Het grote Vespa GTS topic

Ik heb toch wel een beetje spijt dat ik mijn 2006 Vintage Red 250GTS heb verkocht :o '(
Staat nu een saaie grijze 250 GTS op MP, maar die moet ook nog gewoon 2k kosten.
Ik kocht die van mij 10 jaar geleden voor €2250.. bizarre prijzen inderdaad.
Told you so. 🙃
 
En het gekste is nog dat particulieren soms nog meer vragen dan een motorzaak die garantie geeft , en zelfs in Duitsland vragen ruim Nederlandse prijzen ( terwijl ze daar nieuw minder kosten )
 
Ik zet normaal m’n GTS tussen de 3k en 4k te koop nadat ie 2 a 3 jaar oud is. Ik denk dat m’n huidige GTS meer opbrengt aangezien de nieuwprijs in vier jaar tijd ook 2k omhoog is gegaan.
 
Het was vandaag mooi weer voor een wasbeurt 😉… en een ritje om hem droog weg te kunnen zetten 😎

IMG_8488.jpeg
 
Laatst bewerkt:
Moet eerlijk zeggen dat ik voor de 2024 Vespa GTS en GTV niet heel erg onder de indruk was.
Is er een update t.o.v. 2023?
Maar is best een dure hobby die kapjes spuiten want het is helemaal niet eenvoudig om die schakelaars te demonteren en weer te monteren , iemand in Duitsland doet het voor 150€ of zoiets
Ik heb vorig jaar bij Vespucci €30 betaald (de factuur er speciaal voor opgezocht) voor het spuiten van de kapjes waar de stuur schakelaars zitten. Mooi glanszwart en ze zien er nog steeds goed uit. Er kwam iets arbeid bij maar ook voor andere dingen die toen gedaan zijn. Al met al zo'n €75 in totaal.

Nog even enkele foto's van afgelopen dagen. Paar ritjes gemaakt van in totaal zo'n 200 km. Heerlijk, wel wat thermo ondergoed aan en verwarmde handschoenen maar ik kan niet wachten tot de lente!!! Ik verbeet mijzelf nog wel even toen ik meermaals de NIEUWE achterrem toch hoorde kraken/schuren/piepen........even kijken hoe dat gaat de komende tijd!
 

Bijlagen

  • processed-97F811A4-1AB3-4033-B20E-D0B385DD56F6.jpeg
    processed-97F811A4-1AB3-4033-B20E-D0B385DD56F6.jpeg
    500,5 KB · Weergaven: 0
  • processed-3164B9E6-0D6B-4973-B6AA-8962847DFE26.jpeg
    processed-3164B9E6-0D6B-4973-B6AA-8962847DFE26.jpeg
    962,7 KB · Weergaven: 0
Is er een update t.o.v. 2023?

Ik heb vorig jaar bij Vespucci €30 betaald (de factuur er speciaal voor opgezocht) voor het spuiten van de kapjes waar de stuur schakelaars zitten. Mooi glanszwart en ze zien er nog steeds goed uit. Er kwam iets arbeid bij maar ook voor andere dingen die toen gedaan zijn. Al met al zo'n €75 in totaal.

Nog even enkele foto's van afgelopen dagen. Paar ritjes gemaakt van in totaal zo'n 200 km. Heerlijk, wel wat thermo ondergoed aan en verwarmde handschoenen maar ik kan niet wachten tot de lente!!! Ik verbeet mijzelf nog wel even toen ik meermaals de NIEUWE achterrem toch hoorde kraken/schuren/piepen........even kijken hoe dat gaat de komende tijd!
Dan moeten ze bijna de schakelaars afgeplakt hebben , want ik heb een YouTube filmpje gezien en het is een klote werkje als je ze uitelkaar moet halen
 
Is er een update t.o.v. 2023?

Ik heb vorig jaar bij Vespucci €30 betaald (de factuur er speciaal voor opgezocht) voor het spuiten van de kapjes waar de stuur schakelaars zitten. Mooi glanszwart en ze zien er nog steeds goed uit. Er kwam iets arbeid bij maar ook voor andere dingen die toen gedaan zijn. Al met al zo'n €75 in totaal.

Nog even enkele foto's van afgelopen dagen. Paar ritjes gemaakt van in totaal zo'n 200 km. Heerlijk, wel wat thermo ondergoed aan en verwarmde handschoenen maar ik kan niet wachten tot de lente!!! Ik verbeet mijzelf nog wel even toen ik meermaals de NIEUWE achterrem toch hoorde kraken/schuren/piepen........even kijken hoe dat gaat de komende tijd!
Wat zijn dat voor een velgen?
 
Interessant :)

Wat zijn dat voor een velgen?
https://www.sip-scootershop.com/nl/product/velg-sip-series-pordoi_MV650811?usrc=Pardoi


Dan moeten ze bijna de schakelaars afgeplakt hebben , want ik heb een YouTube filmpje gezien en het is een klote werkje als je ze uitelkaar moet halen
Een klotewerkje lijkt het mij zeker. Kijkende naar de stuurschakelaarkapjes zie ik echt doorlopende kleur glanszwart enz. Ze zijn er af gehaald.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan