Gefeliciteerd! Veel veilige kilometers!Hi allen! Ook ik mag vanaf vandaag zeggen dat ik in bezit ben van een Diversion 900. Uit 2002 komt ze
Bekijk bijlage 1550258
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd! Veel veilige kilometers!Hi allen! Ook ik mag vanaf vandaag zeggen dat ik in bezit ben van een Diversion 900. Uit 2002 komt ze
Bekijk bijlage 1550258
Dag allen, is er iemand aanwezig met een (digitaal) werkplaatshandboek? Betreft een diversion 900 uit 1997. Bij voorbaat dank!
MIjn kenteken is MS-38-TL!!!!!!!Vandaag een XJ600 Diversion S aangeschaft! Ging vanochtend mee met de buurman, om te kijken voor een nieuwe helm voor hem.. Kom daar binnen en mijn oog valt op een XJ, ik denk hmm die ziet er wel leuk uit, past in het budget..Nog een keer rond lopen, kijken, zitten en dan zien ohh nieuwe banden, hmm ketting ohh ziet er ook goed uit..
Buurman heeft vanmiddag de proefrit gemaakt ( heb zelf het plastic pasje nog niet..iets met denken ohh ik doe geen spoed want koop nu nog niks..)
Klonk zeer goed, liep netjes en de knoop doorgehakt!
Hier wat screenshots, betere foto's volgen! ( staat nu nog bij de motorzaak, koppelingsdekselpakking (zal vast anders heten haha) lekte wat, dit wordt nog verholpen.
Gaat om een 94'er met net 51000 op de teller
Bekijk bijlage 1551095
Mooi!! Die stickers op het zijpaneel, geweldig!! Heb je die sportdemper aan allebei de kanten? Die carbonlook staat hem echt goed!MIjn kenteken is MS-38-TL!!!!!!!
Hahahaha zelfde kleur heb ik alleen iets tja gepimpt.
Bekijk bijlage 1551096
Die van mij is het heel erg mee eens dat dit een XJ is:MIjn kenteken is MS-38-TL!!!!!!!
Hahahaha zelfde kleur heb ik alleen iets tja gepimpt.
@YessieIk wil mijn tandwielen en ketting vervangen nu het slechter weer is. Ook neem ik gelijk de motorolie mee. Heeft iemand de plaatjes die hoort bij deze stappenplan, of is er inmiddels een ander stappenplan?
Het grote Yamaha Diversion topic (deel 8)
Hoog poser gehalte? :) Ik vermoed van wel ja. Oohh, da's ook niets voor mij dus ;)www.motor-forum.nl
Mooi!! Die stickers op het zijpaneel, geweldig!! Heb je die sportdemper aan allebei de kanten? Die carbonlook staat hem echt goed!
Misschien een heel stomme vraag hoor, maar zag vanmiddag dat er geen benzinemeter op de XJ zit, hoeveel km haal je ongeveer uit een tank? Of hoe doen jullie dat?
Scherp! Ik hoef volgens mij geen eindeloze ketting@Yessie
Ik zal eens kijken of ik er nog iets van terug kan halen, maar ben bang dat het niet veel zal zijn.
Je kunt ook aardig uit de voeten zonder die plaatjes er bij, de tekst lijkt me duidelijk genoeg. Het is trouwens wel een uitleg voor een eindeloze ketting, dus zonder verbindingsschakel. Als je een ketting met verbindingsschakel gebruikt hoeft de achterbrug er natuurlijk niet uit.
Ik rij 234 km volle tank ( lomp rijgedrag) en dan moet ik over na reserve ..professioneel gemeten ( rijden tot ik stil stond en toen stress omdat ik dacht dat ie kapot was)Misschien een heel stomme vraag hoor, maar zag vanmiddag dat er geen benzinemeter op de XJ zit, hoeveel km haal je ongeveer uit een tank? Of hoe doen jullie dat?
Ik heb een xj600 en 250 kan ik er ook op halen zonder reserve, maar dan knijp ik hem wel. In de praktijk tank ik rond de 200 km.Misschien een heel stomme vraag hoor, maar zag vanmiddag dat er geen benzinemeter op de XJ zit, hoeveel km haal je ongeveer uit een tank? Of hoe doen jullie dat?
Ik heb een xj600 en 250 kan ik er ook op halen zonder reserve, maar dan knijp ik hem wel. In de praktijk tank ik rond de 200 km.
Daar is dit forum toch voor?? Vragen..niets doms aan dus.Misschien nog een hele domme vraag hoor, maar wat is het beste om te doen met de benzinekraan? Op aan laten of op uit zetten? ( Sorry voor deze wellicht hele domme vraag, maar dit is het eerste voertuig met benzinekraan en choke hahaha)
Vandaag een XJ600 Diversion S aangeschaft! Ging vanochtend mee met de buurman, om te kijken voor een nieuwe helm voor hem.. Kom daar binnen en mijn oog valt op een XJ, ik denk hmm die ziet er wel leuk uit, past in het budget..Nog een keer rond lopen, kijken, zitten en dan zien ohh nieuwe banden, hmm ketting ohh ziet er ook goed uit..
Buurman heeft vanmiddag de proefrit gemaakt ( heb zelf het plastic pasje nog niet..iets met denken ohh ik doe geen spoed want koop nu nog niks..)
Klonk zeer goed, liep netjes en de knoop doorgehakt!
Hier wat screenshots, betere foto's volgen! ( staat nu nog bij de motorzaak, koppelingsdekselpakking (zal vast anders heten haha) lekte wat, dit wordt nog verholpen.
Gaat om een 94'er met net 51000 op de teller
Bekijk bijlage 1551095
MIjn kenteken is MS-38-TL!!!!!!!
Hahahaha zelfde kleur heb ik alleen iets tja gepimpt.
Bekijk bijlage 1551096
Bedankt!! Dan laat ik hem lekker op ON staan, haha. De choke is dus niet per se nodig?Daar is dit forum toch voor?? Vragen..niets doms aan dus.
Maar je hebt on, reserve en pri, voor zover ik weet kan je deze gewoon op on laten staan ( is er geen off), de Shoke KAN je gebruiken bij starten, ik die het meestal voor ik weg rijd tijdens mijn checks ( Bravok) om de motor wat stabieler op toeren te houden ( opwarmen) en zet em dan uit ( pri is een soort vloedgolf aan benzine welke in je carbs komt dus gebruik deze niet als het niet nodig is, sommige gebruiken deze in de winter, zetten em op PRI, gaan de helm etc opdoen, dan op on en starten, schijnt te helpen bij moeilijk starten, heb er geen ervaring mee)
lang verhaal kort: gewoon op benzine “on” laten staan er gebeurd niets zolang jij niet je sleutel omdraaide en start.
maar ik heb de xj600 ook pas een paar maanden dus eerlijkheidshalve zullen er vast veel betere antwoorden komen verwacht ik.
Haha dat is wel tof!! Nou de MS-40 en MS-41 nog hahahahaEn ik ben sinds kort eigenaar van de MS-39-TL ook natuurlijk uit 94 met dezelfde kleur.Bekijk bijlage 1551455Bekijk bijlage 1551455
verbruik is op dit moment nog erg hoog voor mijn gevoel. Rijden er eigenlijk altijd met zijn 2e op en dan kom ik uit op een verbruik van 1:12,4 maar de kleppen moet ik nog stellen en de carburateur nog synchroniseren. Hopelijk is het daarna beter of kan dit andere oorzaken hebben.
Daar is dit forum toch voor?? Vragen..niets doms aan dus.
Maar je hebt on, reserve en pri, voor zover ik weet kan je deze gewoon op on laten staan ( is er geen off), de Shoke KAN je gebruiken bij starten, ik die het meestal voor ik weg rijd tijdens mijn checks ( Bravok) om de motor wat stabieler op toeren te houden ( opwarmen) en zet em dan uit ( pri is een soort vloedgolf aan benzine welke in je carbs komt dus gebruik deze niet als het niet nodig is, sommige gebruiken deze in de winter, zetten em op PRI, gaan de helm etc opdoen, dan op on en starten, schijnt te helpen bij moeilijk starten, heb er geen ervaring mee)
lang verhaal kort: gewoon op benzine “on” laten staan er gebeurd niets zolang jij niet je sleutel omdraaide en start.
maar ik heb de xj600 ook pas een paar maanden dus eerlijkheidshalve zullen er vast veel betere antwoorden komen verwacht ik.