Bruine zadel kleur was idee van mijn vrouw. Is haar motor... (Rijdt 10x per jaar, de rest scheur ik erop naast mijn Africatwin 1997. Top!)
Bij de Africatwin rammelt de koppelingskorf ook behoorlijk na 65dkm. Ik laat het maar rammelen. De fiets heeft een groter probleem, recent vervangen en weer gelast wegens verrotte uitgaande as.....
Daarom recent ook goed deze locatie van de CB gecheckt.
Foto van de AT:
Bekijk bijlage 1351666
Als je verder gaat dan de achterkant eraf slijpen en er een ander zadel op knutselen is dat wel interessant om te volgen.
Er zijn nauwelijks halfgeleiders te vinden in de CB, en al helemaal niet in de sleutel. De elektra is erg eenvoudig.Zit er eigenlijk een chip in deze sleutels ?
Er zijn nauwelijks halfgeleiders te vinden in de CB, en al helemaal niet in de sleutel. De elektra is erg eenvoudig.
Als je van plan bent flink te gaan sleutelen aan je CB en er nog niet veel vanaf weet is het misschien een leuk idee om dit te kijken:
De belofte is dat er een vervolg komt. En al is het geen complete teardown, je krijgt wel een idee van wat je te wachten staat als je gaat sleutelen.
Mee eens. Ik zie op Marktplaats wel eens CB's met hogere ruiten (met stokjes die aan het stuur vastgemaakt worden). Die wil ik nog wel eens testen, misschien dat de wind dan net boven de helm uit kan komen.Mijn ervaring met ruitjes is dat het wat druk van je borstkas af haalt, maar vervolgens voor een hoop herrie op je helm zorgt.