• Beste Bezoeker,

Motor-Forum bestaat 25 jaar!

Lees er hier meer over.

Het mag wel zo blijven

druncula

MF'er
Lid geworden
8 jul 2003
Waarderingsscore
0
Droog, 8 a 9 graden.
Ik heb voor het eerst weer eens mijn leren jack aan gedaan.

Mijne staat in winterstalling '(

Dat het weer gauw juni mag worden, dan kan je weer wel eens beginnen met rijden lijkt me :]

Mijn motor staat ook al weer twee maanden stil, straks toch eens weer uit de schuur halen als ik naar m'n vriendin ga. Vandaag hoef ik niet te werken, vaak wil op de motor gaan maar als ik dan s'morgens zie dat het regent of gevroren heeft ben ik toch maar een "mietjuh" en pak het koekblik.

Ik heb niet anders dan een leren jack. :X
En ik rijd zelfs bij sneeuw en vriestemperaturen. :P

Dat doe ik niet. Mijn leren pak is van geperforeerd leer, lekker doortochten in een hete zomer maar zeker bevriezen in de winter. Daar bij ook niet waterdicht.
Ik heb geen moeite met kou, maar vind het absoluut vies om met natte kleren op kantoor te moeten zitten.

Mijne staat in winterstalling '(

Dat het weer gauw juni mag worden, dan kan je weer wel eens beginnen met rijden lijkt me :]

JUNI PAS??? Dat hou ik niet vol hoor, ik ga gewoon voor hetzelfde weer als vorig jaar, dan is er in maart alweer aardig te toeren!! 8-)
:]

Godsamme, in juni pas weer gaan rijden, dat zou
ik niet overleven |( (en de mensen bij mij in de buurt
ook niet :X ) Ik mag van 15 december tot 1 maart niet
rijden van de verzekering (winterstop, da scheelt me
veul centjes.. ;) De eerste weken dat ik niet mocht
rijden waren het zwaarst maar nu valt het wel mee....
maar pas in juni?, ech nie !!! :)

Ja, nu is het goed en heb ik geen tijd om te rijden. En voor de komende dagen voorspellen ze weer regen regen en nog eens regen.

In Afrika is het wel lekker weer (zie Parijs-Dakar), maar daar hebben ze weer geen fatsoenlijke wegen...

rij je nooit es voor je lolletje dan?

Elke dag dat ik rijd ( en dat is iedere dag ) is een lolletje voor me.
Of ik nou naar mijn werk moet of boodschappen doen met mijn rugtas.

Motorrijden is een lolletje en daar heb ik echt geen zon en 30 graden voor nodig.
Ik rijd om het rijden en niet om het weer.

( sshhtt, maar ik hou alleen niet van doorgeregend op je werk komen , ssshhtt )

idd... nog minstens 25 graden erbij en dan wordt het weer aangenaam crossen...

NDus, als ik wil zwemmen spring ik wel in de zee :) , die temperaturen deze zomer waren echt niet leuk, sta je voor het stoplicht, breekt het zweet je uit, ik heb op warme dagen een rugzakje met droge tshirts bij voor als ik moet werken of naar school of zo

Godsamme, in juni pas weer gaan rijden, dat zou
ik niet overleven |( (en de mensen bij mij in de buurt
ook niet :X )

:^

Maar mij lijkt het dat het pas in juni weer een beetje een normale temperatuur wordt, dat het daarvoor te koud is... weet het niet, dit is mijn allereerste "motorwinter" :]

Terug
Bovenaan Onderaan