Waarom zo je dat willen? Gpz600,900 en gpx750 Blokken zijn alle vloeistof koeling en kompleet anders dan de z650.
Bandenmaten zijn 16" en 18", vorkpoten zijn niet echt veel dikker en de achterbruggen zijn mono-shocks.
Het luchtgekoelde gpz750 is het enige wat past. Niet te verwarren met gpz750r
Ik zou hem zo origineel mogelijk houden.
Zodra je echt naast de restauratie ook nog gaat ombouwen, loopt je bankrekening 2x zo hard leeg
Voorwiel opnieuw (laten) spaken en er een achterwiel of naaf bijzoeken, wil je achter breder kan je er nog voor kiezen om 3 of 3,5" velg te laten spaken. Dan kun je een 130-140 band monteren.
Breder zou ik niet gaan, dan ontkom je niet aan offset tandwielen, bussen/spacers draaien etcetc. allemaal spul waar je tegenaan loopt als je gaat ombouwen.
Op Ebay DE kom je ook nette gebruikte tegen, ook van marving ed.
Zoals Rob al schreef, leuke basis
Uitlaat? Zou ik je een Vance&Hines adviseren.
Ziet er heel goed uit, is niet te luid en redelijk betaalbaar vanuit de states
Mooie aankoop, ziet er best nog netjes uit! Die van mij moet weer redelijk origineel worden, ziet er nu uit zoals in de OP. Maar moet weer zo worden:
[afbeelding]
Dus ik heb nog heel wat te doen, maar ik kom er wel. Momenteel heb ik het afgelopen half jaar me bezig gehouden met het verzamelen van allerlei onderdelen, en heb er een onderdelen-fiets bij gekocht zonder kenteken voor de rest die ik miste.
Over je uitlaat, Delkevic maakt ook een nette 4-1,
http://www.delkevic.co.uk/index.php... Kawasaki > 650 > Z650B KZ650B (1976-1979)
Van RVS, en ziet er tijds-origineel uit.
jongens laat ik me ff voorstellen;
ik ben johan en sinds afgelopen zaterdag een trotse bezitter van een z 650 met een 750 blok.
van het frame nr kon ik zien dat hij van 77 is.
blok loopt niet en er zit geen kenteken op, maarb ik ben zo blij als een kind.
ik ben totaal NIET technisch maar zou er graag zelf aan willen werken.
ik zal in de loop van de tijd wel het een en ander te vragen hebben maar hou alles aub maar op dummie niveau.