Het HOLEC-Ridderkerk topic

Verzamelen of gewoon naar de bocht komen?

  • Verzamelen

    Stemmen: 1 4,2%
  • Gezellig verzamelen

    Stemmen: 6 25,0%
  • Zie je daar wel

    Stemmen: 17 70,8%
  • Neejoh, gewoon naar de bocht komen

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    24
Status
Niet open voor verdere reacties.
Jongens het is weer lekker weer, en er gaat weer niemand rijden!

Wordt steeds gezelliger hier op het forum en minder gezellig in de HOLEC.
 
Hoi mensen,

Helaas is de webserver echt overleden nu.
Dus geen Holec site en Holec forum meer.
Ik ga hem ook niet meer vernieuwen of weer op bouwen. Het is goed zo.

Eigenlijk vind ik het niet eens erg dat het hier stopt. Ik vind er de laatste tijd niets meer aan. Het lijkt wel hoe beter het weer hoe minder er gereden wordt. Ik zet er dus een punt achter.

Dit wil niet zeggen dat ik nooit meer naar de bocht kom of hier niet meer zal posten, maar het zal wel heel minimaal zijn.

De BBQ avond gaf eigenlijk de doorslag voor mij. Lage opkomst en hoewel er afgesproken was dat het vanaf 18:30 zou beginnen werdt er nog gewoon afgesproken om te gaan rijden die avond.

Het was leuk, maar aan alles komt een eind.


Jammer dat je er zo over denkt...

Tis toch nog steeds gezellig, en bovendien is het overlijden van de Holec site niet meteen het einde van de holec....

Ik heb nog ruimte zat om mijn server en ik ga binnenkort een nieuwe holec site fabriceren.

Het is wel zo dat de laaste tijd niet echt veel gereden wordt. Het is dan wel vakantie maar dat betekent toch niet dat iedereen weg is??? :?
 
MOggeh, jah shit joh. Ik kon gisteren niet....Moes werkte tot 18.00 en had nog een vergadering in Apeldoorn --> 0.00 thuis dus

Moet wel zeggen erg apart om vol int donker door 't lage bergse bos te rijden...je ziet echt geen flikker (noujah met enige zoeken denk wel :X ) want der staan geen lantarenpalen })

Vanavond welll knallen trouwes :)

(als het aan mij ligt, de Brienenoord ronde & einde A4...weet alleen ff niemeer hoe je et snelst bij einde A4 kwam |( )


EDIT: DutchGixxer & Hackwar, ik heb btw geen auto tijdens onze vakantie...Me ouders zijn dan zelf ook weg B| (maar eh, denk dat we 't meeste wel mee kunnen nemen op de motor, hoeven tenslote geen tent/slaapzak/kussen etc mee te nemen)
[me]smitjr koopt wel ff een bagagerol en/of een rugzak[/me]
 
@Pisang... Hoe zit het met DB killers en de RING??
Als we op vakantie gaan, en dus ff een bezoekje richting de Ring gaan }) (ALS, want 't lijkt me erg gaaf) is het dan vooral dat het moet LIJKEN of er een DB killer in je pijp zit, of moet het geluid ook gewoon flink gedempt zijn :?

Wil nl nie me std pijp erop zetten (en ckers nie meenemen ofzo), maar misschien kan ik iets met db killers regelen (die er eigelijk nie in mogen geloof ik, ivm de dempersoort)
 
Jongens mn harde schijf is aan het overlijden, iemand toevallig nog een backup schijf voor mij om 100 gig aan "data" te backuppen???

Heb deze week nog een nieuwe als het goed is dus heb maar paar dagen nodig??
 
MOggeh, jah shit joh. Ik kon gisteren niet....Moes werkte tot 18.00 en had nog een vergadering in Apeldoorn --> 0.00 thuis dus

Moet wel zeggen erg apart om vol int donker door 't lage bergse bos te rijden...je ziet echt geen flikker (noujah met enige zoeken denk wel :X ) want der staan geen lantarenpalen })

Vanavond welll knallen trouwes :)

(als het aan mij ligt, de Brienenoord ronde & einde A4...weet alleen ff niemeer hoe je et snelst bij einde A4 kwam |( )
Brienenoord ronde?? afslag barendrecht, dordrecht, ridderkerk, den haag?
einde A4 kom je snelst via a13 volgens mij?
 
Mensen vavond natuurlijke erg lekker weer om te rijden ... maar je kan ook komen x-boxen / wat drinken bij mij(vanaf +- 19:30), k hoor ut wel ... vanaf einde A4 ben je trouwens zo bij mij ;)
 
MOggeh, jah shit joh. Ik kon gisteren niet....Moes werkte tot 18.00 en had nog een vergadering in Apeldoorn --> 0.00 thuis dus

Moet wel zeggen erg apart om vol int donker door 't lage bergse bos te rijden...je ziet echt geen flikker (noujah met enige zoeken denk wel :X ) want der staan geen lantarenpalen })

Vanavond welll knallen trouwes :)

(als het aan mij ligt, de Brienenoord ronde & einde A4...weet alleen ff niemeer hoe je et snelst bij einde A4 kwam |( )


EDIT: DutchGixxer & Hackwar, ik heb btw geen auto tijdens onze vakantie...Me ouders zijn dan zelf ook weg B| (maar eh, denk dat we 't meeste wel mee kunnen nemen op de motor, hoeven tenslote geen tent/slaapzak/kussen etc mee te nemen)
[me]smitjr koopt wel ff een bagagerol en/of een rugzak[/me]

Volgas ben je er het snelst.
 
Mensen vavond natuurlijke erg lekker weer om te rijden ... maar je kan ook komen x-boxen / wat drinken bij mij(vanaf +- 19:30), k hoor ut wel ... vanaf einde A4 ben je trouwens zo bij mij ;)

Ik weet niet hoelaat ik kom aangezien Koen net mn mboard heeft gesloopt en ik die vanavond wel moet fixen!
 
EDIT: DutchGixxer & Hackwar, ik heb btw geen auto tijdens onze vakantie...Me ouders zijn dan zelf ook weg B| (maar eh, denk dat we 't meeste wel mee kunnen nemen op de motor, hoeven tenslote geen tent/slaapzak/kussen etc mee te nemen)
[me]smitjr koopt wel ff een bagagerol en/of een rugzak[/me]


Aussie heeft voor de hoogste bieder nog een setje zadeltassen te leen O-)

8-)
 
Behoorlijk.........

Maar wat ik me nu afvroeg heh, heeft smitjr nu al een andere motor? Hij was toch opzoek naar een monster of een SV?
 
Mensen die meegaan naar de ring:

A) Hoelaat gaan we weg (ik stem op uurtje of 11)
B) Zorg dat je bike in orde is! (remmerij, banden, etc)
C) Zorg voor cash (incase of gare pinpas). CC is ideaal betaalmiddel (klap komt toch later :P )

Heb ff uitgerekent, hotel zit 18km van Adenau (breidscheid) vandaan :}

Er zijn volgens mij 15 plaatsjes die "Winnen" heten in DLD, dus ik hoop dat ik de goede had :P

Ik heb er zin an 8-) :}
 
Mensen die meegaan naar de ring:

A) Hoelaat gaan we weg (ik stem op uurtje of 11)
B) Zorg dat je bike in orde is! (remmerij, banden, etc)
C) Zorg voor cash (incase of gare pinpas). CC is ideaal betaalmiddel (klap komt toch later :P )

Heb ff uitgerekent, hotel zit 18km van Adenau (breidscheid) vandaan :}

Er zijn volgens mij 15 plaatsjes die "Winnen" heten in DLD, dus ik hoop dat ik de goede had :P

Ik heb er zin an 8-) :}

A) Zou ik geen probleem vinden, ligt eraan hoelaat ik uit ziekenhuis kom.
B)Remmen in orde, Banden nog wel in orde....
C)CC in da house!

Ehhhh weenie of je topo kan worden vertrouwd! :9

En ik geloof dat het weer meezit! :}

Alleen effe de route nog bepalen!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan