Het HOLEC-Ridderkerk topic

Verzamelen of gewoon naar de bocht komen?

  • Verzamelen

    Stemmen: 1 4,2%
  • Gezellig verzamelen

    Stemmen: 6 25,0%
  • Zie je daar wel

    Stemmen: 17 70,8%
  • Neejoh, gewoon naar de bocht komen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Kan ik nou eens niet met iemand meerijden? Zal ik mijn handen voor de verandering eens thuishouden :P
 
Paul, die fzr???? te koop??? :? :P :9

Alles is te koop :+ ligt er aan wat de prijs is die je wil geven ;)

Mocht je serieus intresse hebben dan moet je maar even mailen op al geregeld Ik ben er nog niet uit of ik hem verkoop of niet ... ik rij hem nu al op vol vermogen en dat bevalt wel aardig, maar januari ben ik van die 25kw troep echt af dus koop dan toch misschien iets groters ...
 
Laatst bewerkt:
Haal effe je mailadres weg of zet er [nospam] in

Ik ben serieus geinteresseerd, 't is precies de kleur die ik wil :}
we meelen dus
 
Nou jongens, die foto middag kun je op je buik schrijven. Ik woon daar aan de dijk (vlak bij de Mac) en de mensen die bij die bocht wonen gaan bij één motor al janken en dan rijdt er tien minuten later een politie busje rond die je vriendelijk verzoekt op te krassen.

Feit blijft ... het is een hele geile bocht !! })

Ik hoop dat jullie effe kunnen blazen, kom ook wel even kijken ... als dat nog nodig is :)
 
Nou jongens, die foto middag kun je op je buik schrijven. Ik woon daar aan de dijk (vlak bij de Mac) en de mensen die bij die bocht wonen gaan bij één motor al janken en dan rijdt er tien minuten later een politie busje rond die je vriendelijk verzoekt op te krassen.

Feit blijft ... het is een hele geile bocht !! })

Ik hoop dat jullie effe kunnen blazen, kom ook wel even kijken ... als dat nog nodig is :)
Ha die Bartolomeus.

Kijk nu kom jij van pas. Vanuit je huis moet je dat busje dus zien aankomen. Houd ze tegen met een smoes en laat ons door iemand waarschuwen, gaan we even ergens anders crossen en gaan dan gewoon weer terug!
 
Zal opzich wel meevallen toch met de politie...We zien wel joh, we make er gewoon een gezellige sportieve middag van!
Komt er gezeik, kunne we een ander leuk plekkie opzoeken, motorrijders zat en iedereen kent wel een mooi plekkie.
[me]smitjr heeft zin in zaterdag[/me]
 
Zal opzich wel meevallen toch met de politie...We zien wel joh, we make er gewoon een gezellige sportieve middag van!
Komt er gezeik, kunne we een ander leuk plekkie opzoeken, motorrijders zat en iedereen kent wel een mooi plekkie.
[me]smitjr heeft zin in zaterdag[/me]

ik bedoel, in papendrecht op de dijk heb je ook een mooi lang stuk met goeie bochten... we kunnen altijd ergens terecht!

edit: ik kom dus ook en zie wel waar? zal langs de Mac rijden en eventueel doorkachelen naar de dijk.... cu there!
 
Laatst bewerkt:
Kan ik nou eens niet met iemand meerijden? Zal ik mijn handen voor de verandering eens thuishouden :P

Je mag wel met mij mee, maak me ook geen zorgen dat je je handen niet thuis zou houden bij mij.
Voor wat de politie betreft, zal ik wel een scanner meenemen, maar zolang wij ons aan de wet houden is er toch niets mis?

Daarna wil ik nog naar de Hans van Wijk Spektakeldagen in Zoetermeer.
Moet nog steeds een nieuwe jas hebben.

Mensen to Zaterdag en Jaq ik hoor het wel ;)
 
Ik ben 's ochtend in Zoetermeer voor van Wijk, in de middag is het toch te druk :X

[me]pisang hoopt op goed weer :} [/me]
 
Aaarrggh ik wou dat ik mijn rijbewijs had... Maar zaterdag wel mijn motor ophalen :P Mijn vriendin wil perse met me weg in de middag, wat had ik graag meegewild, de volgende keer ben ik er gewoon bij, met motor dan *D Misschien kom ik op de proefrit nog even langs... Het is een VFR400R in de R6 blauwe kleuren, als je die ziet rijden en ik mis jullie, weet je dat ik het ben geweest. (ik zit achterop)...

Groeten,

Peter.

Dit wordt m:

http://static.marktplaats.nl/fotos/motoren/honda/52760.jpg

 
Word schijnbaar nogal kutweer, nouja, ik hoef iig niet om te rijden ofzo :P :9

Chris, Mac ridderkerk ga ik van uit ;)

Vanaf de snelweg, direct rechts, alsmaar rechtdoor, kom je hem tegen aan je linkerhand.

Vanaf de Beverwaard. Alsmaar rechtdoor, kom je hem ook tegen aan je linkerhand.
(vlak bij Benjan)
 
K*tzooi, ik zie dat het nu al sneeuwt hiero. Als het nou kutweer wordt dannnn euh.. heeft het natuurlijk niet echt veel zin.
Stemmen de meeste wel mee in denk ik :?

GVD..teringweer :(
 
De zon schijnt heerlijk nu in Rotterdam en das vlakbij Ridderkerk dus we blijven hopen dat het morgen om deze tijd hetzelfde is! :]
 
staat ie nog steeds bij Sjaak? wat is het probleem dan?

Eerst een kapotte spaningsregelaar, nieuwe besteld, duurde anderhalve week, maar bleek verkeerd te zijn. Vervolgens een ander besteld, duurde weer anderhalve week. Ik ben hem dus drie weken kwijt geweest. Ik heb hem zaterdag weer opgehaald, en ik heb hem woensdag bij een kennis gebracht voor een nieuwe zuiger. En als alles goed gaat heb ik 'm dinsdag weer terug. :]
 
Ik wil komen, maar zaterdag ga ik precies mijn motor ophalen in Harderwijk, eens zien of mijn collega (die 'm rijdt) zin heeft om langs te hoppen...
Reken niet op me... maar wie weet *D

P.S. @ WebwindoW, toevallig TI gedaan op het DaVinci??

Klopt, oud klasgenootje hé, ik wist helemaal niet dat jij ook motorminded was.
 
Eerst een kapotte spaningsregelaar, nieuwe besteld, duurde anderhalve week, maar bleek verkeerd te zijn. Vervolgens een ander besteld, duurde weer anderhalve week. Ik ben hem dus drie weken kwijt geweest. Ik heb hem zaterdag weer opgehaald, en ik heb hem woensdag bij een kennis gebracht voor een nieuwe zuiger. En als alles goed gaat heb ik 'm dinsdag weer terug. :]

Ahh...Ohwkee Webwindow, met een beetje mazzel ben je net on the road als het gaat vriezen ;(
Enne wat betreft het weer; ALLES KOMT GOED :X , (anders hebbe we altijd de Mac nog :9 )
 
Alles is te koop :+ ligt er aan wat de prijs is die je wil geven ;)

Mocht je serieus intresse hebben dan moet je maar even mailen op al geregeld Ik ben er nog niet uit of ik hem verkoop of niet ... ik rij hem nu al op vol vermogen en dat bevalt wel aardig, maar januari ben ik van die 25kw troep echt af dus koop dan toch misschien iets groters ...

Paul, onwijs bedankt voor die foto's, ik heb er eentje in mijn topic "even wennen" gezet, mag dat?

Op donderdag 23 oktober 2003 22:44 schreef Fuck Het Milieu het volgende:Mensen to Zaterdag en Jaq ik hoor het wel ;)

Fuck Het Milieu, wat doen jullie? vertrekken van PPP? Ik heb vannacht nachtdienst, dus ik moet morgen eerst effe een paar uurtjes naar bed en als ik er niet te laat uitben kom ik naar de Plaspoelpolder. Ben een beetje verlegen dus schiet me effe aan dan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan