Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Gefeliciteerd! Aardig compleet zo te zien.
als ik een constante snelheid rij tussen de 50 tot 100 km per uur heb ik het idee dat de motor
inhoud en versnelt dit is niet op de snelheidsmeter te zien daar is de wisseling veel te snel voor
heb dit met het feit te maken dat het e4 motoren zijn
rij trouwens op het 2017/2018 model
Lekker hoor!
Voordeel is dat je motor nu gelijk een paar gram lichter is. Kan je nog harder!
Nodig ook weer naar Assen of Zandvoort. Ben benieuwd hoe dat met de sx gaat. Zo te horen meer dan prima.
als ik een constante snelheid rij tussen de 50 tot 100 km per uur heb ik het idee dat de motor
inhoud en versnelt dit is niet op de snelheidsmeter te zien daar is de wisseling veel te snel voor
heb dit met het feit te maken dat het e4 motoren zijn
rij trouwens op het 2017/2018 model
Gefeliciteerd!
Heb zondag eindelijk de eerste rit gehad. Wel een erg fijne stuurfiets hoor. Denk dat dit een goede keus voor mij is. Was even wennen want lang niet gereden (motor vorig jaar vroeg verkocht) en nieuwe motor. Maar het gevoel was er erg snel. Alleen weet ik niet of ik vrienden ga worden met de banden die eronder liggen. Maar goed dat zien we in de loop van het seizoen wel.
Oja toch wel pijn in Mn reet! Heeft iemand een comfort zadel over? Anders ga ik er misschien een gelpad inmaken en overspannen met foam oid.
Heeft volgens mij met de Katalysator te doen. Ik heb mijn ECU laten flashen bij IWANpowerproducts in de USA. Duurt even maar dan heb je ook wat. Motor is soepeler, geen hokkerig rijden meer en je kunt op elk toerental cruisen. Mis ook niet meer de 7e versnelling.PC corrigeert alleen de hoeveelheid brandstof maar niet de voorgeprogrammeerde curves en katalysator werking.
Ik heb vorig weekend voor het eerst het zadel getest en 900km gereden op 2 dagen in de eifel . Niets ,noppes ,nada pijn in de reet! Dus ik zou het meteen terug doen . Prijs voor rijder + duo met gel was 250€ bij top sellerie. Van de banden was ik tevreden (pilot road 4) maar mis toch een smallere achterband 190/50 vs 180/55! Voor de vering heb ik een leuke setup gevonden en tis een verdomde funbike in luxemburg -Duitsland streek-bochtenwerk ....
Is er iemand hier die met een hogere achterband rijdt op de z1000sx? Dus een 190/55 i.p.v. origineel 190/50?