Het grote Vespa GTS topic

Nog niet eerder gewisseld?
De mijne heeft 11k gelopen. Het lijkt erop dat ze die van mij niet eerder gewisseld hadden want de originele "champion" zat er nog in.
 
Rijdt er hier nog iemand mee met de combirit van de Vespa Club Zuid-Holland en de Vespa Club Brabant a.s. zondag? Zou gezellig zijn!
 
Na de verkoop van mijn GTV Sei Giorni kruipt het bloed..
Van de week toch maar weer een nieuwe GTS 75TH gekocht.

heeft iemand ervaring met de Big Box zadelbak?
 
Mag ik vragen welk alarm jullie hebben?
ik zie dat er een klein model alarm is welke alleen een kantelsensor heeft en een groter exemplaar met een schoksensor.
wat zijn jullie ervaringen?
 
Hier ook even een vraagje.
Zijn er mensen die met 13" wielen rijden?
Zo ja, wat moet er aangepast worden en is het een merkbare verbetering van het rijgedrag?
 
Mag ik vragen welk alarm jullie hebben?

Ik heb een super el cheapo alarm: klik.

Ding is waarschijnlijk zo te hacken, zou me niet verbazen als ze allemaal dezelfde afstandsbedieningscode gebruiken.

Maar... dan moet je wel weten dat er een alarm zit. En dat weer je niet, want dit is gewoon een unit die ik onder de horn cover geplakt heb. Dus als de Vespa naast mijn tentje staat, hoor ik ofwel een harde piep als iemand aan de Vespa zit, of een harde piep als iemand het alarm uitzet. In beide gevallen ben ik klaarwakker en krijgt de boef te maken met mijn full size MagLite.
 
Staat in dit topic ergens waar je op moet letten bij aanschaf van een gebruikte 300
En zit er veel verschil tussen een nieuwe en eentje van 5 jaar oud , al vast bedankt voor nuttige tips ( of niet nuttige 😁)
 
Terug
Bovenaan Onderaan