Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja genieten he, die groene lanes en ruige tracksMooi filmpje, mooie omgeving om er mee te rijden
Haha, lekker lomp en overal ter wereld eenvoudig te repareren.Is inderdaad een leuk filmpje @danielwestern . Mijn voorkeur gaat toch naar de oude Suup. 2 jaar geleden op een V-strom gereden. Maar zo'n Injectie fiets is niks voor mij. Ik blijf gewoon bij de 2 cilinders met carburateur. Ik hou daar gewoon van, een beetje lomp zeg maar
vroeger altijd Guzzi gereden, dat was nog iets lomper dan de Suup, 1x een uitstapje gedaan naar een 4 cilinder, maar nee ik ben echt een 2 cilinder man. Ik verwacht wel dat die 30kg verschil uitmaakt. ach wie weet op mijn oude dagHaha, lekker lomp en overal ter wereld eenvoudig te repareren.
De Suup is mijn eerste motorfiets dus ik weet niet beter (op de lesmotoren na), maar ik zou zo'n nieuwe Tenere wel eens willen proberen. Voelen of er nog iets van het originele karakter is overgebleven, en of die ~30kg minder veel verschil maakt.
Al een set gevonden?Heeft iemand toevallig een voor en achterwiel te leen/koop?de mijne krijgen nieuwe spaken. Had ze in zijn geheel laten poedercoaten maar nu zitten alle spaken los. Heb de 12e een training maar ze zijn pas de 9e klaar als het meezit. Wil het risico niet lopen dat ik geen wielen heb.
zwaar probleem waar ik mij ook over heb moeten buigen. Na een aantal dagen wrikken, imal, heet stoken, weer wrikken, nadenken, nog maar een sigaretje roken, huilen, weer heet stoken en wrikken toch het besluit genomen om ze flenzen door te slijpen om het schroefdraad te redden. De flenzen zijn van aluminium dus je freest er zo doorheen. het probleem van de flenzen is dat er zich vuil in de ruimte om het tapeinde in de flens kan verzamelen. als dit een jaartje of 30 zo doorbakt door de hitte van het motorblok heb je een soort van beton wat zich heeft gevorm waardoor de flens als een huis zit. Echter heeft kawasaki een soort van dubbele fles en deze past perfect op de tapeinden van de XTZ waardoor je de uitlaatbochten gelukkig opnieuw kunt gebruiken, wat @Chris@850 ook al zei.vandaag van plan de bochtenset van uitlaatstore te monteren.
heeft iemand een tip om de bochtenset los te krijgen? ik heb de inbusmoeren al wel los... maar krijg hem nog niet van het blok.
ben bang te tapeinden te breken.
Bekijk bijlage 1734610
Heeft iemand toevallig een voor en achterwiel te leen/koop?de mijne krijgen nieuwe spaken. Had ze in zijn geheel laten poedercoaten maar nu zitten alle spaken los. Heb de 12e een training maar ze zijn pas de 9e klaar als het meezit. Wil het risico niet lopen dat ik geen wielen heb.
Heeft iemand toevallig een voor en achterwiel te leen/koop?de mijne krijgen nieuwe spaken. Had ze in zijn geheel laten poedercoaten maar nu zitten alle spaken los. Heb de 12e een training maar ze zijn pas de 9e klaar als het meezit. Wil het risico niet lopen dat ik geen wielen heb.
Mijn wielen zijn op tijd terugAl een set gevonden?
Zijn de velgen zo beschadigd of is het een reflectie van lampen oid?Heeft iemand toevallig een voor en achterwiel te leen/koop?de mijne krijgen nieuwe spaken. Had ze in zijn geheel laten poedercoaten maar nu zitten alle spaken los. Heb de 12e een training maar ze zijn pas de 9e klaar als het meezit. Wil het risico niet lopen dat ik geen wielen heb.
Ze zijn zwart gepoedercoat. Als nieuw zijn ze. Waarschijnlijk een reflectieZijn de velgen zo beschadigd of is het een reflectie van lampen oid?
