Bedankt voor het advies.
Volgens mij heb ik er van Hyperpro SAE15 bijgehad.
Toch raar bezuiniging van Triumph, dat ze er geen betere cartridge in gestopt hebben. Vervangende zijn wel erg duur.
Hoe ben je tot deze oliedikte gekomen, van een vering expert of zelf geprobeerd? Zomaar nieuwsgierig
Had is op tiger1050.com gevonden. Was wel iets beter maar heb toch besloten het eens goed te doen. Andreani piston kit en zwaardere voorveren en low friction keerringen. Je kent het niet meer terug.
Zo... Gistere eerste test rit gemaakt met de hyperpro veertjes er in.
Groot verschil! Minder duiken met remmen maar vooral veel stabieler in de bochten.
Nu voel je wel veel duidelijker dat de achter schokbreker veel te soft is...
Dat word weer ff sparen...
Zo... Gistere eerste test rit gemaakt met de hyperpro veertjes er in.
Groot verschil! Minder duiken met remmen maar vooral veel stabieler in de bochten.
Nu voel je wel veel duidelijker dat de achter schokbreker veel te soft is...
Dat word weer ff sparen...
Die mening deel ik totaal niet. Want zelf had ik alle veren al reeds vervangen voor hyperpro zowel voor als achter, maar vond het nog een te soepel geveerd schommelschipNu moet ik wel zeggen dat ik gewend was aan supersports zoals de daytona 675 enz.
Ik heb mijn tiger 1050 ingeruild. En heb nu een zgan Ohlins schokbreker te koop. Pm maar als je interesse hebt.
Ik heb mijn tiger 1050 ingeruild. En heb nu een zgan Ohlins schokbreker te koop. Pm maar als je interesse hebt.
Welke schokker is dit? Passend op de nieuwe Tiger Sport.
Deze is het:
http://www.marktplaats.nl/a/motoren...651fa109c354bbabe740c1b&previousPage=lr&pos=1
Passend op de 2007-2012 modellen.
Een motor van 16k aanbieden op MF zonder mogelijkheid tot proefrit is niet heel handig. Je krijgt dan gegarandeerd vragen...