen bijv. goed om de schijven heen.

art-lijst...

Ik wilde zoiets...
Paddock+
4034-PADDOCK-plus%20NNT1523724%20%5B3%20sleutels%5D-short%20pin.jpg


Maar die past dus niet. 13.5 mm gaat niet door de schijf helaas.
Deze lag toevallig bij de plaatselijke fietsenmaker.
Voordat ik mezelf suf zoek op internet of bij de motordealer vraag ik het dus hier,... aan Strom-eigenaren die al een goed passend slot hebben gevonden! :)

óf steekslot
óf ketting....
 
Gebruik al jaren de Abus Granit, schijfremslot. Bevalt prima, ook op vele verschillende fietsen die ik de afgelopen jaren heb gehad.
 
Ik heb de Oxford Patriot en die past mooi, ook de houder was makkelijk vast te zetten.
patriot0f40_2.jpg


Hier thuis ligt die ook nog aan een simpele art4 ketting.
 
Beste mannen..( en dames?),
Voor een gevoel van zekerheid, wil ik graag even weten welke welk soort en type slot jullie gebruiken om de motor wat bewegingsonvriendelijk te maken voor ongenodigden.

Welke passen bijv. goed om de schijven heen.

Maar die past dus niet. 13.5 mm gaat niet door de schijf helaas.
Deze lag toevallig bij de plaatselijke fietsenmaker.
Voordat ik mezelf suf zoek op internet of bij de motordealer vraag ik het dus hier,... aan Strom-eigenaren die al een goed passend slot hebben gevonden! :)

óf steekslot
óf ketting....
Het ligt er natuurlijk ook aan waar je de motor op slot wilt zetten. Of je nou een motor in het centrum van Amsterdam neerzet of op het erf van een woonboerderij in Tjietjerkstradeel, scheelt nogal..! :P

Ik woon zelf in een rustig deurpke en mijn motor staat in de tuin met een ART 4 kettingslot aan een anker die in het beton zit.

Ik heb ook een schijfremslot met alarm liggen maar dat is een waardeloos ding. Ging om de haverklap af. Was niet eens goedkoop maar toch waardeloos...
 
hmmmm

ik heb mijn motor in een afgesloten stenen schuurtje staan achter het huis.
daarin zet ik hem s nachts niet eens op slot, wel uiteraard de sleutel eruit.
mijn andere soesje staat op de plaats onder een 3/4 dichte afkapping
(lol het dak is vol dicht hoor net als 3 andere zijden _O- )

zal toch de verzekeringsvoorwaarden eens gaan lezen O-)
 
Oeps ...topic uit het oog verloren. :$
Verkoop (prive omstandigheden) is niet echt dringend.
In de plaats? Niets gepland. Kwestie van kat uit de boom kijken.
:W

No Prob. Oude V-strom-forum- login teruggevonden en had het al gesnapt.

Good luck , hopelijk is er nog een andere oplossing...

'(
 
Was net wat aan het sleutelen en zag dat er allemaal haarscheurtjes in mn rechterkoplamp zitten :?
:? Das niet goed -O-
Is het echt op 1 plek of verspreid over je koplamp?


Vandaag de route van de V-strom meeting eens voorgereden met een maatje van me. Nog veel fietspaden en gesloten verklaringen tegengekomen :+
(zo stonden we ineens bij de ingang van de vliegbasis bij Soest)
 
Ja vond het ook vaag, maar hij lijkt nog stevig. Als ik een keer een goeie tegenkom, dan vervang ik hem wel :)

En in het kader van wat meer offroad rijden, heeft er nog iemand valbeugels liggen? Lijkt me preventief erg handig ;)
 
Ik heb het ritje andersom gereden, dus eerst via Maaswijk en toen richting pondje 8-)

En ja zwoegen was het zeker :N :+

Goh zit ik wat te lezen over RFjes, post jij iets over een uitlaat die bij EPS hebt laten maken voor Katja. En toen viel het kwartje... Ik heb ooit een gixxer 750 aan haar verkocht volgens mij. En daar was jij bij, of niet?
 
Ja vond het ook vaag, maar hij lijkt nog stevig. Als ik een keer een goeie tegenkom, dan vervang ik hem wel :)

En in het kader van wat meer offroad rijden, heeft er nog iemand valbeugels liggen? Lijkt me preventief erg handig ;)
Zou zelf niet snel tweedehands valbeugels kopen. Grote kans dat ze "goed gebruikt" zijn en daardoor al eens verbogen geweest zijn. Dat komt de stevigheid van de beugels niet ten goede.
Daar komt bij, dat je voor 150 euro inderdaad al nieuwe beugels hebt.


Binnenkort maar eens een datum prikken voor het V-strom ritje *D
En ook de route aanpassen en nog een keer proefrijden :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan