Het grote suzuki V-strom topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Congratz! Zag je topic voorbij komen, maakte de dealer inderdaad een grapje?

Die wind is een kwestie van uitproberen. Dat kan voor iedereen anders zijn. Je bovenlichaamslengte, zithoogte, je helm en zelfs je spiegels kunnen verschil maken.
Zo zat ik redelijk buiten de turbulentie met een vario ruit in de hoogste stand, maar nu er een cardo op mijn helm zet heb ik er maar een kortere ruit op gezet.

Ja bedankt! Ik heb straks een multitech voor op de motor dus idd even kijken hoe die er op reageert. Wat betreft die andere topic maak ik me geen zorgen, idd klonk hij niet zo serieus maar ik wilde toch even de conversatie op gang helpen om wat "kennis" op te bouwen just in case...
 
Ik laat er handkappen op zetten, misschien dat dat nog iets doet. Verwacht niet veel maar je weet nooit. We zullen zien en het is altijd een stuk comfortabeler dan de huidige supersport. :)
 
Ja precies, as zaterdag hebben we met de SOCN de Brabantrit. 's morgen vroeg de deur uit bij ca 3 gr. is het best lekker HVV en handkappen :9
 
Weet iemand hier of en waar je van die stickers kunt bestellen om de bovenste punten van je koplamp af kunt dekken. Begin me te storen aan hetgeen ik met zwarte ductape in elkaar heb gefrot.
 
Weet iemand hier of en waar je van die stickers kunt bestellen om de bovenste punten van je koplamp af kunt dekken. Begin me te storen aan hetgeen ik met zwarte ductape in elkaar heb gefrot.

Even zoeken op headlight mask v-strom
 
Tjek, ben ik misschien een azijnpisser maar voor die $ 25,- is het mij nog te licht. Voor de tint die ik wil mag ik wel 2 setjes. Binnenkort maar ff bij AVA in de stad kijken of ze niet superdonkere folie hebben.
 
Weet iemand hier of en waar je van die stickers kunt bestellen om de bovenste punten van je koplamp af kunt dekken. Begin me te storen aan hetgeen ik met zwarte ductape in elkaar heb gefrot.

Ben nieuw wat betreft de fiets.. waarom zou je dat willen doen?
Heb hem trouwens sinds gister binnen! Jolijt. *O*
 
Nog even showen wat ik afgelopen weekend met de strom uitgevreten heb :9
img7170r.jpg

img7161x.jpg

DSC00380.JPG
 
Ziet er goed uit MacMac! ;)

Had gehoopt de Strom te verkopen afgelopen weekend - maar de knul in kwestie die het ding wilde kopen is gezakt voor zn rijbewijs... jammer (ook voor mij ;) )
 
Van zo'n dagje wordt ie zeker wel vies ja :+

Wil in het voorjaar nog een keer in de kuil gaan rijden, samen met nog een paar gasten.
De planning is om dat als techniek training te gebruiken en daarna een paar allroad ritten te gaan rijden :]
 
Met valbeugels komt in het zand de rest nog steeds aan de grond hoor :+
[afbeelding]


hmmm
maar jij zelf blijkbaar niet :P
ik schat zo in , dat je heel langzaam een bocht
doorging en daarna de motor niet meer kon houden
en hem toen heel beheersd op zijn zijkant hebt neergelegd :+

klopt dat ?
 
Laatst bewerkt:
Givi beugels komen wat hoger uit en beschermen daardoor ook beter. Zie OP bij mijn fiets.

@mac, die laatste is heel mooi!
 
Laatst bewerkt:
hmmm
maar jij zelf blijkbaar niet :P
ik schat zo in , dat je heel langzaam een bocht
doorging en daarna de motor niet meer kon houden
en hem toen heel beheersd op zijn zijkant hebt neergelegd :+

klopt dat ?
Nope :')

Was iets te enthousiast met insturen, voorwiel ging rechtdoor :+ Kon zelf net op tijd afstappen, maar handkap en remhendel wel gebroken B|
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan