Het grote Yamaha Diversion topic (deel 5)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, niet helemaal. In het vorige deel ging het er al over, en in een paar andere topics zie je het ook dat de leden die daar een beetje vast rondhangen een foto van hun motor in de OP hebben staan. :)
als ik tijd heb zal ik het gaan doen

nog even geduld dus :P
 
Halloo Div rijders,
Vanaf vandaag mag ik eindelijk ook iets in dit forum zetten..
Ben namelijk vanaf vanmiddag de trotse eigenaar van een gele Div!!!
Mag hem zaterdag ophalen.. Kan nou al niet wachten!!
Als ik hem heb gooi ik er wel foto's op!!

Welkom en proficiat met je aankoop :W
Je hebt er ene gekocht, dus mag je erbij .... ;)

Piccies :Y :9~
 
Nee, niet helemaal. In het vorige deel ging het er al over, en in een paar andere topics zie je het ook dat de leden die daar een beetje vast rondhangen een foto van hun motor in de OP hebben staan. :)

Juist ja.
In den ouwe tijd waren hier zoooooveel div rijders dat er toen maar een apart fototopic werd gemaakt. Zo hoefde niemand de topic-moderreter te spelen (geen tijd genoeg: div eigenaren rijden liever dan dat ze topics beheren), en bleven alle foto's toch samen.
Maar als je je geroepen voelt ... feel free })
 
...
wa bleek ... chokekabel zat vast ...

hé patjediv .. jij ook nog hier ... :W

Tss ... ik spuit elke maand zowat alle bewegende delen in met wd40
Choke kabel + mechanisme in handvat, gaskabel, chokegedoe bij carbs, koppeligskabel uiteinden, gaskabelveer tussen carbs, voetsteunen, sloten, jiffy, middenbok, versnellingspookgewrichten ... alles dat draait beweegt roteert schuift, behalve de remmen (die gebruik ik toch nooit :+)

Nog nooit iets gehad die vastzat behalve ... men linker remklauw (bleek later bij een OH beurt, had het zelf nog niet gemerkt .. QED).

Anyway ... em start em rijdt, en ut eeft nix gekost, nice one patjediv ... *O*
 
Laatst bewerkt:
@Lhelder: Een gele div :) die zie je niet vaak(hier iig niet) (wilde ik eigenlijk ook, valt lekker op :) maar de rode was goedkoper)
 
hé patjediv .. jij ook nog hier ... :W

Tss ... ik spuit elke maand zowat alle bewegende delen in met wd40
Choke kabel + mechanisme in handvat, gaskabel, chokegedoe bij carbs, koppeligskabel uiteinden, gaskabelveer tussen carbs, voetsteunen, sloten, jiffy, middenbok, versnellingspookgewrichten ... alles dat draait beweegt roteert schuift, behalve de remmen (die gebruik ik toch nooit :+)

Nog nooit iets gehad die vastzat behalve ... men linker remklauw (bleek later bij een OH beurt, had het zelf nog niet gemerkt .. QED).

Anyway ... em start em rijdt, en ut eeft nix gekost, nice one patjediv ... *O*
jep wulle volg da hier elke dag :o
just gelak gij :+
moeste azo ver ni wonen gingen we nekeer samen toeren in't weekend of in de week })

lekker aan de zee :P
 
Laatst bewerkt:
Witte zijn van de zwaantjes :+
full
 
Laatst bewerkt:
Haha zeker wel een dikke toeter!!

Valt me op dat de NL zwaan een geheel aangepaste kuip heeft.. En in Nippon waar ze gemaakt worden niet eens. Maar wat nog het mooiste is dat ienieminie topkoffertje
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan