WillemVonGrumble
MF veteraan
- 22 aug 2010
- 38.968
- 10
Ik heb het destijds via een ebay verkoper gedaan maar kan me niet meer herinneren de welke of welk land
Bezig men kvs systeem te flushen ik wou de motor laten draaien tot de ventilator aan kwam...
100° niets 105° niets 110 niets.... aan 114 maar snel de motor stil gelegd en de ventilatir ging nog steeds niet
Ff zitten kijken aan wat het zou kunnen liggen en toen merkte ik dit
[afbeelding]
Zit hier normaal geen stekker op/in heb de airbox al eraf getrokken om alle kabels-stekkers te bekijken maar zie daar nergens geen los liggen die daar op zou passen ofzo
de thermostaat zit achteraan het blok bij k5 en er zit niets van elektr kabels aan daar juist vooraan aan de schroef zelf een kabel met blauw en een andere met zwart met die witte stekker eraan heb de motor buiten gezet (zie beter in daglicht dan in garage) en echt alles bekeken en zou niet weten waar die naartoe isEventjes de bekabeling volgen vanaf je thermostaat.Dan is het bij Suzuki meestal een bruine connector.Die connectors kunnen ook aan de achterkant van je blok zitten.Hangt welk jaar en of 750/1000.
idd voor een eu k5-k6 heb je een gechipte sleutel nodig er zit een startonderbreker op.
Ik heb geen sleuetel meer op men k5 maar is nogal een werk-kost om dit te kunnen ecu moet geflasht worden (sleutellezer-immobilizer uitschakelen) dan heb ik er nog stukje kabelboom in voor key elimination van woodcraft + harnas om van us naar eu stekker om te zetten...
Bij een amerikaanse heb je enkel dat ene kabeltje van woodcraft nodig om zonder sleutel te kunnen rijden.
Nu moet ik gwn de dodemansknop aanzetten en kan ik starten dodemansknop uit = alles uit
Ik ben ook van een zx6r 2009 model naar een k5 1000 gegaan bevalt me heel goed is iets minder gooien en smijten en je moet wat voorzichtiger zijn met de rechterhand maar de power is er direct en voor langzamere bochten kan je ook gwn in 2e versnelling blijven koppel sleurt je er wel uit waar je met de 6 goed in toeren moest zittenGoedemiddag!
Sinds een week ben ik in het bezit van een GSXR 1000 uit 2006. Deze fiets gaat alleen op het circuit gebruikt worden, ben erg benieuwd hoe dat gaat bevallen!
Even een korte vraag: als ik een sleutel voor deze fiets wil bijmaken, heb je dan een moedersleutel nodig? Ben maar in het bezit van één sleutel en die is wat krom
Met vriendelijke groet,
Ruben
Edit: even een foto erbij, nog van de verkoper:
[afbeelding]
Wat me het meest tegenviel ivm de zx6r waren de remmen die waren op de kawa toch een heel stuk beter en voorvork die standaart erg veel duikt bij hard remmen.
Met de kawa heb ik maar 2 jaar circuit gereden de k5 heb ik nu al 4 jaar en ben em nog niet moe zegt genoegis wel een intense fiets om mee te circuitrijden maar heel erg leuk om snel mee te (proberen) rondgaan.
Ik hou em nog zeker (minstens) 2 jaar bij en dan mss kijken voor wat anders al zou ik voorlopig nog niet direct weten wat
Goedemorgen,
Ik ben sinds deze zomer ook de trotse eigenaar van een GSX-R 1000 K7 geworden, dus ook maar eens even hier buurten.
Altijd al Suzuki gereden van een 600 srad uit 97 naar een 750 k2 en dus nu de dikke 1000.
@artalstra ik heb ook een GSX-R 1000 K7 TT Centenary welk nummer heb jij???
[afbeelding]
Busa heeft op de latere modellen ook brembo klauwen dus dat zijn in ieder geval niet dezelfde als de Tokico klauwen van de 1000K8Een hele goedemorgen deze morgen,
Helaas heb ik zelf geen Soes (meer) maar op mijn Speed Triple heb ik de remklauwen van de 1000 K8 in gebruik die nu aan wat liefde en nieuwe blokken toe zijn. Ik hoop dat iemand in dit topic een antwoord heeft op mijn vraag of misschien zelfs wel een beter advies.
Ik kan er voor kiezen om mijn huidige remklauwen te reviseren en te voorzien van nieuwe blokken (naar keuze) óf ik kan een setje gebruikte klauwen kopen die nog gangbaar zijn en waar nog goede blokken op zitten. Het gebruikte setje gaat om Busa remklauwen van het 2008-2016 model. Weet iemand of dat dezelfde remklauwen zijn als die van de 1000 K8?
Alvast bedankt!
heb maar beslist om de ventilator weg te laten motor word enkel voor circuit gebruikt en word niet te warmscheelt ook bijna een kg in gewicht
Busa heeft op de latere modellen ook brembo klauwen dus dat zijn in ieder geval niet dezelfde als de Tokico klauwen van de 1000K8
De klauwen van de wat oudere busa's 2008/? lijken hetzelfde, maar je zou bijv. via remblokken even kunnen kijken of ze dezelfde nummers opgeven als de blokken voor de 1000K8 klauwen.
Kwa remkracht gaat het denk ik niks uitmaken, dan zou ik zelf voor revisie gaan, dan weet je dat ze weer tip top zijn, en ik zou zelf geen gebruikte blokken op je gebruikte schijven gebruiken.
Blokken slijten in naar de schijf, dus ook bij gebruikte klauwen zou ik zelf nieuwe blokken steken.
Erik, mooie K7!!
Heb je deze toevallig in Hilversum gekocht?
Ik zag er vorig jaar eentje daar met dezelfde kleuren en uitlaten (is met dubbele uitlaat toch?)
Hij had iets van 45000 op de teller toch?
Groet
Willem
Goedemorgen iedereen!
Ik heb een volgende vraag.Ik heb een tijdje geleden een setje marchesini wielen gekocht voor mijn gsxr 1000k7.
Echter vindt ik nergens informatie terug over de spacers.Er zijn er 3 bij, 2achter en 1 voor.
Klopt dit?
Mvg
Stijn
heb maar beslist om de ventilator weg te laten motor word enkel voor circuit gebruikt en word niet te warmscheelt ook bijna een kg in gewicht
bij men pvm wielset voor k5 zit ook maar 1 wielbus op het voor wiel is denk ik normaal de voor as is helemaal anders op Suzuki ivm Kawa.Ik heb al behoorlijk wat sets aftermarket wielen gehad,ook Marchesini maar 1 spacer voor?
Zitten voor altijd 2 spacers en achter ook 2,voor tandwielkant met aansluiting achterbrug en eentje rechts tussen wiel en remklauwbracket.
bij men pvm wielset voor k5 zit ook maar 1 wielbus op het voor wiel is denk ik normaal de voor as is helemaal anders op Suzuki ivm Kawa.
Thx voor de info ivm Yoshimura ecu dan ben ik helemaal gerust dat die ventilator eigenlijk overbodig is op circuit.