gamblertje
Die hard MF'er
- 30 jun 2006
- 294
- 2
Ik rijd overal 16-42 in het begin ook grotere achtertandwielen geprobeerd maar 16-42 vind ik persoonlijk het beste rijden. Ook op assen net de 5e versnelling nodigMet wat voor tandwielen rij je op die wat kortere circuits? Ik heb met 17-44 (OEM K6) op Assen (PR 1:59) dat ik net wel net niet de 5 raakWil wel eens Mettet proberen, maar vraag me af of ik dan niet beter met een 600 kan gaan..
Dag mensen,
Heb een vraag. Mijn garagedeur brak mijn kentekenplaathouder dus nieuwe kopen.
Nou zie ik online in NL allemaal bijna dezelfde en "simpele" (sorry) korte kentekenplaathouders vanaf 70 euro.
Maar online zie ik ook mooie korte met het GSXR logo erin (20 dollar!) , meestal te bestellen in Amerika.
Nou heb ik een K8 maar zo'n ding kom ik steeds enkel tegen voor 2007/08 of na 2007/08.
Weet iemand of die korte met een GSXR logo erin ook in NL ergens te bestellen zijn ?
En voor een K8
grt
Mooie k8Ook hier maar even delen, al hebben jullie er natuurlijk al een
Te koop: Suzuki GSXR-1000 K8, bj 2009 - Motor-Forum
Kak je hebt gelijk, had wel K8 neergezet maar moet kenteken 2009 zijn en niet bj...
Hopelijk kan ik de titel aanpassen. Thanks!
Edit: fixed it!!
Ben absoluut geen veringspecialist... mijn ervaring met HK in Tiel (en zo zijn er vast meer) om de motor af te laten stellen is top geweest. In mijn geval een basissetting gegeven met de mededeling zelf evt te finetunen incl boekje om de settings vast te leggen. Destijds gratis ook nog maar anders is t iets van 30e ofzo...400km door de Eifel gereden met volgende setup:
Voorkant
Achterkant
- Doorsteek 6mm
- Pre lead 3,5 ringen
- Rebound 5 klik
- Comp laag 15 klik
- Comp,hoog 4 omw.
Ik weeg 115kg incl. outfit. banden BT003 race, 2,2 bar.
- Pre load 10mm draad zichtbaar
- Rebound 7 klik
- Comp laag 14 klik
- Comp hoog 3 omw.
Ervaring na deze rit + mijn idee van aanpassen:
Motor dijnt nauwelijks => low comp dus niet te zacht
Bij zeer hard aanremmen hou ik aan de voorkant ca. 4cm veerweg over => low comp te hard
Hobbels en oneffenheden slaan de vullingen uit je tanden => high comp veel te hard
Achterkant heeft een paar keer een stapje opzij gedaan => te weinig negatieve veerweg / te hard comp en/of te lage rebound
Voorkant stuur goed in, achterkant ijlt na (190/50 achterband) => hij moet voor wat dieper en/of achter wat hoger.
\[/left]Advies van echte veringspecialisten welkom
Mooie foto's weerDe laatse keer rondjes gereden op Lelystad vorige week zaterdag
Helaas vanaf nu gesloten
[afbeelding]
[afbeelding]
400km door de Eifel gereden met volgende setup:
Voorkant
Achterkant
- Doorsteek 6mm
- Pre lead 3,5 ringen
- Rebound 5 klik
- Comp laag 15 klik
- Comp,hoog 4 omw.
Ik weeg 115kg incl. outfit. banden BT003 race, 2,2 bar.
- Pre load 10mm draad zichtbaar
- Rebound 7 klik
- Comp laag 14 klik
- Comp hoog 3 omw.
Ervaring na deze rit + mijn idee van aanpassen:
Motor dijnt nauwelijks => low comp dus niet te zacht
Bij zeer hard aanremmen hou ik aan de voorkant ca. 4cm veerweg over => low comp te hard
Hobbels en oneffenheden slaan de vullingen uit je tanden => high comp veel te hard
Achterkant heeft een paar keer een stapje opzij gedaan => te weinig negatieve veerweg / te hard comp en/of te lage rebound
Voorkant stuur goed in, achterkant ijlt na (190/50 achterband) => hij moet voor wat dieper en/of achter wat hoger.
\[/left]Advies van echte veringspecialisten welkom
Ik heb afgelopen dinsdag met mijn K7 voor het eerst op Assen gereden (bij Racecracks).Gereden in niveau 2 (met instructeur,5de sessie vrij) 5de sessie m'n eerste snelste tijd gezet op 2.05 min.To be continued...
Motor liep als op rails,100% grip en hield zijn lijn prima.Banden zijn ook keurig gesleten (Michelin Power RS,2.0 bar).
Bij deze mijn settings,wellicht heb je er nog iets aan.
Voor;
Vorkbuis 7 mm doorgestoken
preload 5 ringen
rebound 5 clicks
comp low 15 clicks
comp high 3 clicks
Achter;
preload 7 windingen schroefdraad boven stelringen
rebound 15 clicks
comp low 15 clicks
comp high 3 clicks
Gaaf, mooie foto ookEindelijk onder de 1.13 geraakt op mettet reed al jaren 1.13's
1.12.65
Super geluksdag gehad alle weersites gaven schijtweer
Hele nacht geregend-gedondert onweer bij me thuis amper een oog dicht gedaan, dan vetrekken naar mettet onderweg ook constant regen voorspelt weinig goeds
Eens geariveerd op mettet enkel smorgens nog wat gemiezer 1e sessie op regenbandjes rest van de dag droog net de laatste motor geladen op de aanhanger en daar kwam weer een stortbui ook hele terugweg de ene vlaag na de andere
Nog een close up van de wallen op men gezicht-bezwete kop
[afbeelding]
Eindelijk onder de 1.13 geraakt op mettet reed al jaren 1.13's
1.12.65
Super geluksdag gehad alle weersites gaven schijtweer
Hele nacht geregend-gedondert onweer bij me thuis amper een oog dicht gedaan, dan vetrekken naar mettet onderweg ook constant regen voorspelt weinig goeds
Eens geariveerd op mettet enkel smorgens nog wat gemiezer 1e sessie op regenbandjes rest van de dag droog net de laatste motor geladen op de aanhanger en daar kwam weer een stortbui ook hele terugweg de ene vlaag na de andere
Nog een close up van de wallen op men gezicht-bezwete kop
[afbeelding]
Mooi kijken is lastig voor mijKijk niet zo lelijk en bedrukt motorrijden is toch leukGave actie foto
Mooie k8
Volgens mij alleen bouwjaar 2008, kenteken 2009 ?
Maakt verder voor de motor niks uit, maar bouwjaar 2009 is een ander model
Ook erg gaaf zo'n triple R , veel plezier ermeede gixxer is uiteindelijk ingeruild... Heb er een mooie nieuwe triumph street triple R voor terug
En zodra t weer wat beter is gaan we die eens even fijn inrijden
Cheers mates
Is een feit op straat veel teveel vermogen en lange versnellingen het begint pas leuk te worden aan veels te hoge snelhedenThanks! Blij mee! De gixxer is en blijft een superfiets maar kwam bij mij niet tot zijn recht en om er leuk op te rijden gaat t al gauw veel te hard. Werd tijd voor een speelfiets
R is zeker mooi ja zou graag eens met een r en rs testrijden vlak na elkaar de r zou iets beter moeten rijden middengebied-koppel waar de rs tikkeltje meer topvermogen heeft.De RS heeft vele extra's maar ik vond de 765R street al voldoende. Ding schakelt zo boterzacht dat een quickshifter niet nodig is joh