het is er toch van gekomen

full



rij voorzichtig ;)

en inderdaad dan is de vraag hoe oud je bent... ennuh waar dat fototje blijft! :P
veel plezier hier op het Motor-forum! En misschien vind je hier inderdaad wel een leuke man! ;) *D
 
Laatst bewerkt:
Als jullie het dan zo graag willen weten
ben net 40 maar voel me jonger ;)
 
Hoi,

ik las dat jullie graag vrouwen erbij hebben, nou dus bij deze.
Mag ik me even voorstellen ben een vrij-gezellige vrouw die na anderhalf jaar weer begint met motorrijden, één ding ben ik nu achter, verkoop never nooit je motor, krijg je echt spijt van maar dat ga ik allemaal nu niet uitleggen hoe dat gekomen is. Heb een paar jaar een mooie zwarte Intruder 700VS gereden, maar ga nu over op een Yamaha Diversion 600, volgende week ga ik even proefrijden, vandaag wezen kijken, maar vond het niet het geschikte weer om een proefritje te maken, maar weet bijna wel zeker dat dit hem wordt.Verder kan ik nog vertellen dat ik drie dochters heb, waarvan de oudste net haar bromfietscertificaat gehaald heeft en nu al de smaak te pakken heeft van de snelheid, dus dat zal ook wel een motorrijdster in spé zijn :]
Willen jullie verder nog wat weten, vraag maar raak.
Ik hoop op veel gezelligheid op dit forum.

groetjes

 
Welkom!! Ik ben ook nieuw hier, maar zeker al veel reacties gehad!!! Is errug leuk!! Veel rijplezier en veel plezier met je dochter op de motor over 2 jaar!!
 
Kijkt makkelijker ;)
full

Als je een foto plaatst moet je ff [ imgatt ] typen zonder die spatie`s ertussen!
 
Ja ik weet het ging iets mis, wilde hem eigenlijk bovenaan als
plaatje meegeven, maar dat lukte niet en toen was het al weg, maar ja aldoende leert men. Dit is trouwens niet mijn motor, maar wel zo één.

Wat ben jij trouwens vroeg op of nog niet naar bed geweest ;)

Maar ik ga me klaar maken voor de Rai het is aleen shitweer gelukkig lopen
we binnen

groetjes C
 
Ja ik weet het ging iets mis, wilde hem eigenlijk bovenaan als
plaatje meegeven, maar dat lukte niet en toen was het al weg, maar ja aldoende leert men. Dit is trouwens niet mijn motor, maar wel zo één.

Wat ben jij trouwens vroeg op of nog niet naar bed geweest ;)

Maar ik ga me klaar maken voor de Rai het is aleen shitweer gelukkig lopen
we binnen

groetjes C

Laat zeg maar, werk in de horeca dus kwam net thuis. Nu alweer wakker omdat t feest overnieuw gaat beginnen. Veel plezier vandaag :)

ciao
 
Welkom!! Goeie keus die Diversion. Kan je best fijn mee sturen (volgens mij beter dan op een intruder ...)Veel fijne kilometers!
 
okeej, maar tis geen vrijbrief om bij die waardes ook maar engiszins te tr88 in de buurt van te komen. ;)

Geloof me, je wil je echt liever wat jonger vinden ;)

Oké dan, zal ik maar zeggen 65, maar soms voel ik me zwaarder ;)
wist niet dat dat onder de mannen ook speelde, maar wat voor motor
rijdt je en wat betekend dat bij je icoon "nog 62"?? :?
 
ehm.. Ik rijdt nu op een XT350 en af en toe buiten de provincie op een FJR1300 (een toerder voor de sport, een sporter voor de toer)

Die 62 is voorlopig nog wat ik kwijt wil ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan