Het Honda CBR 600/1000RR Ringmeeting 2008

Ik wil uiteraard mee, maar kheb 0 circuit ervaring :X
Ik heb dat wel, maar desalniettemin mag je altijd achter mij aan rijden. Dat houd iedereen bij :+

De augustus optie vind ik ook wel tof aangezien ik in Juni al zo beetje elk weekend weg ben. Vind het voor het thuisfront wel leuk als ik af entoe thuis ben ;)
 
ik wil bijzonder graag O-) rijdt iedereen daarheen op motort of ook met trailer :? ik hou me sowieso beschikbaar voor een trailerplekje mits mogelijk, scheelt me weer evt uitlaatgemekker :)

wat betreft de data ga ik ffies kijken morgen
 
Ik heb dat wel, maar desalniettemin mag je altijd achter mij aan rijden. Dat houd iedereen bij :+

De augustus optie vind ik ook wel tof aangezien ik in Juni al zo beetje elk weekend weg ben. Vind het voor het thuisfront wel leuk als ik af entoe thuis ben ;)
Wij zijn er in ieder geval 9 en 10 augustus :Y
 
ik wil bijzonder graag O-) rijdt iedereen daarheen op motort of ook met trailer :? ik hou me sowieso beschikbaar voor een trailerplekje mits mogelijk, scheelt me weer evt uitlaatgemekker :)

wat betreft de data ga ik ffies kijken morgen
trailer duhhh }) zorg wel ff dat ie wat stiller is en evt een e-keur erin , beetje jammer als je hem mag laten staan :X
 
ik wil bijzonder graag O-) rijdt iedereen daarheen op motort of ook met trailer :? ik hou me sowieso beschikbaar voor een trailerplekje mits mogelijk, scheelt me weer evt uitlaatgemekker :)

wat betreft de data ga ik ffies kijken morgen

Heb geen trailer dus dat zal wel rijden worden :Y :]
 
voor wie alvast de bochten wil leren :P :9
full
 
De server van de datumprikkert is overloaded, te veel mf-ers die aanloggen denk ik om te stemmen

Goed te horen dat Onewheel zijn sms bundel opgewaardeerd heeft!
 
Terug
Bovenaan Onderaan