A
Anoniempje118
Guest
Nee, met deze.zeker netjes
Heb je de zumo xt met de standaard geleverde bevesteging gemonteerd?
Echt elke cent waard. Subtiel. Goede kwaliteit. Muurvast.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nee, met deze.zeker netjes
Heb je de zumo xt met de standaard geleverde bevesteging gemonteerd?
2 spatborden, rempedaal (er is er dus nog 1), handkappen en beschermer oliekoeler zijn verkocht.Mocht iemand nog wat onderdeeltjes zoeken voor een DL650, modeljaar K8 en opvolgend, zie foto’s. Detailinfo is altijd bevraagbaar.
Klopt, Deze is weer mooi rond en de moer zou vrij moeten kunnen bewegen. En dan inderdaad in zijn vrij, stalen pijp door het achterwiel en een grote hefboom creëren. Dit allemaal zonder resultaat. Ik denk dat ik er maar na alle aanpassingen mee langs de garage ga. Zou zonde zijn als er iets kapot breekt ect.Heb je de borglip al terig getikt? Motor in neutraal. Achterwiel blokkeren (met rem of een stalen pijp). Dan met een goede dop erop en grote hefboom moet hij loskomen.
Kan het zijn dat het linkse draad isAl bijna 3 jaar rij ik rond op een DL650 uit 2005 echt een top motor. Zit fantastisch en rijd meer dan prima. Pas geleden dacht ik, laat ik eens verder kijken naar een andere motor. Zo kwam ik bij de NC700x uit van Honda. Het leek me eerst een prima motor, zeker met het ook op woon werk verkeer. Tijdens het maken van een proefrit had ik het eigenlijk al snel gehad. Het voldeed totaal niet aan mijn verwachtingen kwa comfort en rijgedrag. De inruil waarde was ook niet echt top, dus heb ik besloten om de Vstrom lekker door te rijden! Love at first sight zullen we maar zeggen.
In plaats daarvan heb ik ook besloten om de Vstrom gelijk wat extra liefde te geven. Mijn fiets is al behoorlijk aangekleed maar miste nog enkele dingen die me wel interessant leken. Wat ik dus besteld heb en waarschijnlijk volgende week binnen verwacht:
Kortom genoeg te klussen, daarbij moet ik ook nog mijn navigatie systeem opnieuw aansluiten. En omdat de motor toch helemaal open ligt kan dit makkelijk meegepakt worden.
- Hyperpro vering set, zowel voor de voorvork als de achterveer
- Klein onderhoud materialen, denk hierbij aan bougies, olie, oliefilter, voorvorkkeerring set ect
- Kettingbeschermer van aluminium
- Dominator uitlaat
Tijdens het demonteren van alle kappen en de tank heb ik ook even een blik geworpen op de tandwielen van de motor. Helaas zie ik dus dat de tanden van het voorste tandwiel aardig gebogen staan en ook vervangen moeten worden.
Bekijk bijlage 1719831
De ketting daarin tegen kan nog prima een ronde mee en de achtertandwiel mag ook vervangen worden. Tot mijn grote verbazing krijg ik geen beweging in het voorste tandwiel. Hij zit muur en muurvast, ik heb hem al goed in de WD40 gezet, en flink opgewarmd maar hij wilt maar niet los. Nu wil ik eigenlijk na alle aanpassingen naar de garage rijden om hem daar los te laten halen, maar is er nog een manier die ik eerst kan proberen om hem los te krijgen?
Op de site van Suzuki staat dat de V-strom (2022) 910MM breed is. Is dat het stuur? Want ergens anders lees ik over een 2018 81CM breed.
Offroad is niet de bedoeling. Volgens mij is die daar ook niet echt voor geschikt, o.a. door de relatief lage grondspeling.Stuur kun je best inkorten, als je van te voren maar controleert of de hendels ver genoeg naar binnen kunnen.
Als je veel offroad gaat is een breed stuur wel prettiger.
Dank voor je reactie.Net even gemeten: een 650 is het stuur ongeveer 87cm breed en bij de 1050 is het 90cm breed.
Ik krijg beide motoren best soepel door een poort van 85cm. Als je het stuurt draait en motor kantelt krijg je m best goed er doorheen.
Ketting zou ik tegelijk met de tandwielen vervangen, anders ziet je voortandwiel er zo weer hetzelfde uit.Bekijk bijlage 1719831
De ketting daarin tegen kan nog prima een ronde mee en de achtertandwiel mag ook vervangen worden. Tot mijn grote verbazing krijg ik geen beweging in het voorste tandwiel. Hij zit muur en muurvast, ik heb hem al goed in de WD40 gezet, en flink opgewarmd maar hij wilt maar niet los. Nu wil ik eigenlijk na alle aanpassingen naar de garage rijden om hem daar los te laten halen, maar is er nog een manier die ik eerst kan proberen om hem los te krijgen?
De motor is bij Gebben ingeruild op een Tenere700 rally.Te koop Dl 1050 XTA uit mei 2020 ivm op yamaha Tenere 700 rally uitvoering 2022 de rood witte.
de strom koste met accessoires meer dan 17 K oa :
Boss Carbon uitlaat euro 4 goedkeuring
Givi topkoffer
Givi radiator guard
Hepko & Becker skid plate
handvat verwarming
garmin navigatie met steun van Suzuki
orginele uitlaat
De motor heeft nog geen 14000 km gelopen heeft bij 8000 km een onderhoudsbeurt gehad en is in goede staat de vaste prijs is 12500 euro En heeft nog bijna 1,5 jaar fabrieksgarantie.
mvg Frank