Even het topic omhoog kicken,
Nog mensen die aan de motor bezig zijn geweest deze winter ?
De GB racing deksels heb ik gemonteerd, QS kabel ligt erin, net de sensor nog maar heb een gilles shiftholder besteld dus daar wacht ik even op kan het tegelijk.
Temperatuur moet nog wat stijgen en laatste resten pekel moeten nog weg maar als het weer een beetje wil doorzetten en de weg ene keer droog is komende maand dabn gaat die misschien wel al een keer naar buiten
Ben benieuwd naar die translogic quickshifter.
ik heb besloten mijn gsxr1000 weer te verkopen.
mochten er meelezers zijn...
Aanmelden of registreren om te bekijken
Groeten Arnold
Dat is al snel, bevalt hij toch niet ?ik heb besloten mijn gsxr1000 weer te verkopen.
mochten er meelezers zijn...
Aanmelden of registreren om te bekijken
Groeten Arnold
Deze winter volgende upgrades aan de circuit k5 voor komend jaar:Even het topic omhoog kicken,
Nog mensen die aan de motor bezig zijn geweest deze winter ?
De GB racing deksels heb ik gemonteerd, QS kabel ligt erin, net de sensor nog maar heb een gilles shiftholder besteld dus daar wacht ik even op kan het tegelijk.
Temperatuur moet nog wat stijgen en laatste resten pekel moeten nog weg maar als het weer een beetje wil doorzetten en de weg ene keer droog is komende maand dabn gaat die misschien wel al een keer naar buiten
Ben benieuwd naar die translogic quickshifter.
Deze winter volgende upgrades aan de circuit k5 voor komend jaar:
-ohlins cartridges vooraan.
-HM plus ss quickshifter
-GB racing blokdeksels
-Brembo gp4rs remklauwen
-Koelvloeistof vervangen door engine ice en koelschroef verwijdert
-lagere renthal clipons gemonteerd (veel werk nodig om ze te doen passen zie lijstje hieronder)
-Gaatjes geboord in frame en draad getapt-korte boutjes geschroeft waar stuuraanslag beperkers tegenaan komen zodat het stuur iets minder ver kan en de kuipen niet meer raken.
-Gaskabels op andere manier geplaatsd omdat stuur nu stuk lager staat bleef gas anders hangen, nu zit de remhendel tussen de 2 gaskabels.
-Ook het beugeltje aan het frame onder de tank moeet eraf om een goed werkend gas te krijgen en de koppelingskabel loopt ook anders.
Nu draait alles soepel zonder tegen elkaar te schuren of ergens te blijven hangen
Heb ook de circuitkont wat aangepast-verstevigd omdat die dikwijls loskomt doordat je maar 2 bevestigingspunten had heb er nu 2 extra vooraan aan de tank en 2 achteraan gemaakt en wat matten ingelegd achteraan + spacers in gemaakt omdat de kont daar eigenlijk te dun is om vast te schroeven.
hopelijk blijft het kontje dan volgend jaar wel zitten
De eerste test zal voor mij pas in mei zijn maar mei word een gekke maand met 5 (!) trackdays als 1 dagje clastres dan een dag of 10 tussen 2 daagse ecuyers 1 dag tussen en 2 daagse assen
Weet eigenlijk niet of ik dat zal overleven
drukke maandDe eerste test zal voor mij pas in mei zijn maar mei word een gekke maand met 5 (!) trackdays als 1 dagje clastres dan een dag of 10 tussen 2 daagse ecuyers 1 dag tussen en 2 daagse assen
Weet eigenlijk niet of ik dat zal overleven
men 2 fietsjes tegen elkaar vanaf 6.5 duizend toeren lopen ze zo goed als gelijk maar toch voelen ze heel anders vind ik.
[afbeelding]
men 2 fietsjes tegen elkaar vanaf 6.5 duizend toeren lopen ze zo goed als gelijk maar toch voelen ze heel anders vind ik.
[afbeelding]
Hoe kun je nu de af per cilinder gaan meten gat in de uitlaatbocht boren per cilinder om daar een sonde op aan te sluiten dan?
Ik heb een K5 gehad die getuned was door Hoegee,tot in zijn 4 kwam het voorwiel omhoogIdd vooral in de eerste versnellingen erg duidelijk voelbaar bij die kawa eens de toerenteller richting de 6-7 duizend komt begint die naar je gevoel keihard te gaan en het voorwiel gaat de lucht in
De k5 voelt trager en is veel makkelijker aan de grond te houden en gaat naar gevoel niet zo hard door maar dat vermorgen al aan 3-4 tpm is echt
Is vooral makkelijker te benutten er is geen een nieuwe 1000 die er zo hard vandoor gaat onderin als de k5 enkel topvemrogen-toeren doet hij wel een pktje of 20 of meer onder maar ik heb nog niet het gevoel dat ik vermogen mis ding gaat eigenlijk te hard voor me
Zo reed ik op assen in beveiligde modus met maar 100pk bijna dezelfde rondetijd dan met vol vermogen