Wel gaaf nieuwe spaken.
Goede investering.
Dacht dat ze rond de €90 kosten maar nu dus €68,50.
Met de huidige benzineprijzen heb je ze zo terug verdient, 25L bespaard en de kosten zijn eruit.
Mogelijk is dat al haalbaar met 2000km
Let wel op want het heet niet voor niets Swiss set *ontworpen om op hoogte te rijden in ijlere lucht” en niet verwarren met het Swiss uurwerk.
- Hilft dabei, den Benzinverbrauch senken
- Geänderte Düsennadeln sowie ggf. Haupt- und Leerlaufdüsen (nur XTZ) ermöglichen Verbräuche um 5l/100 km ohne nennenswerte Leistungseinbußen (intakte Nadeldüsen vorausgesetzt!)
- Lieferung samt Anleitung und Schwimmerstand-Einstellhilfe
- NICHT mit K&N Filtern oder Racing-Auspuff kombinierbar
- Ohne TÜV
Als je de carbs er toch af hebt controleer dan meteen de chokeplunjers.
Die krengen slijten (de puntjes) en daardoor zuipt je suup ook meer dan je lief is.
Die €12,90 heb je helemaal snel terug verdient vandaag de dag.
Chokeplunjers heb ik vorig jaar ook vervangen , ook de naalden en buis naalden . Verbruik zakte toen van 1op 12 naar nu 1 op 15,5. Alles is gewoon nog origineel. En als je inderdaad nieuwe naaldbuizen mee besteld dan zit je inderdaad op die 98 euro.Goede investering.
Dacht dat ze rond de €90 kosten maar nu dus €68,50.
Met de huidige benzineprijzen heb je ze zo terug verdient, 25L bespaard en de kosten zijn eruit.
Mogelijk is dat al haalbaar met 2000km
Let wel op want het heet niet voor niets Swiss set *ontworpen om op hoogte te rijden in ijlere lucht” en niet verwarren met het Swiss uurwerk.
- Hilft dabei, den Benzinverbrauch senken
- Geänderte Düsennadeln sowie ggf. Haupt- und Leerlaufdüsen (nur XTZ) ermöglichen Verbräuche um 5l/100 km ohne nennenswerte Leistungseinbußen (intakte Nadeldüsen vorausgesetzt!)
- Lieferung samt Anleitung und Schwimmerstand-Einstellhilfe
- NICHT mit K&N Filtern oder Racing-Auspuff kombinierbar
- Ohne TÜV
Als je de carbs er toch af hebt controleer dan meteen de chokeplunjers.
Die krengen slijten (de puntjes) en daardoor zuipt je suup ook meer dan je lief is.
Die €12,90 heb je helemaal snel terug verdient vandaag de dag.
Hey Iggy,Waar verkopen ze de beste aftermarket kuipsetjes Raymond?
Moet mn suups maar s opknappen.
Hej dank je Raymond, ik zag deze uit AustralieHey Iggy,
Ik heb geen ervaring met deze sites.
Heb van deze een set liggen, die bij een stocklot zat.
You searched for - Perfect-fairings
www.perfect-fairings.com
Maar deze site is ook interessant
Carénages pour Yamaha 750 Super Ténéré 1989 2003, tête de fourche, flancs, plaques latérales
Carénages POLY 26 en polyester pour Yamaha 750 Super Ténéré de 1989 à 2003, tête de fourche avec flancs, flancs de selle / plaques latéraleswww.poly26.com
Hou er wel rekening mee dat het niet allemaal plug & play is.
Zo missen de nokjes etc en alles moet nog gespoten worden.
Die van perfect fairings zijn wel in de kleur te krijgen maar die kloppen van geen kant.
Zo is silky white gewoon wit en de belijning is niet juist.
Ah, die van jre staat op ebay.
Dat is degene waarvan de kleuren niet kloppen.
Bekijk bijlage 1736773
Dit is geen silky white en volgens mij klopte die stickers niet.
Meen dat ze €650 kosten ofzo.