jokermotor
Die hard MF'er
- Onderwerp starter
- #676
eindelijk een nieuw achterlicht gemaakt
de Mal
de Mal
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
als een divi ergens niet tegen kan is het wel pekel ze zijn heeel roestgevoellig.
drm blanke tectyl of vaseline voornamelijk blok (ja dat stinkt) en frame aan de onderzijde + heeeeeeeeeeeeel goed afspeoeln na de rit met KOUD water.
Grtz
Ik heb de diversion clan verlaten
Maar heb wel iets leuks teruggekocht,namelijk een suzuki dl 650 v-strom
Allemaal bedankt voor de nuttige tips van de afgelopen tijd!
Gefeliciteerd, V-Strom is een mooie fietsIk heb de diversion clan verlaten
Maar heb wel iets leuks teruggekocht,namelijk een suzuki dl 650 v-strom
Allemaal bedankt voor de nuttige tips van de afgelopen tijd!
Zit een thermo-switch in je kuip en heaters in je carburateurs. Beide kunnen kapot gaan. De thermoswitch is een rond electronisch component in een vierkant, geseald plastik etui'tje.Hoewel het nog geen winter lijkt te worden heb ik nu toch al een paar keer laat op de avond of vroeg in de morgen met vochtig koud weer gereden.
Een paar keer last gehad van inhouden, even stotteren en moeizaam gas aannemen.
Symptomen lijken op bevriezingsverschijnselen in de carburateur(s), maar volgens mij zou mijn 900 voorzien moeten zijn van carbheaters.
Dat zou dus betekenen dat dit onderdeel niet goed werkt. Zijn er meer 900 rijders die iets dergelijks hebben meegemaakt?
Misschien goede tips voor controle of reparatie?
Ik heb mijn 900 dit voorjaar gekocht, dus dit wordt z'n eerste winter in mijn bezit.
en het eind tussen resultaat
(Afbeelding)
nu nog zwart maar word natuurlijk ook groen net als de rest van de motor is
Zit een thermo-switch in je kuip en heaters in je carburateurs. Beide kunnen kapot gaan. De thermoswitch is een rond electronisch component in een vierkant, geseald plastik etui'tje.
Heaters: in hand houden en stroom opzetten. Als je na ca. 30 sec. je klauwen brandt zijn ze nog goed.
Thermo-switch moet schakelen bij ca. 10 graden: ohmmeter opzetten en opwarmen/afkoelen in water met een thermometer erbij.
en ?Dank je voor deze tips. Ik ga ermee aan de slag.
http/www.blackbears.ru/manual/files/Yamaha_XJ600SK_Owners_Manual.zip
server is regelmatig off-line / overbelast. Gewoon een paar keer proberen.
en anders bij Yamaha zelf: http/www.blackbears.ru/manual/files/Yamaha_XJ600SK_Owners_Manual.zip (in de VS heet de diversion Seca II)
Dat ziet er zeker mooi uit. Ben ook wel benieuwd hoe je dit zo voor elkaar gekregen hebt. Wie weet een leuk winter-projectje voor mij.
Daarstraks den Div gaan halen bij de dealer .
"Ik kom mijnen div halen , duwt 'm maar buiten"
"Jamaar ge hebt geen pinkers,spiegels,koplamp, koppeling "
"Pfff , allemaal details , rijden dedju"
Allez met 2 keer stil te vallen aan de lichten toch thuis geraakt
(Afbeelding)
't valt al bij al nogal mee vind ik . Nu heb ik twee opties : low-budget repareren met kuip of zonder kuip .
'k Heb mijn oude kopkuip nog van mijnen eerste totter , die ik gerepareerd heb . dan heb ik juist nog een frame , een koplamp , spiegel , pinker en een dashboard nodig .
Of ik maak er ne naked van. Dan heb ik nodig een koplamp , pinkers , spiegel en een dashboard .
'k Vind dat eigenlijk wel iets hebben zo'ne verhakkelde div
(Afbeelding)
Die slangen vooraan zouden iets te maken hebben met een secundaire verbranding.
(Afbeelding)
't schijnt dat ge die gewoon kunt weglaten als ge nadien de gaten stopt .
Iemand een idee welk dashbaord daar op past :
Van ne fazer of een andere naked yamaha