Het grote suzuki V-strom topic deel 2

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hah, net zojuist Forma Adventures besteld. Denk dat die wat beter bestand zijn tegen de elementen dan die Sidi Vertigo's :+ , net na deze fijne week met regen en wind...
 
Die laarsjes zien er goed uit. Beetje goed kwaliteit? Mijn puma's zijn na twee jaar bijna dagelijks gebruik ook wel op.. Merk je helemaal nu het wat kouder wordt.
 
Hah, net zojuist Forma Adventures besteld. Denk dat die wat beter bestand zijn tegen de elementen dan die Sidi Vertigo's :+ , net na deze fijne week met regen en wind...

Heb ik ook al een tijdje, tot zover erg tevreden over.
Ik vet ze wel regelmatig even in trouwens, blijven de naadjes ook goed.
 
Goeie tip. Gewoon leervet neem ik aan? Kleurloos...

Sidi Vertigo's heb ik nu al 4 jaar als het niet 5 is. Nog steeds 'goede' conditie ook bijna dagelijks gebruikt, maar de door de andere rij positie veel meer last van wind en regen. Oftewel natte voeten einde rit.
 
Zijn die Vertigo's standaard waterdicht dan? Mijn vorige B2's waren net zo waterdicht als een vergiet... Deze GTX'en zijn echt super.
 
Ben nieuw wat betreft de fiets.. waarom zou je dat willen doen?
Heb hem trouwens sinds gister binnen! Jolijt. *O*

Had deze post gemist. Ik wil het hier om:

Strommask.jpg


Veeeeuuuul mooier!
 
Leervet schijnt weer slecht te zijn als er een waterdicht membraan (zoals bijvoorbeeld Goretex) in de laarzen is verwerkt. Daarvoor heb je weer een 'speciaal' soort vet voor nodig dat de poriën van het membraan niet verstopt.

Ik heb er een pot van thuis staan, zal straks thuis eens opzoeken welke het is.
 
Dat hebben de Forma's niet, is voor het grootste gedeelte gewoon Nubuck leer dus kun je gewoon invetten.
 
hmmm
dat aanbevolen vet vind ik maar dubieus.
gemaakt met vaseline?
de houding van het mannetje
de plaatsing van het pikhouweel

nee kvinhetniks



_O-



:P

 
Laatst bewerkt:
Leervet schijnt weer slecht te zijn als er een waterdicht membraan (zoals bijvoorbeeld Goretex) in de laarzen is verwerkt. Daarvoor heb je weer een 'speciaal' soort vet voor nodig dat de poriën van het membraan niet verstopt.

Ik heb er een pot van thuis staan, zal straks thuis eens opzoeken welke het is.
Zoals beloofd, het is deze: http://www.safariquip.co.uk/download/pictures/Nikwax/nikwax-wax-for-leather.jpg

Van belang dus bij leren laarzen met waterdicht membraan, anders kan je gewoon ledervet gebruiken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan