Het Kawasaki ZXR 400 Topic deel 34; deze moet sneller vol!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
:9~
full
 
Jezus wat een dikke prutsers bij de NS zeg |(

Vorige week zat ik in de trein en reed hij het station voorbij. Excuus: "Sorry maar door de mist kon ik het station niet zien." (hij denderde met minstens 70 langs, en het zicht was zeker wel 800m)
Gevolg: kwartier te laat op mn stage..

Nu net sta ik op het station te wachten, rijdt die trein gewoon weer langs.. :/
En deze is waarempel nog mooier dan vorige week toen hij 10 min (!) later terugkwam:
"We waren jullie niet vergeten, maar door de gladde rails konden we niet meer remmen. Er was echt geen houden meer aan." (letterlijk)

M.a.w.: je verklaart dus tegen een trein vol passagiers dat ze zich in een trein bevinden die eigenlijk niet goed kan remmen |( |( |(

Al ben ik er van overtuigd dat die kerel gewoon zat te slapen toen hij langs reed..

Wat een 1e klas kutmongolen zeg |(

Foutjes kunnen gebeuren, maar zeg dat dan gewoon en ga niet zo schijnheilig zitten doen.
 
Laatst bewerkt:
Jezus wat een dikke prutsers bij de NS zeg |(

Vorige week zat ik in de trein en reed hij het station voorbij. Excuus: "Sorry maar door de mist kon ik het station niet zien." (hij denderde met minstens 70 langs)
Gevolg: kwartier te laat op mn stage..

Nu net sta ik op het station te wachten, rijdt die trein gewoon weer langs.. :/
En deze is waarempel nog mooier dan vorige week toen hij 10 min (!) later terugkwam:
"We waren jullie niet vergeten, maar door de gladde rails konden we niet meer remmen. Er was echt geen houden meer aan." (letterlijk)

M.a.w.: je verklaart dus tegen een trein vol passagiers dat ze zich in een trein bevinden die eigenlijk niet goed kan remmen |( |( |(

Al ben ik er van overtuigd dat die kerel gewoon zat te slapen toen hij langs reed..

Wat een 1e klas kutmongolen zeg |(

Foutjes kunnen gebeuren, maar zeg dat dan gewoon en ga niet zo schijnheilig zitten doen.

die treinen zijn tog uitgerust met abs dus dat van die gladde rails is echt een kutsmoes
 
Jezus wat een dikke prutsers bij de NS zeg |(

Vorige week zat ik in de trein en reed hij het station voorbij. Excuus: "Sorry maar door de mist kon ik het station niet zien." (hij denderde met minstens 70 langs, en het zicht was zeker wel 800m)
Gevolg: kwartier te laat op mn stage..

Nu net sta ik op het station te wachten, rijdt die trein gewoon weer langs.. :/
En deze is waarempel nog mooier dan vorige week toen hij 10 min (!) later terugkwam:
"We waren jullie niet vergeten, maar door de gladde rails konden we niet meer remmen. Er was echt geen houden meer aan." (letterlijk)

M.a.w.: je verklaart dus tegen een trein vol passagiers dat ze zich in een trein bevinden die eigenlijk niet goed kan remmen |( |( |(

Al ben ik er van overtuigd dat die kerel gewoon zat te slapen toen hij langs reed..

Wat een 1e klas kutmongolen zeg |(

Foutjes kunnen gebeuren, maar zeg dat dan gewoon en ga niet zo schijnheilig zitten doen.

Kwas afgelopen weekend met m'n vriendin in Arnhem.. (uhum centraal station.. (wat een tering bende daaro))
Staat de trein naar Nijmegen er. Hij vertrekt maar niet.. Komt er ineens het bericht van de vrouwelijke omroepster..
"De trein ri nijmegen heeft een onbekende vertraging als gevolg van een vermiste machinist.

Even later kwam ie aanlopen..
Natuurlijk hilariteit onder de andere NS medewerkers..

_O-
 
Kwas afgelopen weekend met m'n vriendin in Arnhem.. (uhum centraal station.. (wat een tering bende daaro))
Staat de trein naar Nijmegen er. Hij vertrekt maar niet.. Komt er ineens het bericht van de vrouwelijke omroepster..
"De trein ri nijmegen heeft een onbekende vertraging als gevolg van een vermiste machinist.

Even later kwam ie aanlopen..
Natuurlijk hilariteit onder de andere NS medewerkers..

_O-

Prutsers echt..
Sowieso het station bij Arnhem...
Volgens mij zaten ze zo in de vergadering:

'Weet jij nog een goede plek voor de fietsenstalling?'
'Hebben we niet nog wat ruimte bovenaan die 4 trappen??'
'Oke besloten!'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan