Het Husqvarna TC/TE/SMR/FE/FC/FS Topic Deel 6

Oei das minder, slim kapot?anders verder met de Husky :]

Uitlaatklep gebroken, grote ravage. Het spul ligt al uit elkaar en wordt zsm weer opgebouwd. Ik ben eigenlijk alleen afhankelijk van de levertijd van de spullen nu.

De Husky ben ik klaar aan het maken voor m'n vriendin, zodat ze er op de Harz-Ring mee kan spelen. Zelf wil ik daar liever niet mee gaan rijden, in ieder geval geen wedstrijden. Het rijwielgedeelte is niet top voor circuitgebruik. Ik heb tevens geen slicks in 17" en daar ga ik ook zeker niet in investeren.
 
@youp
Ik zag je blok gisteren, als ik jou was had ik wel een traantje gelaten zeg.
Wat een puinzooi :(

Vind het nog best meevallen eigenlijk. De kop en cilinder zijn te fixen. De rest moest over 15 uur toch... Tuurlijk, het kost weer veel geld. Maar titanium kleppen breken wel eens af en het had veel erger kunnen zijn...
 
Dan had ik dus een meevaller met gescheurd carterdeksel :) tot nu toe alles dicht :}
Vind het nog best meevallen eigenlijk. De kop en cilinder zijn te fixen. De rest moest over 15 uur toch... Tuurlijk, het kost weer veel geld. Maar titanium kleppen breken wel eens af en het had veel erger kunnen zijn...
 
Mannen, ik had gepland staan om dit weekend voor het eerst op het circuit te gaan lopen banjeren. Heb contact opgenomen met Pottendijk en die melden dat 2 dagen van te voren aangeven genoeg was. Nu blijkt dat er dit weekend geen plaats is. Hierna contact opgenomen met landsart, lelystad en het euro circuit allemaal dicht voor supermoto.

Heeft iemand een idee waar wij kunnen rijden dit weekend behalve Spa.
 
Laatst bewerkt:
Spa is de enige baan in de buurt waar je gewoon aan kan komen en mag rijden. De rest moet afgehuurd worden. Of je moet helemaal naar de Harzring ofzo.

Voor het TT Junior Track heb je een abonnementje nodig, maar daar kan je wel heel vaak terecht.
 
ik heb de knmv basissport licentie in de pocket 8-) zondag knallen op het junior circuit!! ik kom samen met geldermalsen.

dit is mijn circuit broaper:
IMG_20170507_125949_082_zpsvh62yn2l.jpg
 
Mannen, ik had gepland staan om dit weekend voor het eerst op het circuit te gaan lopen banjeren. Heb contact opgenomen met Pottendijk en die melden dat 2 dagen van te voren aangeven genoeg was. Nu blijkt dat er dit weekend geen plaats is. Hierna contact opgenomen met landsart, lelystad en het euro circuit allemaal dicht voor supermoto.

Heeft iemand een idee waar wij kunnen rijden dit weekend behalve Spa.

Zondag kan je gewoon rijden op Emmen. :)
Net gebeld en ook mail over gehad.

Wordt de 1ste x dit jaar ivm verhuizing en groot onderhoud aan de motor.
 
Raar, SMpowah heeft ook gebeld en dit weekend was er geen mogelijkheid om te rijden.

We hebben nu maar een juniortrack abbo genomen en gaan daar knallen.

Edit of dit is natuurlijk een voor opgezet plan van Smpowah!
 
Laatst bewerkt:
Raar, SMpowah heeft ook gebeld en dit weekend was er geen mogelijkheid om te rijden.

We hebben nu maar een juniortrack abbo genomen en gaan daar knallen.

Edit of dit is natuurlijk een voor opgezet plan van Smpowah!

waar kan je dat abbo regelen?


edit: al gevonden
 
Laatst bewerkt:
even wat uit de weg helpen, donderdag heb ik pottendijk gebeld. toen was er dus nog niks bekend en werd mij gezegt dat er dit weekend geen plek was voor supermotards. vrijdag ochtend zijn de mails verstuurd. maar ik heb gmail en hotmail gekoppeld. de mail was naar de verkeerde gestuurd. ik zag de mail net pas.
de mail:
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Supermotard Senior
Training zondag 9 juli


Zondag 9 juli training Supermotard.
Alleen senioren uitvoering.

Tijdschema:
10:00 uur tot 10:20 uur
11:00 uur tot 11:20 uur
12:00 uur tot 12:20 uur
13:00 uur tot 13:20 uur
14:00 uur tot 14:20 uur

€ 35,- per machine met 1 rijder.

Milieu voorschriften supermotard.
- Geluid maximaal 102 DBa
- Bodem bedekking/Milieukleed! Deze dient Vloeistofdicht te zijn.
Grote: rondom het voertuig minimaal 1 meter afgedekte werkruimte.

Motor dient in ieder geval aan de voorkant voorzien te zijn van startnummer.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

ik heb ff gebeld, vanaf 18 jaar ben je welkom.
 
even wat uit de weg helpen, donderdag heb ik pottendijk gebeld. toen was er dus nog niks bekend en werd mij gezegt dat er dit weekend geen plek was voor supermotards. vrijdag ochtend zijn de mails verstuurd. maar ik heb gmail en hotmail gekoppeld. de mail was naar de verkeerde gestuurd. ik zag de mail net pas.
de mail:
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Supermotard Senior
Training zondag 9 juli


Zondag 9 juli training Supermotard.
Alleen senioren uitvoering.

Tijdschema:
10:00 uur tot 10:20 uur
11:00 uur tot 11:20 uur
12:00 uur tot 12:20 uur
13:00 uur tot 13:20 uur
14:00 uur tot 14:20 uur

€ 35,- per machine met 1 rijder.

Milieu voorschriften supermotard.
- Geluid maximaal 102 DBa
- Bodem bedekking/Milieukleed! Deze dient Vloeistofdicht te zijn.
Grote: rondom het voertuig minimaal 1 meter afgedekte werkruimte.

Motor dient in ieder geval aan de voorkant voorzien te zijn van startnummer.
----------------------------------------------------------------------------------------------------

ik heb ff gebeld, vanaf 18 jaar ben je welkom.

Ik zie alleen maar smoesjes, vanuit dit topic is de verantwoordelijkheid naar jou gedirigeerd. De deelnemers in dit topic hebben gehandeld aan de hand van jouw inbreng. Er zijn nu diverse hotel en camping overnachtingen geboekt nog buitenbeschouwing gelaten de stripclub voor 25 man. Dit omdat jij je hotmail en gmail had gekoppeld.

Wij vragen ons nu hardop af hoe jij dit gaat compenseren!
 
Ik zie alleen maar smoesjes, vanuit dit topic is de verantwoordelijkheid naar jou gedirigeerd. De deelnemers in dit topic hebben gehandeld aan de hand van jouw inbreng. Er zijn nu diverse hotel en camping overnachtingen geboekt nog buitenbeschouwing gelaten de stripclub voor 25 man. Dit omdat jij je hotmail en gmail had gekoppeld.

Wij vragen ons nu hardop af hoe jij dit gaat compenseren!
_O- _O- _O- _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan