Yamaha XTZ 750 Super Tenere Bremssattel vorne links guter ZustandGedaan maar de randen/gleuven zijn te beschadigd en verteerd. Olie gaat er gewoon langs.
Nog steeds niet goedkoop maar wel minder dan E250,-
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Yamaha XTZ 750 Super Tenere Bremssattel vorne links guter ZustandGedaan maar de randen/gleuven zijn te beschadigd en verteerd. Olie gaat er gewoon langs.
Die kan ik goed gebruiken.Iemand hier nog belang bij een handjevol onderdelen? Twee keer remklauw met nieuwe seals en 1 heeft een nieuwe zuiger. Km teller opname, as spacer, remblokken met nog wat vlees voor als je echt omhoog zit. Zie foto. 25 euro voor alles exclusief verzendkosten. Ik heb de motor allang niet meer en ruim mijn schuur op.
Prima, doe even een privé bericht andersDie kan ik goed gebruiken.
Ik ookDie kan ik goed gebruiken.
Is er al een oplossing gevonden?Ik snap er echt helemaal niks meer van.
Eerst leek de motor enkel bij hoge snelheiden te gaan stotteren en kwamen er knallen uit de uitlaat en viel de motor uit.
Maar nu gebeurt dit ook al bij lage snelheden (onder de 80km/h) ik accelereer wel vlug en geef graag veel gas maar blijf wel netjes onder de 4000 toeren.
Zou dit door een kapotte benzine pomp kunnen komen?
Of zou dit iets met de ontsteking zijn (lijkt me wel sterk dat dit kwaaltje dan niet continu gebeurd)
Of zou het toch iets zijn met de carburateurs? Heb alle rubbers ongeveer een jaar geleden vervangen en ultrasoon laten reinigen en afgelopen week nog de vlotterhoogte afgesteld.
Bedankt voor de info.
p.s. motor op reserve zetten verhelpt het probleem niet.
Ik heb een remklauwIk ook
ik ook, twee zelfs, voor en achterop mn brommertje...Ik heb een remklauw
Ik vermoed de ontsteking. Ik heb een nieuwe bobine besteld bij cmsnl. Hopen dat dit het probleem oplost. Anders ga ik de CDI nog vervangen als laatste optie. De rest van de motor is vervangen, nieuw en binnen specificatie. Heb er best veel vertrouwen in dat het hiermee straks is opgelost.Is er al een oplossing gevonden?
Ik had ook onverklaarbare problemen. Af en toe inhouden. Stotteren en niet stationair lopen. Heb nieuwe inlaatrubbers geplaatst. Loopt nu als een zonnetje. Was puur valse lucht.Ik vermoed de ontsteking. Ik heb een nieuwe bobine besteld bij cmsnl. Hopen dat dit het probleem oplost. Anders ga ik de CDI nog vervangen als laatste optie. De rest van de motor is vervangen, nieuw en binnen specificatie. Heb er best veel vertrouwen in dat het hiermee straks is opgelost.
Als ik remmenreiniger tegen de rubbers aan spoot ging hij kort iets harder lopen.(150rpm). Rubbers zaten goed gemonteerd en behalve haarscheurtjes zag ik er niks aan. Toch een paar nieuwere er op gezet en alle problemen zijn opgelost.
was het getest?
Ik heb zelf al mijn kappen vervangen voor die van Perfect Fiarings en ben erg tevreden over de kwaliteit, je kan tijdens het bestellen aangeven dat je graag wilt dat ze de kappen al met een grond laag lak erop leveren (dit doen ze zonder extra kosten).Goedendag,
Ik ben sinds een paar dagen in het bezit van een XTZ Silky white uit 1993.
Het is de bedoeling, deze tijdens de winter te reviseren en weer geheel op te bouwen. Dit houdt in dat hij helemaal kaal gaat, frame opnieuw gespoten [roest] blok uit elkaar en weer opnieuw opbouwen, ach je kent het wel. Het is de bedoeling om er volgend jaar TET routes mee te rijden in Europa.
Vooralsnog heb ik de volgende vragen;
- Kleurcode frame [Grey metallic]
- Kleurcode blokdelen [grijs]
- Ervaringen met Perfect Fairings. [kwaliteit, passing etc]
Hoor het graag, vriendelijke mede XTZ helden!