Soekzoekie
MF veteraan
- Onderwerp starter
-
- #526
Mooie K7
Ik heb op de L4 van de week het akrapovic systeem gemonteerd, tevens powercommander erop en pair afgekopeld.
Binnenkort naar Frederiks om af te laten stellen
[afbeelding]
Volgende week dinsdag gaat die op de bank dus weet het nog niet,Hey dát komt mij bekent voor!Ziet er goed uit! Hoeveel pk/nm kwam jij nou op uit als ik vragen mag?
Precies een jaar gehad, kon er voor een hele mooie prijs iemand heel blij mee maken,rij de laatste jaren eigenlijk altijd met me vrouw als duopassagier, ben nog steeds ss fan maar met duo niet echt comfortabel, daarbij staat dat ding meer in de schuur als dat ik er mee rondtoer,heb nu voor de fun een beetje een compromis gemaakt, ss met superbike kitZo Ruud dat is ook al behoorlijk snel ... laat me raden, de volgende wordt weer een Soez
Nette motor RuudPrecies een jaar gehad, kon er voor een hele mooie prijs iemand heel blij mee maken,rij de laatste jaren eigenlijk altijd met me vrouw als duopassagier, ben nog steeds ss fan maar met duo niet echt comfortabel, daarbij staat dat ding meer in de schuur als dat ik er mee rondtoer,heb nu voor de fun een beetje een compromis gemaakt, ss met superbike kit
[afbeelding]
Van 1e eigenaar gekocht, nieuw gekocht bij Arie Molenaar en gelijk ABM superbike kit laten monteren,
alle orginele delen (clip ons,kroonplaat, uitlaat) nieuw erbij,
zoek alleen nog een andere demper,Akra,Yoshi,SC Project met een aansluit binnendiameter van 60mm , als iemand wat weet dan hoor ik het wel
~Relentless schreef op 26 juli 2017 @ 21:46:...............daarbij staat dat ding meer in de schuur als dat ik er mee rondtoer,heb nu voor de fun een beetje een compromis gemaakt, ss met superbike kit
Ik overweeg ook een superbike stuurkit te monteren op mijn SS. Vooral voor de zithouding.
Hoe bevalt die superbike stuurkit ?
Het voordeel is natuurlijk de veel comfortabelere zithouding maar heeft het ook nadelen?
En... is het zelf goed te doen of kan je het beter uitbesteden ?
Bedankt alvast.
Mooi KAWA aanschaf Ruud en veel plezier ermee .
Maar om nu hier in het ": The king of the sportsbikes!" topic met al die superbike stuurkitten op een SSport dat doet mij meer denken aan een oude mannen SS-topic
Mooi KAWA aanschaf Ruud en veel plezier ermee .
Maar om nu hier in het ": The king of the sportsbikes!" topic met al die superbike stuurkitten op een SSport dat doet mij meer denken aan een oude mannen SS-topic
Ja helaas wel Ruud ........ zuchtOude mannen zijn we al een poosje Willem
,vind het al een hele prestatie dat we nog steeds op een Superbike rondrijden, .met de duopassagier is dit een goeie oplossing
Uit kraakhout gemaaktJij kraakt al een tijdje
Je mag die van mij wel eens proberen
Uit kraakhout gemaaktNee dank je , de jouwe is veel te snel voor mij Heb je btw nog Assen circuitplannen ?
Plannen wel, weet alleen niet of het gaat lukken ivm werk/vrouw
Ieder zijn ding natuurlijk, maar ik heb nog geen negatieve effecten ervaren door een piggy-back systeem. Nooit gemerkt dat de ecu daar last van heeft.
Voordeel vind ik dat je het afkoppelt en weer kan verkopen, of als je de motor origineel wilt maken het er ook van tussen haalt en je bent ready to go.
Het goed laten flashen van je ecu kost ook best wat geld, en er zijn er weinig die het echt goed kunnen, laten flashen zonder run met metingen zou ik sowieso zelf nooit laten doen.
Met flashen kun je wel meer dat begrijp ik.
Je leest op de US forums dat ze het zelf doen en met mappen via de mail de motor flashen, dan denk ik dat je je erg goed moet inlezen en weten waar je mee bezig bent, iedere motor is tenslotte weer anders en met andere modificaties.
Ik heb dik 60k km's gereden met een PC3 zonder storingen, altijd liep die perfect.
Met de S1000RR, de S en nu weer de L7 en PC5, ook nooit problemen mee.
De k8 een bazzaz en ok dat liep allemaal prima.
Maar normaals ieder moet doen waar die zich goed bij voelt
Ja helaas wel Ruud ........ zucht..... Moet toegeven dat van je vrouw dat zij bij je achterop een SS klimt Neem aan dat je vrouw ook geen 25 jr meer is .......... desalniettemin een knappe prestatie en petje af hoor
Precies een jaar gehad, kon er voor een hele mooie prijs iemand heel blij mee maken,rij de laatste jaren eigenlijk altijd met me vrouw als duopassagier, ben nog steeds ss fan maar met duo niet echt comfortabel, daarbij staat dat ding meer in de schuur als dat ik er mee rondtoer,heb nu voor de fun een beetje een compromis gemaakt, ss met superbike kit
[afbeelding]
Van 1e eigenaar gekocht, nieuw gekocht bij Arie Molenaar en gelijk ABM superbike kit laten monteren,
alle orginele delen (clip ons,kroonplaat, uitlaat) nieuw erbij,
zoek alleen nog een andere demper,Akra,Yoshi,SC Project met een aansluit binnendiameter van 60mm , als iemand wat weet dan hoor ik het wel
Oftewel sommige denken dat zo een superbike stuur het voor bejaarden is..
Okee als we in Adenau of vianden even een strammemax gaan eten zijn clipons prima.
Maar ga eens een dijkenroute rijden, zodat je niet laag kan vliegen.
Of je dagelijks woon werk, dan lijkt dat toch best een okee optie..
Oftewel kom maar op met die lijst van leveranciers..
Ik rijd 2500-3000km per maand met de gixxer, ik krijg pas last met door dorpjes en langzaam rijdend. Verder zit je in deze houding zo een stuk beter dan alleen je rug wat rechter. Ik had met mijn GSX650F echt serieus last van drukpunten door de net niet sportieve tour houding. Nu totaal niet.Oftewel sommige denken dat zo een superbike stuur het voor bejaarden is..
Okee als we in Adenau of vianden even een strammemax gaan eten zijn clipons prima.
Maar ga eens een dijkenroute rijden, zodat je niet laag kan vliegen.
Of je dagelijks woon werk, dan lijkt dat toch best een okee optie..
Oftewel kom maar op met die lijst van leveranciers..
Laatst bij mijn buurman zijn K7 wat strakker afgeveerd met een setting van performance bikes oid, zou het precies even moeten vragen maar was een Engelse site waar ze destijds een K7, K8 als lange duurtest motor hadden.Zo de Soes is RDW goedgekeurd. Nu nog wachten op akkoord van de belastingdienst / bpm betalen en dan kan het beginnen.
Iemand hier "sport/race" instellingen voor de vering ?
In het handboek staat namelijk alleen een standaard setting
Ik rijd 2500-3000km per maand met de gixxer, ik krijg pas last met door dorpjes en langzaam rijdend. Verder zit je in deze houding zo een stuk beter dan alleen je rug wat rechter. Ik had met mijn GSX650F echt serieus last van drukpunten door de net niet sportieve tour houding. Nu totaal niet.