Malossi laat ze maken bij Paioli, schijnen niet zo lang mee te gaan ook.
Ik heb voor een achter Malossi's gehad op mijn 2006 GTS.
Voor heeft het een kleine 10.000km vol gehouden toen begon het ding te lekken.
Ze zijn niet te repareren.
Achter zijn ze nog heel en voldoen uitstekend.
Merendeel van de kilometers heb ik met een duo gereden (beide ongeveer 80kg) in het zuiden van Europa. Dus bergachtige omgeving. Ook flink wat offroad km's.
Nu voor al denk ik 10.000km een bitubo, daarmee is het rijgedrag nog beter dan met de Malossi. En het is kwalitatief echt een hele stap beter dan de Malossi's.
Wat betreft banden, ik heb meerdere setje Diablo Rosso's op op gereden. Nu Metzler tourance voor een achter. Die sturen nog een slag beter vind ik.
Ik heb nog de originele klauwen, wel voor en achter gesinterde blokken.
Dat helpt al flink, zeker tegen het op roken van blokjes in de bergen...
Mijn kleine pakezel tijdens een trip door de Alpen op de LGKS (Via de Sale):
Gekocht met net 6 duizend op het tellertje, nu staat er net iets meer dan 31.000km op. Echt een top ding gaat nooit meer weg. Wel ga ik deze winter eens flink aan het opknappen.
De kilometers en vooral hoe een waar ik die heb gereden hebben best hun tol geëist. Flink wat krassen en deuken en ik denk dat ik eens het blokje onderhanden ga nemen, Malossi cilinder kop er op.