Daarom zitten we toch in dit topic? :DOok niet mijn ding. Ik heb dit voorjaar heel veel proefgereden op allerlei motoren. En bij mij kwam bij deze motor het brommergevoel weer boven. Voor mij was de Tiger 1050 2016 de meest aantrekkelijke motor als mix van rijden, motorblok, zithouding, model, uitrusting etc. En deze zaken zijn subjectief en puur persoonlijk. Gelukkig maar anders reden we allemaal op dezelfde motor.
Of een reden om juist aan te schaffen, een motor die je niet op elke straathoek zietHet is jammer dat deze motor relatief gezien weinig verkocht is en een soort underdog rol heeft.
Ik heb het natuurlijk over België en in werkelijkheid :p.
Nog niet gezien in mijn streek dan :7Ik heb een zwarte en een van m'n maten een bleuwe
Nog niet gezien in mijn streek dan :7
Vind ik ook. Ben tot hiertoe nog geen enkele (blauwe) tiger 1050 gezien.
Heeft iemand weleens een ander stuur op z'n Tiger gezet? Ik wil er een lager stuur op... ik denk aan een superbike stuur.
Heeft iemand weleens een ander stuur op z'n Tiger gezet? Ik wil er een lager stuur op... ik denk aan een superbike stuur.
Kijk, dat klinkt goed! Zelf gedaan of laten doen?Yep,
Ik heb er een ABM 0239 stuur op staan en bevalt ( voor mij althans) heel erg goed.
Ik zit op lange ritten niet met een doorgezakte rug.
In het begin zit ik wel redelijk rechtop met het originele, maar na een poos zit je dan met een doorgezakte bolle rug.
Nu dus absoluut niet meermet een iets meer actievere houding zoals ze dat noemen.
ABM stuur is net zo breed maar een paar cm lager.
Jaja.. sowieso moet ik iets zoeken wat bij de mijne past, maar het principe van stuur verlagen op een allroad is dus niet onmogelijk, daar was ik even naar op zoek.Wel ff opletten dat men hier wel over een 955 en een 1050 praat.
Kijk, dat klinkt goed! Zelf gedaan of laten doen?
De jouwe is een 955i met spaakwielen? Leuk om nog een 955 liefhebber te treffen, mijne is de latere met gietwielenJaja.. sowieso moet ik iets zoeken wat bij de mijne past,