Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Hallo minQ heb je al op het Vstrom forum gekeken daar kan je ook gericht zoeken.Hi all,
Al tijdje aan het meelezen sinds ik tot de Vstrom fam behoor +- 3 maanden geleden.
Heb een 2004 650 model. Upgrade vanuit de Yamaha XJ600.
Al heerlijk mee getourd in regio brabant/limburg en uitstapje naar de Eiffel.
Heb er zelf nu +-2000 km op zitten maar momenteel staat die bij de garage al
Na een aantal keren woon-=-werk verkeerd dacht ik al een rare geur te ruiken maar uit controle kon ik niks geks zien.
Echter, vorige week merkte ik dat ik ook minder vermogen, haperingen tijdens het rijden, uitvallen bij stationair lopen.
Ik dacht eerst wellicht dat het kwam doordat ik 95 getankt had ipv 98, dus ik naar tankstation en toen kwam ik erachter dat mijn uitlaat loeiend heet was, kwam rook vanaf( niet uit de uitlaat maar denk iets verbrand van rubbertje van schild), brandgeur en uitlaatschild was net zacht plastic, zie ook foto's.
Ik dacht aan verstopte uitlaat/demper oid maar garage kan de situatie niet nabootsen en uitlaat stoot gewoon alles uit zoals het zou moeten.
Volgende stap nu is dat ik stuk ga rijden om te kijken of het iets eenmaligs was. Wellicht alle roet er nu uitgebrand .
Maar eerlijk, als niet duidelijk is wat het veroorzaakt, voel ik me niet heel comfortabel om er op te blijven rijden.
Ik had nu het geluk dat ik stil kwam te staan in de buurt van een zaak maar als ik weer eens random in de Eiffel kom stil te staan ben ik, letterlijk en figuurlijk, verder van huis.
dus mijn vraag, wat denken jullie wat het kan zijn en anderzijds, iemand advies wat te doen nu?
Ik heb zelf ook jarenlang met een bagagerol , tent etc .... achterop de motor gereden (van die kanozakken) . Nu heb ik eigenlijk alleen voor tripjesIk heb jarenlang met een bagagerol gereden, 70 liter. Voor weekenden of de enkele weken alleen die rol met weekendtas er in en tentje erbij, in de lengte achterop. Voor langere vakanties dwars achterop met de tent in een kleinere rol er achter. Zware spul en grijpvoorraad in de tanktas.
Dit hou ik ff in mn achterhoofd. Ik neem contact met je op als ik ff tijd heb.Als je naar Eindhoven wil komen, kun je met een originele proefrijden. Zitten wel wat extra gaatjes in voor de zomerstand (extra laag), maar dat maakt voor de ervaring niks uit. De bekende Suzuki accessoire ruit met opzetstukje heb ik ook nog wel liggen volgens mij.
Ik wil er i.i.g. beslist geen kofferset meer op hebben ,