Laser ?De Akra is inderdaad een mooie uitlaat maar ik kijk nog even rond. Ik kwam op het internet nog deze foto tegen maar kan alleen nog niet achterhalen van welk merk deze uitlaat is. Wel erg fraai. Bekijk bijlage 1587951
Ik heb op mijn 2019 SX Bridgestone S22 liggen maar nu is de voorband na 5500 km al vierkant geworden wat dus niet fijn meer stuurt ik heb dit nog nooit gehad met welke motor en welke voorband dan ook.
Dus moeten de banden eraf maar geen S22 meer heeft iemand ervaring met Metzeler 7RR?.
Ik had met mijn Suzuki GSX100S goeie ervaring met Metzeler.
Ik wil graag een sportieve snel sturende band blijven houden ik rij nooit in de regen.
Andere ideeën zijn welkom
Qua rij- en stuureigenschappen merk ik geen groot verschil. De MPP 3 heeft een iets stijver karkas en stuurt daardoor iets neutraler.Stuurt de Michelin pilot power 3 ook licht bij lage snelheden rotondes en zo?
Wat is het verschil met de 2ct?
Ik heb op mijn 2019 SX Bridgestone S22 liggen maar nu is de voorband na 5500 km al vierkant geworden wat dus niet fijn meer stuurt ik heb dit nog nooit gehad met welke motor en welke voorband dan ook.
Dus moeten de banden eraf maar geen S22 meer heeft iemand ervaring met Metzeler 7RR?.
Ik had met mijn Suzuki GSX100S goeie ervaring met Metzeler.
Ik wil graag een sportieve snel sturende band blijven houden ik rij nooit in de regen.
Andere ideeën zijn welkom
Ik heb op mijn 2019 SX Bridgestone S22 liggen maar nu is de voorband na 5500 km al vierkant geworden wat dus niet fijn meer stuurt ik heb dit nog nooit gehad met welke motor en welke voorband dan ook.
Dus moeten de banden eraf maar geen S22 meer heeft iemand ervaring met Metzeler 7RR?.
Ik had met mijn Suzuki GSX100S goeie ervaring met Metzeler.
Ik wil graag een sportieve snel sturende band blijven houden ik rij nooit in de regen.
Andere ideeën zijn welkom
Die band ziet er zeker niet verkeer uit. De band wordt in Duitsland gemaakt dus ik geloof best dat het een goede band is.Metzeler, gewoon goed. Snelle band en voldoende waterafvoer.
Dat is ook een topband. Ik vond hem erg vergelijkbaar met de s20 evo. Alleen beter op nat wegdek. (Op vakanties ontkom je er soms niet aan om door de regen te rijden.)Metzeler, gewoon goed. Snelle band en voldoende waterafvoer.
Dat is zeker eeDie band ziet er zeker niet verkeer uit. De band wordt in Duitsland gemaakt dus ik geloof best dat het een goede band is.
Metzeler is tegenwoordig toch een onderdeel van Pirelli? Ik heb zelf nog nooit met Metzeler gereden.
Vroeger heb ik altijd gereden op Dunlop Sportmax en daarna ben ik overgestapt op Michelin en die bevallen zo goed dat ik geen behoefte heb om een andere band te proberen. Toen ik mijn Z1000SX nieuw kocht lag hier Bridgestone op en die banden bevielen voor geen meter.
Zoals Kawapiet als zei: banden blijven heel persoonlijk.
Sjezus, Youri, ik lees het nu pas. Dat klote! Hopelijk wordt ie nog terug gevonden maar de kans zal niet zo heel groot zijn. Al iets van de verzekering gehoord qua bedrag?Mensen graag ogen/oren open houden, m'n motor is afgelopen nacht gestolen.... kleine kans dat ik hem terug vind maar niet schoten....
In het kader van beter laat dan nooit, voor en na foto van het vervangen van de smoke blinkers (voor). Heb meteen even knippers vervangen voor een LED variant.
Bekijk bijlage 1582005
Hoi Kingofz, Coole foto. Is dat het standaard ruitje van er op zit? Of een van Puig? En wat voor dempers heb jij er op zitten? Die zijn gaaf!
Behoorlijk klote inderdaad, zelf heb ik al lichtelijk de hoop opgegeven dat die terug gevonden wordt. En nee, de verzekering hanteert 30 dagen (om de politie de tijd te geven om de motor terug te vinden) voordat ze de zaak in handen nemen.Sjezus, Youri, ik lees het nu pas. Dat klote! Hopelijk wordt ie nog terug gevonden maar de kans zal niet zo heel groot zijn. Al iets van de verzekering gehoord qua bedrag?
Oké dat is mooi, voor dat geld kun je toch weer een leuke motor terugkopen, nietwaar?Voor de mensen die het nog willen weten, vandaag bericht gehad van de verzekering en ze keren 8500,- EUR uit (dagwaarde) min 500,- eigen risico dus 8000,- EUR totaal.
Voor de motor zelf had ik deze prijs ook in gedachten en ben daar verder content mee, echter heb ik nog recht op een schamele 900,- EUR (30,- EUR per dag zonder vervoer met een max van 30 dagen) en nog eens 1500,- EUR voor de assesoires die meeverzekerd zijn en dat zag ik nergens terug keren in de akte van eigendomsoverdracht. Dus op dat antwoord ben ik nog aan het wachten.
Mocht dat worden toegekeerd dan zit ik redelijk rond m'n richtprijs al was voor mij de motor natuurlijk onbetaalbaar...
Mooi manHallo,
Na10 jaar weer een account aangemaakt... want.... ik ga weer motorrijden
Mijn hart is groen en blijft groen. Eerst een zxr750, daarna een zx6r, zx10r, z1000 en als laatste een zx10r...
Nu wil ik een z1000 sx
Ik ga binnenkort proefrijden en kijken naar 2014 en 2015 modellen.
Kunnen jullie mss wat punten geven waar ik op moet letten bij de z1000 sx?
thanks !
Dat zeker, al had ik het liever op een andere manier gezien natuurlijk.... ik gaat eerst de voortuin/schuur toegankelijker maken en een ankers/camera's plaatsen om te voorkomen dat m'n volgende fiets hetzelfde lot ondergaat als m'n z1000sx. Daarna spaar ik nog iets verder door en komt er een kawasaki H2 SX SE. Al baal ik nog steeds van de achterzijde van die motor dat ze die estetisch niet gelijk konden houden aan de H2, iets waar ik maar mee zal moeten leren leven denk ikOké dat is mooi, voor dat geld kun je toch weer een leuke motor terugkopen, nietwaar?
Weet je al welke motor je wilt gaan kopen?
Hallo,
Na10 jaar weer een account aangemaakt... want.... ik ga weer motorrijden
Mijn hart is groen en blijft groen. Eerst een zxr750, daarna een zx6r, zx10r, z1000 en als laatste een zx10r...
Nu wil ik een z1000 sx
Ik ga binnenkort proefrijden en kijken naar 2014 en 2015 modellen.
Kunnen jullie mss wat punten geven waar ik op moet letten bij de z1000 sx?
thanks !