Het grote suzuki V-strom topic deel 3

Eerlijk is eerlijk…ook een nieuwe accu en remblokken. En de beurt zelf.

Ik betwijfel ook niet of de kosten terecht zijn of niet. Ik heb er echt wel vertrouwen in en zelf kan, wil en doe ik het ook niet. Onderhoud is nodig en ik ben zeer tevreden over de dealer!!

Maar als ik mijn motorhistorie incl. Ducati en aprilia’s terugkijk, heb ik nog nooit zo’n hoog onderhoudsbedrag meegemaakt. Vandaar de verbazing.
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk weer naar de Motorbeurs geweest vandaag. Was lekker druk en toch weer mooie start van het seizoen gevoel. Nog paar nachtjes slapen en dan de fiets ophalen!
 
Tja, motorrijden kost geld. Wil je goedkoper dan kun je beter gaan fietsen.
Of zelf doen idd.
Kleppenstellen zou ik zelf kunnen, maar aangezien degene van wie ik de motor kocht dat beter kan ( monteur met eigen bedrijf) mag die dat doen. De rest; zelf, en dat scheelt aanzienlijk in kosten, ofschoon dat niet helemaal eerlijk is, omdat er in de loop der jaren her en der speciaal gereedschap is aangeschaft, wat dan weer niet echt gratis was.
 
Vandaag bij de motorbeurs geweest, ik heb zelf een 2004 model en ik vind die toch echt mooier dan die modellen die ze nu brengen. Vind ze ook wat laag allemaal..zat direct al aan stuurverhogers en stepverlagers te denken toe ik er even op ging zitten. Buddyseat lijkt ook wat ielig, helemaal voor de duo Alleen die geel met blauw kleurstelling is wel erg mooi in het echt, al valt over smaakt natuurlijk niet te twisten.
 
Vandaag op de beurs de 800 in diverse kleuren gezien. Ik snap alleen die foute goudkleurige vorkpoten en velgen niet. Die zijn zo fout opzichtig. Ook bij andere merken, ik kan het niet mooi vinden. Ik zou een een motor voor later staan.
Er stond een blauwe 800, die had geen goedkleurige delen, helemaal geweldig.
 
Helemaal mee eens, goudkleurige poten en soms ook velgen, brrrrrr gruwelijk lelijk en 100% een reden om wat anders te kopen.
Geen idee wie zoiets verzint en verwacht dat het verkoopt
 
Zeker waar, anders reden we allemaal met dezelfde motor in dezelfde kleur
Zal wel aan mij liggen , de kleurstelling vd laatste jaren van suzuki diet me zo goed als niks, en het goud maakt het nog erger
Maar als een ander het mooi vind......dikke prima
 
Even weer melden, de 1000 is inmiddels allang weg. Via een nieuwe Africa Twin 1000 DCT in 2017 en TDM900 nu een 2022 Vstrom 650 XTA met ADV pakket.
Wat een heerlijk fietsje is dat zeg. Zoveel makkelijker dan de 1000 en de AT.

Het kan verkeren.
 
Laatst bewerkt:
Het goud komt vooral uit de offroad wereld. en aangezien de nieuwe modellen steeds meer allroads worden, is het goud een terugkomende kleur.
 
Iemand al een andere ruit geïnstalleerd op zijn 800DE? Overweeg een grotere ruit, maar die van Suzuki zelf vind ik afschuwelijk lelijk (smaak hè). De Puig touring ruit daar in tegen past een stuk beter bij de contouren van de motor.

Smaak he. Als iedereen net zo denk als jullie zouden ze ze niet goud gemaakt hebben toch?

Ik vind dat paars/blauw ook smerig, maar er zijn er genoeg die het mooi vinden.
Ik vind de gouden vorken en velgen niet misstaan op die van mij, maar ik heb dan ook niet dat lelijke paars/blauw :+

@Andrew Heuer Veel plezier met ophalen vandaag! *O*
 
Laatst bewerkt:
Dank je wel Steffex!
Daar is ie dan, vanochtend opgehaald en gelijk 150km ingereden. Volgens mij gaan wij goeie vrienden worden, de 800 en ik :]

20240228_115234.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan